رئیس صنف بارفروشان در گزارش مدل كودك اختلالی درحمل ونقل میوه نداریم

رئیس صنف بارفروشان در گزارش مدل كودك اختلالی درحمل ونقل میوه نداریم

رئیس صنف بارفروشان در گزارش مدل كودك اختلالی درحمل ونقل میوه نداریم

به گزارش مدل كودك رئیسه اتحادیه بارفروشان ایجاد اختلال در حمل و نقل میوه توسط كامیون به علت افزایش قیمت بنزین را تكذیب نمود و اظهار داشت: ۸۰ درصد كامیون های حمل میوه از گازوئیل استفاده می نمایند.

مصطفی دارایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، مباحث مطرح شده در خصوص اینكه افزایش قیمت بنزین باعث اختلال در حمل و نقل كامیون ها و عدم عرضه در بازار تهران شده است را تكذیب نمود و اظهار داشت: چنین مسئله ای به هیچ عنوان حقیقت ندارد. كامیون های حمل میوه از بنزین استفاده نمی كنند و گازوئیل سوز هستند.
وی با اشاره به اینكه برای حمل میوه از كامیون های تك، خاور، ده چرخ و تریلی استفاده می شود، اظهار داشت: تمامی این وسایل از گازوئیل استفاده می نمایند و تنها ۲۰ درصد ماشین هایی كه برای حمل میوه از آنها استفاده می شود بنزین مصرف می كنند كه آنها هم شامل نیسان هایی هستند كه از شمال كشور پرتقال و نارنگی را به تهران حمل می كنند.
رئیس اتحادیه بارفروشان افزود: طی دو روز گذشته شاهد بارندگی در سطح كشور بودیم كه این مسئله مشكلاتی را در جاده ها برای رانندگان بوجود آورده است و طی روزهای آینده با متعادل شدن شرایط جوی این مسئله هم برطرف خواهد شد.
دارایی نژاد خاطرنشان كرد: هم اكنون قیمت انواع میوه و صیفی جات نسبت به روزهای گذشته هیچ تغییری نداشته و فقط قیمت گوجه فرنگی گرفتار نوساناتی شده كه دلیل آن هم آخر فصل برداشت در مناطقی مانند شیراز و بهبهان بوده است.
وی با اشاره به اینكه هم اكنون محصول گوجه فرنگی بوشهر در حال برداشت است، اظهار داشت: تا هفته آینده گوجه فرنگی بوشهر به بازار عرضه می شود و به اندازه ای در این استان گوجه فرنگی كشت شده كه این محصول روی دست كشاورزان می ماند ازاین رو شاهد كاهش قیمت این محصول در هفته آتی خواهیم بود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~