آغاز ثبت نام اینترنتی نمایشگاه اسباب بازی

آغاز ثبت نام اینترنتی نمایشگاه اسباب بازی

آغاز ثبت نام اینترنتی نمایشگاه اسباب بازی

مدل كودك: دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی از علاقه مندان به شركت در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای اسباب بازی ایرانی دعوت كرد برای ثبت نام اینترنی اقدام نمایند.
به گزارش مدل كودك به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، تولیدكنندگان ایرانی می توانند جهت شركت در نمایشگاه تخصصی از ۴ تا ۲۵ آبان ۱۳۹۸ با مراجعه به تارنمای انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی به نشانی http: //irantoyfestival.ir فرم پیش ثبت نام شركت در این رویداد را تكمیل كنند.
بر طبق این فراخوان، بعد از پیش ثبت نام و تایید از طرف كمیته نمایشگاه تخصصی، متقاضیان شركت در این بخش از اول تا دهم آذر باید نسبت به ثبت نام نهایی اقدام نمایند تا میزان فضای فیزیكی لازم برای هر تولیدكننده در نمایشگاه مشخص شود.
در عین حال تولیدكنندگانی كه دست كم یك مجوز تولید یا گواهی ثبت محصول از شورای نظارت بر اسباب بازی دریافت كرده و یا در انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی عضویت داشته باشند، از تخفیف برخوردار خواهند شد.
برمبنای اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی در تارنمای انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی قرار گرفته و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخ گویی به هرگونه ابهام درباره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۹۰۴۱۰ اختصاص یافته است.
نمایشگاه تخصصی اسباب بازی بدون فروش محصولات برگزار می گردد و شركت كنندگان می توانند در این بخش تنها تولیدات و مجموعه های خودرا معرفی كنند.
در عین حال بخش فروش محصولات در سالن سرای فیروزه، در مجموعه مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد و تولیدكنندگان می توانند محصولات خودرا برای فروش به فروشگاه جشنواره تحویل دهند تا در فضایی به مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع به فروش برسد.
بر همین مبنا معرفی توانمندی های صنعت اسباب بازی ایران و تولیدكنندگان این حوزه، گردهمایی فعالان بخش های مختلف این صنعت و ارائه توانایی ها و دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایران، معرفی ایده ها، طرح ها و نمونه ها به تولیدكنندگان و سرمایه گذاران و ایجاد زمینه توسعه صنعت اسباب بازی و كوشش برای ارتقای سهم این صنعت در بازار كشور همچون اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با همكاری انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی، شورای نظارت بر اسباب بازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در محل مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون تهران برگزار می گردد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~