قیمت سفر به استانبول و گرجستان در پاییز

قیمت سفر به استانبول و گرجستان در پاییز

قیمت سفر به استانبول و گرجستان در پاییز

مدل كودك: برای رفتن به سفری متفاوت در پاییز طلایی و دل انگیز و ثبتی لحظاتی به یاد ماندنی به آسانی می توان به یكی از كشورهای همسایه ی ایران سفر كرد و میهمان فرهنگ و مهربانی مردم گرجستان یا تركیه شد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، برای رفتن به سفری متفاوت در پاییز طلایی و دل انگیز و ثبتی لحظاتی به یاد ماندنی به آسانی می توان به یكی از كشورهای همسایه ی ایران سفر كرد و میهمان فرهنگ و مهربانی مردم گرجستان یا تركیه شد.
كشور گرجستان
تفلیس، پایتخت این كشور دیدنی مسافران را در بدو ورود با سادگی و آرامش شگفت زده می كند. با ورود به این شهر به میدان اصلی این شهر یعنی میدان آزادی می توان رسید، میدانی كه از قدیم كانون اتفاق های بزرگ تاریخی بوده است و زمانی میدان لنین نامیده می شد. دور تا دور میدان آزادی تفلیس را ساختمان هایی بزرگ و قدیمی پر كرده اند، از سالن بزرگ نمایش تفلیس گرفته تا ساختمان سابق بانك گرجستان و هتل بزرگ ماریوت كه یكی از بهترین هتل های تفلیس است.
برای رفتن به سفری متفاوت در پاییز طلایی و دل انگیز و ثبتی لحظاتی به یاد ماندنی به آسانی می توان به یكی از كشورهای همسایه ایران سفر كرد و میهمان فرهنگ و مهربانی مردم گرجستان شد.

آژانس مسافرتی بیسان سیر در این روزهای قشنگ پاییزی به علاقه مندان به سفر پیشنهاد می دهد كه برای این سفر تور گرجستان را انتخاب كنند تا زیبایی های طبیعت را در این فصل رنگارنگ و رمانتیك از نزدیك ببینند.
برای رسیدن به این كشور آرام و نزدیك به ایران با برنامه ریزی سفر و بدون ویزا می توان چمدان ها را بسته و راهی گرجستان شد، حتی اگر این كار و برنامه ریزی هم سخت باشد، می توان با آژانس هواپیمایی بیسان سیر همراه شد و از خدمات ویژه و بی نظیر آن بهره مند شد. مسافرانی كه مسافر تور گرجستان كه باشند، شهر مدرن تفلیس را می توانند به مقصد شهر سبز و ساحلی باتومی ترك كنند و نوار سبز دریای سیاه كه حالا در این فصل پاییز زرد و نارنجی است را از نزدیك ببینند.
باتومی از كوه های سرزمین قفقاز در شمال آغاز می شود و به كوه های سرزمین بیزانس در جنوب آن می رسند. جایی كه وسعت بی كران دریای سیاه تا فرسنگ ها نشان آرامش و عظمت دارد. سبك و سیاق شهر، در قرن ۱۹ و معماری شوروی سابق مانده است. تمام خیابان های باتومی مسیر مخصوصی برای دوچرخه سواری دارند.
شهر استانبول
احتمالا برای خیلی ها این سوال پیش می آید كه قیمت مناسب سفر به استانبول چقدر است و قیمت تور استانبول در زمان های مختلف با عنایت به عوامل گوناگونی چون آب و هوا، مناسبت ها و قیمت پرواز و هتل تا چه میزان متغیر است، باید اظهار داشت كه همواره بهتر است برای یافتن قیمت دقیق تورهای استانبول به سایت آژانس هواپیمایی بیسان سیر مراجعه نمود تا پكیج مورد نظر خویش را یافت.

استانبول به علت نزدیكی به ایران و تنوع امكانات رفاهی و تفریحی در چند سال قبل جزو مقاصد محبوب ایرانی ها قرار گرفته است. افراد بسیاری در جستجوی تور استانبول ارزان هستند اما بهتر است قبل از جستجوی قیمت تورها در مورد چگونگی و میزان سرویس دهی و كیفیت تور خود تحقیق كرد.
این شهر در رده دهمین شهر توریستی جهان قرار دارد، مجموعا جاذبه های گردشگری استانبول، كم نیستند از این بین می توان به ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، كاخ توپكاپی و دلمه باغچه، بازار بزرگ استانبول (كاپالی چارشی)، میدان تكسیم، برج گالاتا، پل بوسفورس استانبول و بسیاری دیگر اشاره نمود. اما اگر شخصی حتی ۳۶۵ روز سال، یعنی هر روزش را در استانبول بگردد باز هم جای دیدنی در استانبول پیدا می شود كه او هنوز نخواهد توانست ببیند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~