خرید آپارتمان در زعفرانیه و جستجوی ملك در تهران با املاك دلتا

خرید آپارتمان در زعفرانیه و جستجوی ملك در تهران با املاك دلتا

خرید آپارتمان در زعفرانیه و جستجوی ملك در تهران با املاك دلتا

مدل كودك: چنانچه قصد خرید و یا اجاره آپارتمان در زعفرانیه را دارید، برای اطلاع از اوضاع قیمت ملك در زعفرانیه و دریاچه زعفرانیه از املاك دلتا مشاوره بگیرید.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، اگر قصد خرید آپارتمان در زعفرانیه و یا اجاره آپارتمان در زعفرانیه را دارید، پیشنهاد می نماییم برای اطلاع از قیمت ملك در زعفرانیه و دریاچه زعفرانیه از املاك دلتا دیدن نمائید.
زعفرانیه گران ترین منطقه شمال تهران می باشد. درباره این محله و دسترسی های آن هرچه بگوییم كم است. زعفرانیه یكی از محله های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است كه در كوهپایه های البرز قرار گرفته است. اگر قصد خرید ملك یا رهن و اجاره در زعفرانیه را دارید، به شما پیشنهاد می نماییم پیش از معامله در این محله چند ساعتی قدم بزنید تا آمیزه معماری مدرن و سنتی را با چشمان خودتان در این منطقه ببینید؛ در حقیقت شما به یك موزه با اشیا گران قیمت وارد نشده اید؛ اینجا فقط محله زعفرانیه است با تمام امكانات لوكس و رفاهی اش!
خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه چه مزیت هایی دارد؟
آپارتمان های نوساز و لوكس در این منطقه منتظر شما هستند البته این مسئله را قبول داریم كه قیمت رهن، اجاره و خرید آپارتمان در این منطقه كمی بالا است اما به امتحان كردنش (حداقل برای رهن و اجاره) می ارزد. می پرسید چرا؟ به خاطر این مزیت ها:
· از دسترسی های منطقه، آب و هوای خوب و نزدیكی به بازار تجریش همین طور بازار میوه و تره بار الف در خیابان مقدس اردبیلی كه بگذریم، محله زعفرانیه مراكز خرید زیادی دارد. خانم های عزیز دقت كنید، گفتیم مراكز خرید! از مركز خرید زعفرانیه پلازا، بامیك زعفرانیه، گالریا گرفته تا مركز خرید پالادیوم. البته این مركز خرید آخری یعنی پالادیوم را حتما ببینید. یك پاتوق عالی برای شكمو هایی كه دوست دارند، انواع مختلف غذاها از فرهنگ و ملل مختلف را امتحان كنند؛ هم خرید كنید و هم تفریح!
· صبر كنید! هنوز جاذبه های تفریحی زعفرانیه مانده است. مگر می شود منطقه زعفرانیه را انتخاب كنید و از پیاده روی در بوستان های نزدیك آن مثل بوستان زعفرانیه، ولنجك، ریحان (آصف)، ارغوان و بوستان تندرستی لذت نبرید؟
· كاخ موزه سعد آباد هم این محله را شاه نشین كرده است. مجموعه سعدآباد مهمترین مركز فرهنگی- تاریخی محله زعفرانیه است، یك پكیج كامل تفریحی كه شامل جنگل، قنات، باغستان، چشمه سار و موزه است.
· علاوه بر سفارتخانه ها، از دیگر امكانات جالب این منطقه عمارت تماشاگه زمان، بنیاد ملی نخبگان، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، رصد خانه زعفرانیه و فرهنگستان هنر هستند.
حالا می توانید تصمیم گیری كنید، همه چیز برای یك زندگی لاكچری با امكانات رفاهی خاص آماده است؛ انتخاب آخر با شما است.
دلتا معتبرترین پلت فرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان ها

اگر فقط یك دفعه در طول زندگی تان خانه خریده باشید یا اجاره كرده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یك دفعه با این مركز تماس گرفته اید. استفاده از عنوان معتبرترین یك شعار با روحیه استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیشتر از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله زعفرانیه، به سبب خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح كیفیت زندگی در این محله، همیشه شرایطی را به وجود آورده كه اعتماد به مشاوران املاك، سخت ترین تصمیم بازگشت كنندگان باشد اما دلتا با داشتن بیشترین نرخ رضایت عمومی بازگشت كنندگان از خدمات این مركز، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاك در تهران و سایر شهرستان ها به وجود آورده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این كار را جابه جا كرده و امروز دلتا بعنوان یك مشاور امین كنار خریداران یا متقاضیان خدمات شناخته می شود و این مهم جز با اصالت و تمركز بر نگاه حمایتی به مهمترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان كه خرید یا فروش خانه تلقی می شود، محقق نمی شد.
برای مشاوره می توانید بوسیله تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاك دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت نمائید.
مجله ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر
سایت املاك دلتا علاوه براینكه محلی برای واردكردن آگهی و جست وجوی ملكی است، بعنوان مجله ملكی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می كند.
مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دكوراسیون، سلامتی، نكات حقوقی، اخبار مسكن، سفارش های دلتا برای خرید و اجاره خانه، تازه های فناوری، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.
می توانید از اشتراك رایگان این مجله بهره مند شوید. همین طور می توانید اپلیكیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود نمائید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~