در آخرین روز هفته رقم خورد؛ بازگشت شاخص به كانال ۳۶۱ هزار واحدی

در آخرین روز هفته رقم خورد؛ بازگشت شاخص به كانال ۳۶۱ هزار واحدی

در آخرین روز هفته رقم خورد؛ بازگشت شاخص به كانال ۳۶۱ هزار واحدی

به گزارش مدل كودك شاخص بورس تهران امروز با كاهش ۱۱۷۰ واحدی عدد ۳۶۱ هزار و ۸۸ واحد را نمایش داد.

به گزارش مدل كودك به نقل از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران امروز با كاهش ۱۱۷۰ واحدی عدد ۳۶۱ هزار و ۸۸ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن هم به رقم ۱۱۴ هزار و ۲۹۸ واحد رسید. شاخص بازار اول به كانال ۲۵۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم هم عدد ۷۵۷ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفكس هم ۴۶۶۲ واحد را ثبت نمود.
امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۲۰۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۴۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیشتر از ۲، ۳۸۸ میلیارد تومان رسید.
در معاملات امروز نمادهای «خودرو»، «خساپا» و «جم پیلن» به ترتیب با ۱۳۴، ۱۱۳ و ۸۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «فولاد»، «كگل» و «كچاد» به ترتیب با ۴۱۰، ۲۹۶ و ۲۰۶ واحد كاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت كردند.
همچنین امروز «وبملت»، «وتجارت» و «فولاد» پربیننده ترین نمادهای بورسی بودند. از جانب دیگر در تمام كرد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و قند و شكر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
شاخص بورس تهران به رغم اصلاح ۱۰۰۰ واحدی همچنان بر مدار ۳۶۰ هزار واحدی باقی ماند. به قول كارشناسان بازار سرمایه امروز اصلاح تدپیكس در حالی رقم خورد كه بر مبنای سیگنال های جهانی، شرایط سایر بازارها و حجم نقدینگی، بورس كشور با ریسكی مواجه نیست.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~