معاون وزیر جهاد كشاورزی: مصرف مرغ ۱۱ درصد افزایش یافت

معاون وزیر جهاد كشاورزی: مصرف مرغ ۱۱ درصد افزایش یافت

معاون وزیر جهاد كشاورزی: مصرف مرغ ۱۱ درصد افزایش یافت

به گزارش مدل كودك معاون امور دام وزارت جهاد كشاورزی از افزایش ۱۱ درصدی مصرف مرغ در كشور اطلاع داد و اظهار داشت: با عنایت به نزدیكی ایام نوروز در تأمین و عرضه مواد پروتئینی و نهاده های دامی مشكلی نداریم.

به گزارش مدل كودك به نقل از شركت پشتیبانی امور دام كشور، مرتضی رضایی، معاون امور دام وزارت جهاد كشاورزی و رئیس هیأت مدیره شركت پشتیبانی امور دام در دومین گردهمایی مدیران ستادی و استانی این شركت در سال ۹۸ اضافه كرد: با وجود تحریم های بی سابقه غرب و با وجود رشد ۱۱ درصدی مصرف گوشت و تخم مرغ در كشور شاهد كاهش قیمت و افزایش تولید این محصولات بوده ایم.
وی اظهار داشت: با عنایت به نزدیكی ماه های پایانی سال و ایام نوروز و همینطور فرارسیدن ماه مبارك رمضان در تأمین و عرضه مواد پروتئینی (گوشت و مرغ) و نهاده های دامی كمبودی در كشور نخواهیم داشت.
رضایی تصریح كرد: میزان تولید تخم مرغ به یك میلیون تن رسیده است و میزان تولید مرغ هم مرز دو میلیون تن را پشت سر گذاشته است كه یك ركورد خوب برای صنعت دام و طیور است.
رئیس هیأت مدیره شركت پشتیبانی امور دام كشور در انتها به انسجام و همدلی میان همه همكاران و با مدیریت معروفان در رأس شركت اشاره و اضافه كرد: امیدواریم سال ۹۸ هم با موفقیت پشت سر گذاشته شود.
همچنین عباس معروفان، مدیرعامل شركت پشتیبانی امور دام كشور در ادامه این جلسه با تشریح شرایط موجود كشور، سیاست های جدید شركت برای تأمین نهاده ها و اقلام مورد نیاز مردم را اعلام و خواهان همكاری هرچه بیشتر مدیران استان ها برای ذخیره سازی و نگهداری اقلام مورد نیاز مردم شد.
ورود كشتی های حامل كنجاله سویا و ذرت
مدیر عامل شركت پشتیبانی امور دام اضافه كرد: با عنایت به ورود كشتی های حامل كنجاله سویا و ذرت و با عنایت به برنامه ریزی های انجام شده اساسا هیچ كمبودی در تأمین نهاده های دامی در كشور نخواهیم داشت و آرامش همچنان در بازار حاكم خواهد بود.
وی تصریح كرد: بررسی میزان ذخیره سازی مواد پروتئینی، هماهنگی های بیشتر برای انتقال نهاده های دامی از بنادر به مراكز استان ها، تهیه فضای مناسب برای ذخیره سازی نهاده ها، رعایت استانداردهای لازم برای نگهداری باكیفیت محصولات، پشتیبانی از مرغداران و خرید منصفانه محصولات و رصد لحظه ای بازار مرغ و گوشت به منظور حفظ آرامش بازار باید مورد توجه قرار گیرد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~