معرفی فروشگاه اینترنتی ویژه هدیه با پك های كادو تولد جذاب

معرفی فروشگاه اینترنتی ویژه هدیه با پك های كادو تولد جذاب

معرفی فروشگاه اینترنتی ویژه هدیه با پك های كادو تولد جذاب

مدل كودك: این روزها یك فروشگاه اینترنتی كه بصورت اختصاصی در زمینه كادو تولد فعالیت می كند، حسابی سروصدا به پا كرده است!

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، فروشگاه تك كادو از سال ۹۵ شروع به كار كرده است و تا به امروز توانسته فعالیت خودرا ادامه و توسعه دهد، فروشگاهی كه بصورت اختصاصی در زمینه كادو تولد فعالیت می كند. این فروشگاه اینترنتی با محصولات باكیفیت، زیبا و خاص خود و همین طور پك ها و ست های منحصر به فرد و جذاب، توانسته تا طرفداران و مشتریان خاص خودرا بیابد.
در این فروشگاه شما براحتی می توانید كادو تولد برای دختر زنها و زنان، كادو برای مرد ها و پسران و همین طور كودكان را براحتی هرچه تمام تر انتخاب نموده و سفارش دهید و در كمترین زمان ممكن بصورت كادوپیچی شده درب منزل یا محل كار تحویل بگیرید.
برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این فروشگاه، چند نمونه از محصولات آنرا در این مقاله به شما پیشنهاد و معرفی می نماییم.
۱- پك كادو زنانه و دخترانه پارمیدا
پك هدیه پارمیدا از یك نیم ست نقره قلبی شكل تشكیل شده است كه در یك جعبه هدیه كشودار زیبا قرار گرفته و با گل های فومی تزیین شده است. نیم ست نقره آن بسیار زیباست و یك انتخاب هوشمندانه برای یك كادو خاص و عاشقانه بحساب می آید.
این نیم ست در داخل كشوی جعبه هدیه قرار می گیرد و قسمت بالایی جعبه هدیه همانطور كه در عكس می بینید با گلهای رز فومی قرمز و سفید پر می شود و حرف لاتین دلخواه مشتری بر روی آن قابل اجرا خواهد بود.
این پك هدیه تولد زنانه و دخترانه خاص علاوه بر اینكه بسیار زیباست و می تواند یك سورپرایز بزرگ باشد از قیمت تمام شده بسیار مناسبی هم برخوردار می باشد.

۲- ست هدیه ۵ تكه كیف پول و كمربند ماسیمو دوتی
یكی از پرفروشترین ست های هدیه مردانه فروشگاه تك كادو، ست ۵ تكه ماسیمو دوتی مدل MD۴ است كه از یك كیف پول جیبی، یك جاكارتی، یك جاسوئیچی، یك تسمه و یك سگك كمربند تشكیل شده است.
این ست از جنس فوم طرح چرم تولید شده و در یك جعبه بسیار شیك چیدمان شده است و یك هدیه و كادو برای مرد ها بحساب خواهد آمد.
۳- پك كادو تولد دستبند نقره آیلین
پك آیلین یكی از هدیه های تولد زنانه و دخترانه پیشنهادی ما به شماست. این پك هدیه زیبا از یك دستبند نقره تشكیل شده كه در وسط گلهای مصنوعی بسیار زیبا قرار گرفته و تزیین شده است.
دستبند نقره اینكار از تلفیق نماد قلب و بینهایت بوجود آمده است كه هم یك هدیه زیباست و هم یك پیام عاشقانه برای طرف مقابل شما خواهد داشت و آن پیام عشق بیكران و بینهایت شما به معشوق است!
این دستبند در داخل یك جعبه هدیه كوچك قرار گرفته و سپس در گوشه یك جعبه هدیه بزرگتر قرار داده می شود و دورادور آن با گلهای مصنوعی شبه طبیعی تزیین می شود.
۴- ست كادوی مردانه قمقمه NB.co مدل NB۵۶۲
ست مدل NB۵۶۲ از یك قمقمه و ۴ عدد پیك تشكیل شده كه در داخل یك جعبه شیك، محكم و زیبا چیدمان شده اند. این ست یك كادو جذاب برای مرد ها و پسران جوان بحساب می آید كه می توانند در هر كجا كه دلشان خواست نوشیدنی مورد علاقه خودرا میل كند.
۵- ست هدیه ساعت و دستبند Disu
این ست ساعت و دستبند ظاهرا یكی از پرفروشترین محصولات فروشگاه تك كادو بحساب می آید. این ست از یك ساعت فانتزی سرخ آبی رنگ زیبا و یك جفت دستبند طرح سنگ به همان رنگ تشكیل شده كه در داخل یك جعبه هدیه شیك قرار می گیرد. این ست هدیه را می توانید بعنوان كادو تولد برای دختران نوجوان تا زنان جوان تهیه كنید.

۶- ست هدیه NB.co مدل NB۴۰۴
این ست ۴ تكه از یك جاكارتی، دو عدد خودكار و یك جاسوئیچ تشكیل شده است كه در داخل جعبه زیبایی قرار گرفته اند. این ست یك هدیه شیك برای مرد ها بحساب می آید و می توانید آنرا علاوه برافراد خانواده و فامیل، برای همكاران و كارمندانتان نیز در نظر بگیرید.
۷- پك كادو نیم ست نقره كارولین
پیشنهاد دیگر ما برای كادو زنانه در این مقاله، پك كادو كارولین است و شما اگر مشتاق شده اید تا محصولات دیگر این فروشگاه اینترنتی را نیز ببینید حتما به تك كادو سربزنید چونكه ما در اینجا تنها مشت نمونه خروار را معرفی كرده ایم!
پك كارولین از یك نیم ست نقره تشكیل شده است كه یك تزیین خاص و فوق العاده دارد. این نیم ست نقره در داخل یك جعبه مخصوص نیم ست قرار داده می شود و سپس در داخل یك جعبه هدیه بزرگتر قرار می گیرد و تمام سطح آن با گلهای فومی سفید پوشانده می شود و در وسط این گلهای سفید مشتری می تواند حرف لاتین دلخواه خودرا سفارش دهد تا با گلهای صورتی رنگ اجرا شود.این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~