اردوی نوروز یا اردوی عید چیست؟

اردوی نوروز یا اردوی عید چیست؟

اردوی نوروز یا اردوی عید چیست؟

مدل كودك: تاكنون چیزی در مورد اردوی نوروز یا اردوی عید شنیده اید؛ همان اردوی مطالعاتی كه هر ساله در آن دانش آموزان بسیار زیادی شركت می كنند و برای موفقیت در كنكور تلاشی سخت كوشانه دارند.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، اما اردو نوروز چیست؟ اگر به دنبال اطلاعات بیشتری می گردید، پاسخ خودرا از آموزش سنتر بخواهید. اردوی عید، زمان سوخته ای برای جمع بندی دروس كنكور! ایام عید همواره در سراسر زندگی ما شور و هیجان بسیار بالایی دارد و فرقی نمی كند چند سالمان باشد! عید و تعطیلاتش برای همه جذاب است. اما این فرصت برای دانش آموزان و خصوصا دانش آموزان كنكوری بازه بسیار مهمی است.
دانش آموزان كنكوری در این ایام سنی بین ۱۷ تا ۲۰ سال دارند و هنوز تحت تاثیر هیجان دوران جوانی در روزهای نوروز هستند. بنا بر این افراد بسیاری این زمان را از دست داده و حتی ممكنست مطالعات قبلی خودرا در تعطیلات طولانی نوروز فراموش كنند. اما چاره چیست؟ اردوی عید یا اردوی نوروز بهترین راه جهت استفاده از تعطیلات نوروز!
اگر پیگیر اخبار آموزشی باشید و یا بعنوان والدین در خانه دانش آموز داشته باشید، احیانا واژه ای به نام اردوی نوروز به گوش خودتان یا فرزندتان خورده است. اردوی نوروزی فرصتی است كه هر دانش آموزی می تواند در آن شركت كرده و برای موفقیت هرچه بیشتر در تحصیل و نتیجه كنكور تلاش كند.
اردوی نوروزی برخلاف نامی كه دارد اصلا به مدلول تفریح و گردش در دل طبیعت نیست! در اردوی عیدانه دانش آموزان كنكوری در كنار مربیان و اساتید حرفه ای قرار می گیرند و به جمع بندی، مرور و یا رفع نقاط ضعف خود می پردازند. خوشبختانه موسسات آموزشی بسیاری نیز دراین زمینه فعالیت دارند و خدماتی حرفه ای در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

اردوی نوروزی ۹۹ نزدیك است! برای ثبت نام چه برنامه ای دارید؟
امروزه بیشتر آموزشگاه های معتبر تحصیلی و كنكور در بازه عید نوروز به برگذاری اردوی عید می پردازند. آموزش سنتر نیز كه وبسایت رسمی آموزشگاه موفقیت، یكی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های تحصیلی در شرق تهران است دراین زمینه خدمات بسیار مناسبی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.
اردوی نوروزی آموزش سنتر هر ساله در آموزش سنتر برگزار می گردد و بهترین فرصت ممكن برای تجربه محیط دانشگاه را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. بدین ترتیب افراد می توانند علاوه بر آشنایی با محیط دانشگاه های برتر كشور در كنار تیمی حرفه ای از مدرسین و مشاوران آموزشی باشند. البته این تنها خدمات موجود نیست!

دانشجویان برتر سال های پیش نیز در اردوی نوروزی آموزش سنتر حضور دارند تا علاوه بر در اختیار گذاشتن تجربیات خود با دانش آموزان كنكوری، به رفع مشكلات درسی و مشاوره نیز بپردازند. با این توضیحات هیچ جای شكی جهت شركت در اردوی نوروز باقی نمی ماند! هر كسی می تواند در اردوی نوروزی آموزش سنتر شركت كند؟
خوشبختانه پاسخ به این پرسش كاملا مثبت است! برای آنكه تمام دانش آموزان از سراسر كشور امكان استفاده از چنین خدماتی را داشته باشند و از هر نقطه كشور بتوانید در اردوی نوروز خواجه نصیر شركت كنید، خدمات ویژه ای را برای شما تدارك دیده ایم.
در طول اردوی نوروزی هر دانش آموز دارای یك میز كاملا اختصاصی در شرایط بسیار مساعد است تا هیچ گونه كمبود و استرسی را تحمل نكند. برای دانش آموزانی كه از دیگر استان های كشور می آیند نیز خوابگاه هایی تمیز و بهداشتی در نظر گرفته شده است تا والدین نیز دغدغه ای در رابطه با سكونت فرزندان خود نداشته باشند.
بدین ترتیب حتی اگر ساكن تهران نباشید هم مشكلی در راه شما وجود ندارد و می توانید براحتی در اردوی عید حضور داشته باشید. فرصتی بی نظیر كه می تواند تمام دغدغه های شما در رابطه با استرس كنكور را برطرف كرده و منجر به نتیجه هایی عالی در آزمون سراسری كنكور شود. اهمیت شركت در اردو نوروزی چیست؟
جستجو برای یافتن بهترین اردو نوروز در بین مراكز و مؤسسه های مختلف باید از طرف والدین به خوبی بررسی شود. از طرفی كیفیت برگزاری و خدمات ارائه شده توسط مركز آموزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارست. برای اینكه به صرفه جویی در هزینه ها و از همه مهم تر، استفاده بهینه از زمان منجر می شود. روزهای عید نوروز را باید بسیار جدی گرفت و با برنامه ریزی اصولی از آن بعنوان یك سكوی پرش برای موفقیت در كنكور استفاده نمود.

چرا كه در برنامه های اردوی نوروزی به برگزاری انواع كلاس های آموزشی، رفع اشكال، برنامه ریزی و مشاوره كنكوری پرداخته می شود. بنا بر این اهمیت بسیار بالایی دارد كه چه افرادی با فرزند شما در ارتباط باشند.
در برنامه اردوی مطالعاتی نوروز می توانید با صرف هزینه ای منطقی و مناسب برای كی عمر زندگی فرزند خودرا تضمین كنید. همین طور از زمان موجود در این ایام می توان جمع بندی پایانی كنكور را خیلی زودتر آغاز نموده و با آمادگی بیشتری به سمت غول كنكور بروید!
در اختتام به این نكته اشاره می نماییم كه تمام برنامه های آموزشی كه توسط موسسات مختلف برگزار می گردد بعنوان یك نیروی كمكی برای هدایت دانش آموزان هستند. اما این خود فرد و دانش آموز است كه باید با پیروی از نظم و برنامه ریزی در راه هدف خود تلاش كند. تمام هدف ما مسیر دادن به فعالیت ها و كوشش های دانش آموزان است تا در نهایت آینده روشنی را برای خود رقم بزنند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~