آموزش بورس در مجموعه خانه سرمایه تلفیق علم و عمل به شكلی نوین

آموزش بورس در مجموعه خانه سرمایه تلفیق علم و عمل به شكلی نوین

آموزش بورس در مجموعه خانه سرمایه تلفیق علم و عمل به شكلی نوین

مدل كودك: بازار بورس، بستری فوق العاده برای سرمایه گذاری سالم و كلان است. كمك گرفتن از دوره های آموزشی تخصصی بورس، شما را با مفاهیمی آشنا می كند كه در فعالیت ها و معاملات بورسی به آنها نیاز دارید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، تصمیم با شماست؛ اما باور كنید با سپرده گذاری در بانك هایی كه سودی بیشتر از ۱۵ درصد به شما اعطا نمی كنند واقعا راه مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. فرق شما با افراد موفقی كه در بازار بورس به رشد و ثروت رسیده اند در چیست؟ آنها هم دقیقا افرادی شبیه شما هستند كه با علم، تجربه و آگاهی توانسته اند به موفقیت و درآمدی بسیار بیشتر از حد تصورات تان دست یابند.
برخی دارای هوش اقتصادی ذاتی هستند كه شاید ارثی است یا به خاطر شرایط خاص زندگی شان در آنها به وجود آمده است. اما این به این معنا نیست كه شما امكان رشد هوش اقتصادی را ندارید و فقط عده ای خاص از افراد دارای این نوع از هوش هستند. همه می توانند این هوش را در خود تقویت نمایند. كافی است، روش كار را بدانید و در مسیری درست قدم بردارید.
یكی از اصلی ترین و مهم ترین روش های ارتقای هوش تجاری و اقتصادی، هم نشینی با افراد خبره در این عرصه، اساتید كاربلد و شركت در دوره های آموزشی است. مجموعه ای مانند «خانه سرمایه» با هدف ارتقای هوش اقتصادی علاقه مندان به فعالیت در بازار بورس از سال ۱۳۹۰ تا كنون فعالیت خودرا با مدیریت علی صابریان آغاز نموده است. وی كه تجربه سال های متمادی فعالیت در بازار بورس را دارد به كمك اساتید خبره و گزینش شده باتجربه در حوزه بورس، مبادرت به راه اندازی تیمی كرده است كه سالانه تعداد زیادی فارغ التحصیل موفق را روانه بازار بورس می كند.
ارزش فعالیت در بورس و یادگیری آن در خانه سرمایه چیست؟
بازار بورس، بستری فوق العاده برای سرمایه گذاری سالم و كلان است. البته همه چیز به رویكردتان نسبت به سرمایه گذاری و كارهای اقتصادی بستگی دارد ولی باور كنید كه بازار بورس در طول سالیان دراز همچون بهترین مكان هایی بوده است كه توانسته افراد آگاه و هوشمند را به درآمد و سود برساند. ریسك و خطر از دست دادن سرمایه در این بازار وجود دارد اما با یادگیری دقیق مسیرهای آن می توانید این ضرر و لطمه ها را به حداقل ممكن برسانید. به شكلی كه ضررها در مقابل سودی كه كسب می شود به كمترین حد برسند.
كمك گرفتن از دوره های آموزشی تخصصی بورس، شما را با مفاهیمی آشنا می كند كه در فعالیت ها و معاملات بورسی به آنها نیاز دارید. البته نباید فكر كنید كه دوره ها، حكم دارویی معجزه آسا و جادویی دارند و فی الفور می توانند شما را به میلیاردهایی سوار بر لیموزین بدل كنند. در واقع، میزان توجه، زمانی كه برای تمرین و یادگیری اختصاص می دهد و در یك كلام تلاش تان هم در این راه ضروری و مهم می باشد. اما مجموعه هایی كه تجربه خوبی در آموزش بورس دارند به شما كمك می كنند تا كوشش های تان برای یادگیری به ثمر بنشیند.

