امكانات حرفه ای ساعت هوشمند هوآوی برای ورزشكاران

امكانات حرفه ای ساعت هوشمند هوآوی برای ورزشكاران

امكانات حرفه ای ساعت هوشمند هوآوی برای ورزشكاران

مدل كودك: ورزشكاران برای پایش وضعیت سلامتی و كارهای ورزشی خود نیاز به گجت های دیجیتال دارند. هوآوی با عرضه ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 و هدفون بی سیم Huawei FreeLace این نیاز را برآورده است.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، ساعت های هوشمند بطور معمول به دو دسته ورزشی-سلامتی و ساعت های هوشمند روزمره تقسیم می شوند. ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 دراین زمینه یك تیر و دو نشان است. این محصول جدا از اینكه در نقش یك گجت دیجیتالی برای كاربردهای روزانه ظاهر می شود، می تواند یك ساعت هوشمند با نظارت كامل بر پارامترهای حیاتی بدن و كارهای ورزشی نیز باشد.
ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 با امكانات بی نظیر ورزشی و سلامتی
علاوه بر تمام قابلیت های برجسته Huawei Watch GT2، این ساعت هوشمند یك اكوسیستم ورزشی كامل با دقت عمل بسیار بالا را در اختیار ورزشكاران می گذارد. Huawei Watch GT2 دارای حسگرهای سنجش ضربان قلب، ژیروسكوپ، شتاب سنج، قطب نما، حسگر سنجش نور محیط و حسگر اندازه گیری فشار هواست؛ مجموعه ای از برترین سنسورهایی كه می توانند در یك ساعت هوشمند جای بگیرند.

این ساعت دارای سامانه های موقعیت یاب دقیق GPS و Glonass است كه مسافت های طی شده در پیاده روی و دویدن های كاربر را به خوبی آنالیز و اندازه گیری خواهدنمود. یكی از خاصیت های اختصاصی ساعت هوشمند هوآوی، قابلیت TruSeen است. TruSeen كه در نسخه ۳.۵ در اختیار كاربران قرار گرفته به همراه الگوریتم های هوشمند، ضربان قلب را حتی هنگام خواب اندازه گیری كرده و در نهایت تحلیل هایی دقیق و كاربردی را به كاربر نمایش خواهد داد.
تكنولوژی پایش خواب TruSleep 2.0 هم دیگر خاصیت اختصاصی Huawei Watch GT2 است. تمام داده ها در حسگرهای ذكر شده، به صورت منظم پایش شده و نموداری در نرم افزار Huawei Health نمایش داده می شود. به سبب استفاده از الگوریتم های پیشرفته، پردازش های هوش مصنوعی، دقت سنسورها و پایش دقیق داده های سلامتی، نرم افزار Health می تواند در امتداد اصلاح مشكلات احتمالی، سفارش هایی را به كاربران عرضه نماید.

هوآوی با گنجاندن بیشتر از ۱۹۰ داده متفاوت از كارهای ورزشی و افزودن ۱۵ رشته ورزشی به این برنامه، امكان نظارت بر گونه هایی گوناگون از كارهای ورزشی را در Huawei Watch GT2 به وجود آورده است.
فناوری TruRelax را نیز می توان خاصیت مهم دیگری دانست؛ TruRelax با اندازه گیری دقیق میزان استرس كاربر به وسیله نظارت بر ضربان قلب و نوع فعالیت ها، داده های نهایی دراین زمینه را نمایش می دهد.
هدفون Huawei FreeLace، مناسب برای كارهای ورزشی
محصول دیگر هوآوی، هدفونی مقاوم در مقابل فشارهای فیزیكی، تعریق بدن، نفوذ مایعات و پارگی كابل در اثر تحركات آنی است. هوآوی با معرفی هدفون (ایرفون) FreeLace به صورت هم زمان به چند كاربرد پاسخ داده است. FreeLace دارای استاندارد IPX5 است. به خاطر وجود این استاندارد، هدفون در مقابل ورود مایعات مقاوم است به نحوی كه هنگام بارش باران یا تعریق شدید در نتیجه ی ورزش كردن، مشكلی برای این هدفون به وجود نمی آید.
هوآوی فناوری HiPair را بمنظور ارتباط هرچه سریع تر FreeLace با دستگاه ها طراحی نموده است. بدین ترتیب كه با جداسازی گوشی سمت راست از كنار دكمه های فرمان صدا، یك رابط USB-C ظاهر می شود كه با اتصال آن به دستگاه های دیگر، می توان عمل ارتباط (Pair) را به سرعت انجام داد. از طرف دیگر، با تاكید بر قابلیت شارژ سریع و استفاده از درایوهایی با مصرف توان بهینه، تنها با ۵ دقیقه شارژ می توان تا ۴ ساعت از FreeLace استفاده نمود.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~