گزارش مدل كودك مشكل جدید كارت سوخت های تازه صادرشده

گزارش مدل كودك مشكل جدید كارت سوخت های تازه صادرشده

گزارش مدل كودك مشكل جدید كارت سوخت های تازه صادرشده

مدل كودك: باوجود وعده دولت در خصوص واریز سهمیه افرادی كه از شروع زمان سهمیه بندی سوخت بموقع مبادرت به دریافت كارت سوخت شان نكرده اند، سهمیه دو ماه برای بعضی از این افراد شارژ نشده است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، باوجود وعده شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در خصوص واریز سهمیه افرادی كه از شروع زمان سهمیه بندی سوخت بموقع مبادرت به دریافت كارت سوخت شان نكرده اند، سهمیه دو ماه برای بعضی از این افراد شارژ نشده است.
پس از بازگشت نظام سهمیه ای بنزین و دو نرخی شدن آن استفاده از كارت سوخت شخصی در چرخه سوخت گیری گردنگیر قطعی پیدا كرد. طبق اعلام شركت ملی پخش فرآورده های نفتی در نتیجه چنین اقدامی شاهد حدود ۲۰ میلیون لیتر صرفه جویی بنزین بودیم.
چندی پیش شهرام رضایی، مدیر برنامه ریزی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعداد كارت سوخت های در دست تولید اظهار داشت: در ایام اخیر روزانه بطور میانگین ۷۰ هزار كارت سوخت برای تولید به ما ارجاع داده شد، این در حالیست كه ظرفیت تولید كارت سوخت ما در روز ۳۰ هزار كارت است.
وی اضافه كرد: الان ۸۰۰ هزار درخواست تولید كارت داریم كه عدد میانگین ۷۰ هزار درخواست جدید در روز به این رقم اضافه می شود. ما در ماه های گذشته چندین مرتبه از مردم درخواست كردیم كه مبادرت به دریافت كارت سوخت خود كنند و حتی یك بار سوخت گیری با كارت سوخت شخصی داشته باشند تا مشكلات احتمالی سریع تر برطرف شود. با این وجود خیلی از مردم دراین زمینه اقدامی انجام ندادند و الان با حجم زیادی از درخواست مواجه هستیم.
این مقام مسؤول درباره مدت زمان تولید كارت سوخت نیز توضیح داد: قبل از ایام سهمیه بندی سوخت، مدت زمان تولید كارت سوخت بین ۲ تا ۳ هفته بود كه حالا به حدود یك ماه تا یك ماه و نیم رسیده است، البته نمی توانم عدد دقیق اعلام كنم چون در حال افزایش ظرفیت تولید خود هستیم این عدد می تواند كاهش داشته باشد و كارت سوخت ها با سرعت بیشتری به دست مردم برسد.
وی در عین حال اشاره كرد: مردم نگران نباشند چونكه سهمیه سوخت آنها تا ۶ ماه ذخیره می شود و اگر یك ماه هم كارت سوخت نداشته باشند سهمیه هر ماه، ذخیره شده و بعداً قابل استفاده می باشد.
در همین حال برخی تماسهای مردمی با خبرگزاری حاكی از آنست كه سهمیه مذكور برای این افراد شارژ نشده است؛ یكی از این افراد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: كارت سوخت خودرا اخیرا از شركت پست دریافت كرد و هنگام اولین سوخت گیری متوجه شدم با وجود اینكه ۳ ماه از واریز سهمیه ۶۰ لیتری هر خودرو سواری می گذرد تنها ۶۰ لیتر در كارت سوخت بنده فعال شده در صورتیكه باید ۱۸۰ لیتر بنزین سهمیه ای شارژ می شد.
وی در پاسخ به این پرسش كه آیا خودروی خودرا اخیرا خریداری نموده است؟، اظهار داشت: خیر، بیشتر از دو سال است این خودرو را خریداری نموده ام اما تابحال برای دریافت كارت سوخت آن اقدام نكرده بودم و اخیرا آنرا دریافت كرده ام.
در همین ارتباط، علیرضا صادق آبادی، مدیرعامل شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مشكل این گروه اظهار داشت: امكان بروز چنین مشكلی به دلیلهای مختلف وجود دارد اما مردم نگران نباشند چرا سهمیه سوخت آنها تا ۶ ماه نزد شركت ملی پخش فرآورده های نفتی محفوظ و قابل استفاده می باشد و از بین نمی رود.
وی افزود: كسانی كه با این مشكل مواجه گشته اند برای حل مساله می توانند به نواحی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی در نزدیكی محل سكونت خود بازگشت كنند تا نسبت به رفع آن و شارژ سهمیه ماههای گذشته در كارت سوخت آنها اقدام گردد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~