خروجی های خانه سرمایه چه چیزی را نشان می دهند؟
ما قبول داریم كه اعتماد كردن به مجموعه های آموزشی مختلفی كه این روزها تحت عناوین فریبنده مختلف برای جذب و جلب دانشجو مبادرت به تبلیغات می كنند، كار بسیار دشواری است. بدین سبب به شما گوشزد می نماییم كه در انتخاب دوره های آموزشی بورس به دنبال خروجی ها و نتایجی باشید كه دال بر بهادار بودن دوره ها و محتوای آموزشی ارائه شده در آنها هستند. مجموعه خانه سرمایه بیشتر از ۱۴۰۰ فارغ التحصیل دارد كه با مراجعه به آموزشگاه به راحتی می توانید از مستندات حضور و تحصیل شان در این مجموعه مطلع شوید.
با مراجعه به وبسایت این مركز هم می توانید نظرات، تجربیات و خاطرات فارغ التحصیلان را درباره شركت در دوره های مختلف خانه سرمایه و كارهای شان در بورس بررسی كنید. در این ویدئوها، خانه سرمایه ای ها برای تان از سودهایی گفته اند كه گاهی در معاملات نخست خود در بازار بورس، راهی كیف پول شان شده است.
روایت صادقانه آنها از قوت ها و ضعف های تیم خانه سرمایه در برگزاری دوره های مختلف اساسا در انتخاب تان جهت شركت در این دوره ها مفید خواهد بود. خیلی از فارغ التحصیلان خانه سرمایه پس از اتمام دوره های خود و از سرگذراندن تجربه های به شدت موفق در بازار بورس ایران به اساتیدی بدل شده اند كه به دانشجویان دوره های بعد شیوه كار را می آموزند.

محتوای آموزشی و دوره های بورس در خانه سرمایه چگونه ارائه می شود؟
خانه سرمایه با در نظر گرفتن این نكته كه افراد شیوه ها و شگردهای مختلفی برای یادگیری دارند، دست به طراحی دوره هایی متنوع زده است. در طول سالیان فعالیت خانه سرمایه، این تیم دوره های خودرا با نیازسنجی مخاطبانش ارائه كرده است. یكی از اصلی ترین نیازهای مخاطبان و دانشجویان فعلی، دسترسی به دوره هایی است كه امكان آموختن در زمان ها و مكان های منعطف را به آنها می دهد. از همین روی، خانه سرمایه ای ها مبادرت به تولید اپلیكیشنی كرده اند كه تحت عنوان دوره نوین، آموزش های لازم را در اختیار كاربران قرار می دهد.
شاید فكر كنید كه یك اپلیكیشن نمی تواند بطور تمام و كمال به نیازهای یك فرد در جهت یادگیری بورس كمك نماید. اما باید بگوییم كه سخت در اشتباه هستید. برای اینكه در خانه سرمایه به تمام ابعاد این مساله فكر شده است و با بهره گیری از یك اتاق فكر قوی، اپلیكیشنی طراحی شده است كه بخش های مختلف لازم برای تكمیل پروسه یادگیری را در خود دارد. این اپلیكیشن شامل وبینارهایی است كه در آن اساتید خبره خانه سرمایه به كاربران، مفاهیم لازم را آموزش می دهند و در كنار آن در بخش های دیگر، تمرینات و پرسش هایی قرار داده شده است كه فرد می تواند پس از تماشای ویدئوها به حل و بررسی آنها بپردازد. باز هم ماجرا ادامه دارد و كارشناسان تیم خانه سرمایه بعنوان پشتیبان در زمانی مشخص از هفته به یاری دانشجویان می آیند و به تمام پرسش ها و اشكالات احتمالی شان پاسخ می دهند.
دوره های حضوری هم برای علاقه مندانی در نظر گرفته می شود كه وقت و میل به شركت در دوره های حضوری را دارند. این افراد می توانند در محضر اساتید خبره به شكل حضوری از خدمات مختلف خانه سرمایه بهره مند شوند.
ارائه مطالب و محتوای رایگان در خانه سرمایه چگونه است؟
خانه سرمایه در رسالت خود برای آموزش به ترویج علم اهمیت ویژه ای می دهد. از همین روی، نشر و ارائه اطلاعاتی سودمند به شكل رایگان را بعنوان قسمتی از كارهای خود در دستور كارش قرار داده است. با مراجعه به وبلاگ این مجموعه می توانید به مقالات و اطلاعات بسیار دقیق و مبسوطی در حوزه اقتصاد و بورس مانند عرضه اولیه دسترسی پیدا كنید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~