آشنایی با تجهیزات آشپزخانه هتل

آشنایی با تجهیزات آشپزخانه هتل

آشنایی با تجهیزات آشپزخانه هتل

به گزارش مدل كودك آپادانا تجهیز یكی از گروه های معتبر در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه هتل است و افرادی كه قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی هتل را دارند می توانند از ما كمك بگیرند.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، قیمت دستگاه های صنعتی آشپزخانه با عنایت به كیفیت و كارایی طراحی آنها مشخص شده و می توان گفت افراد با انتخاب آپادانا تجهیز می توانند با هزینه های مقرون به صرفه دستگاه های مورد نیاز را خریداری كنند.
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
امروزه با عنایت به پیشرفت علم و تكنولوژی شاهد تولید و فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در سراسر جهان می باشیم چون كه استفاده از انواع تجهیزات و دستگاه های صنعتی در زمینه های مختلف چون رستوران ها، فست فودها و هتل ها قابل مشاهده می باشد. تمامی آشپزهای حرفه ای توقعاتی از محیط كاری خود و كیفیت دستگاه های مورد استفاده دارند و برای انبار و نگهداری از مواد غذایی به منظور حفظ مزه و سلامتی غذاهای تهیه شده احتیاج به تجهیزات باكیفیت و به روز می باشد. با عنایت به اهمیت استفاده از تجهیزات صنعتی در زمینه های مختلف امروزه مجموعه های گوناگونی با در اختیار داشتن تیم های متخصص به تأمین و تولید نیازهای مشتریان خود مشغول می باشد كه هریك با بهره مندی از تكنولوژی و متدهای مختلف در كیفیت و كارایی متنوع محصولات آشپزخانه صنعتی را تولید و به فروش می رسانند كه می توان گفت آپادانا تجهیز همچون قابل اعتمادترین و معتبرترین گروه های فعال در این عرصه بوده و توانسته است موفقیت های قابل توجهی را در ساخت و طراحی انواع تجهیزات آشپزخانه هتل، رستوران و فست فود به دست آورد. در ادامه مقاله اطلاعاتی در مورد انواع تجهیزات و دستگاه های آشپزخانه صنعتی هتل عرضه خواهیم كرد با ما همراه باشید.

تجهیزات آشپزخانه هتل
گروه آپادانا تجهیز با برآورد كردن انتظارات اولیه حرفه ها توانسته است با طراحی لوكس و مدرن تجهیزات نظر و توجه خیلی از خریداران و صاحبان كار را به سمت خود جلب كنند. افرادی كه قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی هتل را دارد بایستی اطلاعاتی دقیق و كافی از این حوزه به دست آورند تا بتوانند با طیف گسترده ای از اطلاعات مبادرت به خرید و تهیه تجهیزات و دستگاه ها كنند. همانطور كه می دانید بایستی با عنایت به نوع رستوران، انواع تجهیزات متناسب، خریداری و مورد استفاده قرار بگیرد و در صورتیكه انتظار می رود انواع غذاهای سنتی و فست فودی تهیه و طبخ شود، باید تجهیزات مورد نیاز هر دو آشپزخانه تهیه گردد. همچون تجهیزات آشپزخانه هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود: دستگاه همبرگر زن صنعتی، تاپینگ پیتزا و ساندویچ، انواع مختلف گریل، انواع فر پیتزای صندوقی یا ریلی، سرخ كن صنعتی، دستگاه جوجه گردان، چرخ گوشت صنعتی و پوست كن صنعتی، شوتینگ سیب زمینی
همانطور كه در بالا ذكر كردیم امكان دارد بعضی از تجهیزات در آشپزخانه هتل كه مدنظر شما می باشد، مورد نیاز نبوده و ازاین رو خرید و تهیه تمامی موارد ذكر شده از دستگاه های آشپزخانه الزامی نخواهد بود.

خرید تجهیزات آشپزخانه هتل
برای خرید و تهیه تجهیزات آشپزخانه هتل بهتر است ابتدا اطلاعاتی دقیق در مورد مشخصات هر یك از دستگاه ها به دست آورده و با طیف گسترده ای از آگاهی مبادرت به ثبت سفارش كنید. همانطور كه می دانید وب سایت های بسیاری در زمینه فروش و عرضه انواع تجهیزات صنعتی به فعالیت مشغول می باشند كه كیفیت و كارایی محصولات عرضه شده در هر یك از وب سایت ها با عنایت به تولیدكنندگان این محصولات متغیر می باشد. ازاین رو برای خرید تجهیزات با كیفیت و درجه یك بایستی از فروشگاه معتبر و قابل اعتماد اقدام نمود كه در این میان می توان گفت آپادانا تجهیز همچون معتبرترین و موفق ترین مجموعه های فعال در این حوزه بوده و توانسته است با بهره مندی از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات، به تولید و طراحی دستگاه های آشپزخانه هتل مشغول شوند.

قیمت تجهیزات آشپزخانه
قیمت تجهیزات آشپزخانه هتل به عوامل بسیاری بستگی دارد كه همچون این علل می توان به كیفیت دستگاه ها، استفاده از تكنولوژی های به روز و مدرن، سایز و ابعاد دستگاه ها، مواد اولیه استفاده شده در تولید و طراحی تجهیزات، طراحی متنوع دستگاه ها و مدلهای مختلف اشاره نمود. خریداران و مشتریان می توانند با ورود به وب سایت آپادانا تجهیز تمامی تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی هتل را با قیمت بسیار مناسب و معقول در كیفیت و كارایی بالایی خریداری و تهیه كنند. افراد با ورود به وب سایت اینترنتی آپادانا تجهیز پیش از ثبت سفارش اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه ها را به دست آورده و در صورت مورد تأیید بودن جنس و كیفیت محصولات و هزینه های عرضه شده مبادرت به ثبت سفارش و پرداخت هزینه مربوط نمایند.

وجود كدام تجهیزات در همه آشپزخانه ها ضروری است؟
علاوه بر تمامی تجهیزات آشپزخانه هتل كه مورد نیاز بوده و به صورت اختصاصی كاربرد دارند، می توان گفت بعضی از تجهیزات هم با دارا بودن جنبه عام در تمامی آشپزخانه ها وجود آنها ضروری می باشد. همچون این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره نمود: سینك صنعتی، انواع یخچال ها صنعتی و ویترینی، خط سلف سرویس، میز كار استیل، دستگاه یخ ساز صنعتی، وان شستشوی استیل، آبچكان، هود صنعتی، دستگاه های سبزی خرد كن،
از یخچال های ویترینی به منظور نگهداری از انواع لبنیات، سالاد و نوشیدنی ها استفاده می گردد و در مقابل از یخچال های صنعتی برای نگهداری از فرآورده های غذایی و گوشت بهره مند می شوند.
آپادانا تجهیز
از جمله دیگر تجهیزات آشپزخانه هتل مورد استفاده قرار می گیرد می توان به گانتر گرم كه وظیفه گرم نگهداشتن مواد غذایی را دارند، ترولی حمل دیگ، نرده آبرو استیل، كانتر قاشق و چنگال، دیگ بخارپز، اجاق پلوپز و فر دیزی اشاره نمود كه افراد می توانند با انتخاب وب سایت آپادانا تجهیز می توانند سفارش خویش را در جهت ساخت دستگاه های مورد احتیاج به ثبت برسانند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~