پاسخ آیت‎الله اعرافی به تهدید به ترور سردار قاآنی

پاسخ آیت‎الله اعرافی به تهدید به ترور سردار قاآنی

پاسخ آیت‎الله اعرافی به تهدید به ترور سردار قاآنی

به گزارش مدل كودك ایسنا/قم خطیب جمعه قم با اشاره به سخن یكی از مقامات آمریكا كه خطاب به جانشین سردار سلیمانی گفته است اگر راه شهید سلیمانی را بروی به همان سرنوشت گرفتار خواهی شد، اظهار داشت: اگر شما هم راه ترویستی خودرا ادامه دهید، با موشك های ایران در همه پایگاه های خود در منطقه مواجه خواهید شد.
آیت الله علیرضا اعرافی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه قم كه در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: تطهیر آمریكا و نگاه خوش بینانه به آمریكا و دست نشاندگان آنها خطی است كه در ایران و منطقه دنبال می شود.
وی ادامه داد: خط دیگر این است كه رژیم منحوس پهلوی را خوب نشان داده و یا بدی های آنها را كمرنگ جلوه دهند. قاجار و پهلوی ها بدترین رژیم ها بوده اند و استقلال و آزادی كشور را فروختند و دست اجانب را به همه مقدرات باز كردند و دست آنها به خون ملت آلوده است.
وی اشاره كرد: با وجود همه مشكلات، تحریم ها و توطئه ها ایران در این ۴۰ سال به اوج عظمت رسیده ولی دست هایی در كار است كه این عظمت را كوچك بشمارد. دست هایی در كار است كه ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی را كوچك كرده و كم بشمارد.
خطیب جمعه قم بیان كرد: عظمت ملت ایران با اسلام گره خورده است، سخن ملی گراها و باستان گراها كه می گویند اسلام از ایران جداست، غلط است و ایران با آغوش باز از اسلام و مكتب دوده (ع) استقبال كرد و عظمت ایران در پرتو اسلام و معارف دوده است.
وی با اشاره به سخن یكی از مقامات آمریكا كه خطاب به جانشین سردار سلیمانی گفته است اگر راه شهید سلیمانی را بروی به همان سرنوشت گرفتار خواهی شد، اظهار داشت: اگر شما هم راه ترویستی خودرا ادامه دهید، با موشك های ایران در همه پایگاه های خود در منطقه مواجه خواهید شد.
اعرافی اضافه كرد: ملت های مسلمان، محور مقاومت و ملت رشید ایران سختی ها را به جان می خرند ولی تسلیم شما نخواهند شد و مسؤولان هم باید تلاش كنند كه مشكلات مردم را حل كرده و به درد دل مردم برسند.
وی با تجلیل از حضور گسترده مردم در تشییع و مراسمات بزرگداشت سرار سلیمانی اظهار داشت: علاوه بر حضور قابل تقدیر و گسترده مردم عراق دراین زمینه حضور ۳۰ میلیون جمعیت در شهرهای ایران و حضور ملت در مراسم های بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، جلوه ای از عالم فیض و ملكوتی و نشانی از عظمت ملت ایران است.
وی ادامه داد: در این بین متاسفانه حادثه غم انگیز سانحه هواپیمای اوكراینی نیز رخ داد كه همه را متالم كرد؛ البته باید اظهار داشت كه خانواده های داغدیده در سانحه هواپیمای اوكراینی، با وجود غم جانكاه در امتحان خود سربلند شدند.
مدیر حوزه های علمیه كشور یادآورشد: خداوند همه جانباختگان سانحه هوایی و شهدای عالی مقام را با اولیا خودش محشور بفرماید. با وجود فتنه گری ها و دسیسه های شیطانی برای بهره گیری سوء از این حادثه غم انگیز، این خانواده ها امتحان خوبی دادند.
اعرافی یادآورشد: ملت از امتحان بزرگ الهی و یك حادثه بزرگ در هجوم موشكی به پایگاه عین الاسد عبور كرد و نیروهای مسلح و سپاه عزیز و مقتدر در این آزمون پیروز بودند ولی همچنان دو آزمون در پیش داریم. آزمون نخست راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با چهلمین روز درگذشت سردار سلیمانی است.
امام جمعه قم با ذكر این مطلب كه این راهپیمایی، همبستگی تشییع حاج قاسم و اقتدار ملت در حمله به پایگاه های نظامی آمریكا را تقویت می كند. این راهپیمایی باید نمادی نو از حضور ملت در عرصه دفاع از آرمان های شهدا، امام و انقلاب اسلامی باشد.
وی با اشاره به اینكه آزمون دوم انتخابات اسفندماه است، اظهار داشت: این انتخابات می تواند حلقه اقتدار ملت و عظمت گفتمان و جبهه مقاومت را تكمیل كند. همه در این روز باید فارغ از هر اعتراض، نقد و ایرادی كه دارند، برای اقتدار ایران، انقلاب و اسلام و برای امنیت و پیشرفت ایران اسلامی در صحنه انتخابات حاضر شوند.
اعرافی با تاكید بر اینكه هیچ بهانه ای از هیچ گروهی برای دور شدن از صندوق های رأی پذیرفته نیست، تصریح كرد: صندوق های رأی باید شكوه حضور را نشان داده و مردم باید با آگاهی و بصیرت به انسان های پاك دست و مجاهد و مبارز رأی دهند تا كشور در راه درست قرار گیرد.
وی با اشاره به اینكه در انتخابات، اصل اول حضور پرشكوه و اصل دوم حضور اخلاقی و منطبق بر مقررات و اخلاق است، افزود: اصل سوم انتخاب بهترین ها برمبنای حجت الهی است. رعایت این سه اصل می تواند حلقه اقتدار را تكمیل كند و امیدواریم كه ملت شكوه دیگری را رقم بزند.
مدیر حوزه های علمیه كشور، با اشاره به اینكه تمام دشمنان اسلام، ایران و انقلاب امروز دست به دست هم داده اند و گاهی برخی ناآگاهانه با آنها همراهی می كنند، تصریح كرد: كسانی استكبار و آمریكا را از این همه جنایت تطهیر می كنند و این یك مصیبت بزرگ است. آمریكا خون ملت ها را آشامیده و بدبختی را بر همه عالم تحمیل كرده است آن وقت كسانی به شكلی سخن می گویند كه اینها فرشتگان عالم هستند و این، یك خطای راهبردی است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~