با ایران سایت در دنیای وب دیده شوید

با ایران سایت در دنیای وب دیده شوید

با ایران سایت در دنیای وب دیده شوید

مدل كودك: اگر تابحال نتوانسته اید وب سایتتان را در كلمه كلیدهای پر استفاده جزو لینك های اول در صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار دهید، بهتر است وب سایت خودرا به تیم حرفه ای مجموعه ایران سایت بسپارید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، برخلاف تصور بسیاری از كاربران اینترنت و مشتریان طراحی سایت كه با خود فكر می كنند مسئله طراحی سایت از مسئله سئو مجزاست، لازم است اشاره نماییم كه نه تنها این دو از یكدیگر مجزا نیستند بلكه كاملا به یكدیگر وابسته اند و درواقع مكمل یكدیگر هستند. چونكه اگر وب سایتی وجود نداشته باشد، پلتفرمی نیست كه بر روی آن اصول سئو پیاده سازی گردد یا برعكس اگر وب سایتی داشته باشید اما در آن از متدها و اصول استاندارد سئو استفاده نكنید، داشتن وب سایت هیچ سودی برای شما ندارد به این علت كه استفاده از اصول سئو سبب می شود تا ربات های گوگل وب سایت شما را رتبه بندی كنند تا درنهایت بتوانید با استفاده از وب سایت خود در دنیای وب دیده شوید، كسب وكار، محصولات و خدمات خودرا به كاربران اینترنت معرفی كنید. از طرفی سئو از انواع مختلفی شامل: سئو درون صفحه ای و سئو برون صفحه ای برخوردارست كه قسمتی از سئو درون صفحه ای، كدنویسی وب سایت به صورت بهینه شده بر طبق اصول سئو است. بدین سبب سئو از همان ابتدای فرآیند طراحی سایت همراه وب سایت شماست.
با این وجود بعضی از وب سایت ها از رتبه پایینی در موتورهای جستجو خصوصاً گوگل برخوردار می باشند كه به احتمال زیاد بعضی از عوامل مانند استفاده از متدهای غیراصولی و غیراستاندارد یا همان سئو كلاه سیاه در آنها باعث شده است تا رتبه پایینی در موتورهای جستجو داشته باشند. همانطور كه اشاره كردیم پایین بودن رتبه سئو سایت در موتورهای جستجو اصلا به نفع شما نیست برای اینكه برای قرار گرفتن در لینك های اول صفحه نتایج جستجوی گوگل باید وب سایت شما از رتبه بالایی برخوردار باشد.
در غیر این صورت نه می توانید كسب وكار خودرا به كاربران اینترنت معرفی كنید و نه می توانید محصولات و خدمات خودرا به مشتریانتان عرضه كنید بدین جهت هیچ كسب درآمدی بوسیله وب سایت نخواهید داشت. اگر شما هم گرفتار چنین شرایطی هستید و هر كاری كه می توانستید انجام دادید تا وب سایتتان در كلمه كلیدهای پر استفاده جزء لینك های اول در صفحه نتایج موتورهای جستجو باشد اما نشده است، بهتر است وب سایت خودرا به تیم حرفه ای مجموعه ایران سایت بسپارید.
شركت ایران سایت یكی از با سابقه ترین شركت های طراحی سایت در تهران است كه از چندین تیم حرفه ای و قدرتمند در زمینه طراحی سایت وردپرس و بهینه سازی وب سایت برخوردارست. بدین جهت می توانید فرآیند طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت خودرا به تیم حرفه ای ایران سایت بسپارید.
خدمات ایران سایت در زمینه سئو وب سایت طراحی سایت ریسپانسیو یا واكنش گرا

كمتر وب سایتی پیدا می شود كه ریسپانسیو نباشد چونكه بیشتر كاربران اینترنت بوسیله تلفن همراه هوشمند خود وبگردی می كنند. ریسپانسیو یا واكنش گرا بودن وب سایت موجب می شود كه وب سایت در دیوایس های مختلف خصوصاً موبایل به درستی نمایش داده شود. درصورتی كه یك وب سایت به صورت ریسپانسیو طراحی نشده باشد كاربرانی كه بوسیله موبایل یا دیوایس های دیگر مانند تبلت وارد آن شوند مجبورند برای دیدن كامل صفحه وب سایت دائما به سمت چپ و راست اسكرول كنند و همین مسئله سبب می شود كه كاربران خیلی سریع آن وب سایت را ترك كنند.
از طرفی تعداد كاربران و بازدیدكنندگان آن وب سایت كاهش می یابد و همین مسئله نیز سبب كاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود. اگر هنوز یك وب سایت ریسپانسیو ندارید به شما پیشنهاد می نماییم كه طراحی ریسپانسیو وب سایت خودرا به تیم حرفه ای مجموعه ایران سایت بسپارید تا بتوانید خیلی سریع در دنیای وب دیده شوید. افزایش سرعت وب سایت
یكی دیگر از مهم ترین خدماتی كه مجموعه ایران سایت جهت افزایش رتبه سئو سایت به مشتریان خود ارائه می دهد، استفاده از تكنیك ها و متدهایی در طراحی سایت جهت افزایش سرعت وب سایت است چونكه هیچ كاربری دوست ندارد بیشتر از چند ثانیه منتظر بارگذاری وب سایتی بماند خصوصاً كاربرانی كه با استفاده از موبایل وبگردی می كنند اگر بعد از چند ثانیه انتظار شاهد بارگذاری وب سایت نباشد خیلی سریع آنرا ترك خواهند كرد بدین جهت تعداد كاربران و بازدیدكنندگان وب سایت به صورت چشم گیری كاهش پیدا می كند و درنهایت رتبه سئو سایت شما نیز كاسته می شود. بدین سبب سرعت بارگذاری وب سایت شما باید بالا باشد تا كاربران و بازدیدكنندگان وب سایت شما را بیشتر از چند ثانیه منتظر نگذارد. تیم حرفه ای ایران سایت از متدها و تكنیك هایی جهت افزایش سرعت وب سایت شما استفاده می نماید تا نه تنها كاربران و بازدیدكنندگان خودرا از دست ندهید بلكه تعداد بازدیدكنندگان وب سایت شما افزایش پیدا كند و درنتیجه رتبه سئو سایت شما بطور چشم گیری افزایش یابد. بعضی از متدهایی كه جهت افزایش سرعت وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند شامل: بهینه سازی كدهای وب سایت، استفاده از تصاویر كم حجم و… هستند.

درصورتی كه به دنبال بهترین شركت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرس به صورت حرفه ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می نماییم كه بوسیله شماره تماس ۸۸۸۸۶۴۵۰-۰۲۱ با كارشناسان شركت ایران سایت تماس بگیرید و بوسیله آدرس وب سایت www.iransite.com نمونه كارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه های مختلف مشاهده كنید. مجموعه ایران سایت یكی از بهترین و باسابقه ترین شركت های طراحی سایت بوده كه دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تكنیك های حرفه ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می نماید بلكه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم گیری در گوگل بالا می برد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونك، برج نگار، طبقه ۱۹ واحد ۹ قرار دارد. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~