فرابورس با صدور اطلاعیه ای اعلام كرد؛ جزئیات اعتبار معاملات اوراق تسهیلات مسكن

فرابورس با صدور اطلاعیه ای اعلام كرد؛ جزئیات اعتبار معاملات اوراق تسهیلات مسكن

فرابورس با صدور اطلاعیه ای اعلام كرد؛ جزئیات اعتبار معاملات اوراق تسهیلات مسكن

مدل كودك: فرابورس با صدور اطلاعیه ای محدودیت معاملاتی و مدت اعتبار گواهی حق تقدم تسهیلات مسكن دو بانك مسكن و ملی را اعلام نمود.

به گزارش مدل كودك به نقل از فرابورس ایران، ناظر بازار فرابورس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با صدور یك اطلاعیه رسمی اعلام نمود: با عنایت به مصوبه ۲۸ مهر ماه ۹۴ شورای پول و اعتبار، موارد ذیل درباب اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسكن بانك مسكن اعمال می شود.
بر اساس این گزارش، محدودیت زمانی عدم فروش توسط خریداران در تمامی نمادهای معاملاتی اوراق تسهیلات مسكن بانك مسكن به مدت ۴ ماه است و محدودیت عدم فروش توسط خریداران اوراق برای نمادهای اوراق گواهی كه فقط چهار ماه تا اختتام معاملات آن در بازار فرابورس باقی مانده، اعمال نمی گردد. بنا بر این در این مقطع زمانی، نمادهای معاملاتی «تسه ۹۶۰۹، تسه ۹۶۱۰ و تسه ۹۶۱۱ و تسه ۹۶۱۲» مشمول محدودیت مذكور نیست.
همچنین درباب اوراق گواهی صادره بانك مسكن محدودیت ورود سفارش خرید و انجام معامله به میزان حداكثر ۱۶۰ ورقه برای هر كد معاملاتی در هر جلسه معاملاتی است و متقاضیان خرید باید محدودیت های مذكور را درباب ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت نمایند و تخطی از پیام ناظر بازار و ورود سفارش یا خرید بیشتر از سقف مجاز می تواند منجر به ابطال تمامی معاملات و حذف سفارش های ثبت شده و ارجاع سوژه به مرجع رسیدگی به تخلفات شود.
بر اساس این اطلاعیه، اعتبار تمامی اوراق گواهی صادره جهت ستاندن تسهیلات تا یك ماه بعد از توقف نماد معاملاتی آن در بازار فرابورس است. متقاضیان برای اطلاع از سایر جزئیات می توانند به اطلاعیه های این شركت مندرج در سایت رسمی فرابورس به نشانی www.ifb.ir بازگشت كنند.
زمان اعتبار گواهی حق تقدم تسهیلات مسكن بانك ملی
در بخش دیگری از اطلاعیه مدیر عملیات بازار فرابورس درباب نمادهای اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسكن بانك ملی آمده كه اعتبار تمامی اوراق تسهیلات مسكن بانك ملی «تملی» برای نقل و انتقال «خرید و فروش» در بازار فرابورس از روز ۱۵ ماه ذكر شده در شرح نماد به مدت ۲ سال تقویمی است.
در همین حال، اعتبار تمامی اوراق گواهی صادره برای ستاندن تسهیلات تا یك ماه بعد از توقف نماد معاملاتی آن در بازار فرابورس است و محدودیت حجمی هر سفارش خرید «حداكثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش» برای نماد معاملاتی اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسكن بانك ملی به تعداد ۲۴۰ ورقه تعیین شده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~