تور كیش فروردین و تور مشهد فروردین با هتل عماد مشهد

تور كیش فروردین و تور مشهد فروردین با هتل عماد مشهد

تور كیش فروردین و تور مشهد فروردین با هتل عماد مشهد

مدل كودك: هتل عماد در ۹ طبقه و ۵۵ اتاق با پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده میزبان مسافران بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الحجج علی ابن الموسی الرضا (ع) می‌ باشد.

هتل چهار ستاره عماد مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. این هتل با شرایط کاملا ویژه به عنوان اولین هتل چهار ستاره، در خیابان طبرسی در فاصله ۳۵۰ متری حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) قرار گرفته است. هتل عماد در ۹ طبقه و ۵۵ اتاق با پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده میزبان مسافران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی ابن الموسی الرضا (ع) می‌ باشد. اگر مسافر تور مسهد فروردین ماه هستید یا مسافر تور مشهد نوروز پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید .

تور کیش و تور مشهد –  فاصله هتل عماد با مراکز مهم شهر چقدر است؟

هتل چهار ستاره عماد در خیابان طبرسی، خیابان نوغان که محله ای چند صد ساله است ساخته شده است. این موقعیت باعث شده است تا این هتل به بازار عباسقلی خان، بازار آرمیتاژ طبرسی و خیابان ایثار که بورس مانتوهای زنانه است، بسیار نزدیک باشد. خانه عزیزاله اف و امامزاده سید محمد (ع) از نزدیک ترین مکان های تاریخی به هتل عماد می باشند.

 

تور کیش و تور مشهد –  فاصله هتل عماد تا دیگر مراکز چقدر می باشد؟

فرقی نمیکند مسافر تور کیش فروردین باشید یا مسافر تور مشهد فروردین در هر صورت انتخاب هتل نقش مهمی در رضایت شما از سفر خواهد داشت هتل عماد مشهد در فاصله تا بازار رضا ۲ کیلومتر و ۲۱۲ متر، فاصله تا آرامگاه فردوسی ۳۰ کیلومتر و ۶۶۲ متر، فاصله تا مسجد گوهرشاد ۲کیلومتر و ۴۲ متر، فاصله تا آرامگاه فردوسي۳۳ کیلومتر و ۸۹۶ متر، فاصله تا موزه آستان قدس رضوی ۱۷۵متر، فاصله تا سرزمین موج های آبی ۱۷ کیلومتر و ۱۲۴ متر ، فاصله تا حرم ورودی باب الرضا ۱ کیلومتر و ۹۲۷ متر ، فاصله تا حرم ورودی باب الجواد ۲ کیلومتر ، فاصله تا حرم ورودی حرعاملی ۱ کیلومتر و ۹۸۳ متر ، فاصله تا حرم ورودی شیخ طبرسی ۷۵۸ متر، فاصله تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز ۳۹ کیلومتر و ۶۳۴ متر ، فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی ۱ کیلومتر و ۸۹۶ متر ، فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی ۲ کیلومتر و ۱۵۱ متر ، فاصله تا فرودگاه بین المللی ۱۰ کیلومتر و ۵۶۳ متر ،  فاصله تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) ۷ کیلومتر و ۳۱۴ متر ، فاصله تا ایستگاه راه آهن ۱ کیلومتر و ۴۳۹ متر و  فاصله تا حرم ورودی صحن جمهوری ۱ کیلومتر و ۱۵۹ متر می باشد.

 

مطالب مرتبط:

https://xn--pgboj2fl38c.net/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2

 

تور کیش و تور مشهد –  هتل عماد مشهد چه خدمات و امکاناتی برای مسافر در نظر گرفته است؟

در هتل عماد مشهد امکانات رفاهی از جمله دو تا سالن پذیرایی و رستوران هتل عماد مشهد با ظرفیت ۱۸۵نفر، فست فود، کافی شاپ و رستوران بام با دید حرم مطهر رضوی (ع)، مجموعه آبی با ظرفیت ۳۰نفر در هر نوبت ، استخر، سونا خشک ، سونا بخار، جکوزی ، سالن بدنسازی ، اینترنت رایگان در تمام هتل و در کنار این ،هتل دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

 

تور کیش و تور مشهد –  اتاق های هتل عماد مشهد به چه صورت می باشد؟

هتل عماد مشهد اتاق های متنوعی را طراحی کرده که میهمانان به راحتی می توانند انتخاب مناسبی نسبت به هزینه مورد نظر خود داشته باشند. اتاق های دو تخته و اتاق های سه تخته هتل عماد بهترین گزینه برای خانواده های کم جمعیت می باشند. این هتل مشهد برای میهمانانی که بیش از سه نفر هستند سوئیت های خواب دار در نظر گرفته است. سوئیت های یک خوابه و دو خوابه برای خانواده هایی با جمعیت بیش از ۳ نفر انتخابی بسیار مناسب هستند. هتل عماد مشهد ۲ رستوران دارد که یکی از ان ها برای صرف صبحانه و دیگری برای صرف نهار و شام استفاده می شود. سالن صبحانه خوری هتل در طبقه ۶ قرار گرفته شده است و دیدی  رو به حرم مطهر دارد. رستوران اصلی هتل هم که در طبقه منفی ۱ قرار گرفته است، جهت صرف نهار و شام مورد استفاده قرار می گیرد. منو غذای هتل عماد بسیار متنوع وجذاب بوده و غذا به صورت سلف سرو می شود. کافی شاپ هتل عماد نیز بهترین گزینه برای جمع های دوستانه و خانوادگی می باشد. انواع نوشیدنی ها همچون: چای، قهوه، نسکافه، میلک شیک، موهیتو و … در کافی شاپ هتل سرو می شود. پخش موسیقی های ارام، باعث شده تا فضایی لذت بخش در این مکان ایجاد شود.

 

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~