چاپ كارت هدیه و هدیه بانكی چگونه انجام می شود؟

چاپ كارت هدیه و هدیه بانكی چگونه انجام می شود؟

چاپ كارت هدیه و هدیه بانكی چگونه انجام می شود؟

مدل كودك: خرید كارت هدیه می تواند موجب رونق كسب و كار شود و به جرأت می توان اظهار داشت كه سطح درآمد خیلی از فروشگاه ها به استفاده از این كارت بستگی دارد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، كارت هدیه مقدار مشخصی پول است و هر كس می تواند از آن استفاده و خرید كند. این كارت به صورت یك بار مصرف است كه امكان شارژ آن تا مبلغ پانصد هزار تومان وجود دارد كه تا یك سال اعتبار برداشت وجه دارد ولی نمی توان مجدد آنرا شارژ نمود. در واقع كارت هدیه دقیقاً مانند كارت های بانكی عمل می كند اما با این تفاوت كه نمی توان مبلغ داخل آنرا انتقال داد و فقط امكان برداشت وجه را دارد. چاپ كارت هدیه كمی متفاوت از چاپ كارت بانكی هدیه گرفتن همواره موجب خوشی افراد می شود، شما می توانید بجای هدیه دادن وجه نقد از كارت هدیه استفاده كنید كه هم شكل زیباتری نسبت به وجه نقد می بخشد و هم استفاده از آن برای كسی كه هدیه دریافت كرده راحت تر است. با استفاده از آنها علاوه بر خرید حضوری می توان مبادرت به خریدهای اینترنتی و پرداخت قبوض نمود. امروزه استفاده از كارت هدیه یا كارت گیفت بسیار متداول شده و به سرعت رو به افزایش است و می توان آنها را برای مناسبت های مختلف مثل تولد، روز معلم، روز دانشجو، جشن سال نو و …. چاپ و ارائه نمود. بطوریكه شركت های زیادی از كارت های هدیه برای كارمندان خود به مناسبت های مختلف استفاده می نمایند. ارائه كارت هدیه با مبالغ مختلف باتوجه به اهمیت فرد می تواند بعنوان یكی از روش های جذب افراد جهت خرید از فروشگاه ها مؤثر باشد. حتی چاپ و صدور كارت هدیه برای مشتریان خاص می تواند عمده درآمد فروشگاه یا شركت ها را برآورده سازد و منجر به افزایش فروش گردد.
مزایای كارت هدیه
خرید كارت هدیه می تواند موجب رونق كسب و كار شود و به جرأت می توان اظهار داشت كه سطح درآمد خیلی از فروشگاه ها به استفاده از این كارت بستگی دارد. خرید كارت هدیه می تواند یك گزینه پیشنهادی خوب بمنظور سپاسگزاری از مشتریان باشد كه حسن نیت شما را نسبت به آنها را نشان میدهد و آنها را به خرید بیشتر از فروشگاه شما تشویق می كند. معمولاً مشتریان به دریافت تخفیف و هدیه از مراكز خرید علاقه نشان می دهند و این علاقه موجب می شود به صورت ناخودآگاه به خرید بیشتر تمایل نشان دهند. با این تفاسیر می توان چاپ كارت هدیه را روشی عالی برای صاحبان فروشگاه های بزرگ كه با اقشار مختلف جامعه مواجهند، دانست كه می تواند موجب جذب مخاطبان و مشتریان جدید برای آنها و افزایش فروش و برندسازی كسب و كارشان گردد.
جنس چاپ كارت هدیه
چاپ كارت هدیه را می توان روی مقوا یا پی وی سی(PVC) انجام داد. به سبب اهمیت كارت هدیه و مبلغ و اعتباری كه داخل آن وجود دارد معمولاً جنس كارت هدیه را از نوع PVC انتخاب می كنند تا هم جلوه زیباتری داشته باشد و هم دوام و ماندگاری آن بیشتر شود. چاپ كارت هدیه پی وی سی در ضخامت های ۵۰۰ میكرون و ۷۶۰ میكرون انجام می گیرد. كارت های هدیه را می توان باتوجه به شرایط فروشگاه ها و كاربرد كارت بر روی انواع كارت پی وی سی هوشمند، مگنت دار و یا ساده چاپ كرد.
· كارت مایفر: این نوع كارت ها معمولاً توسط فروشگاه ها و مراكز ارائه دهنده خدمات كه به صورت زنجیره ای هستند و یا چندین شعبه دارند استفاده می نمایند و بر روی كارت هدیه مایفر، عبارت های تبریك و غیره چاپ می شود.

· كارت مغناطیسی: این نوع كارت اغلب توسط بانك ها و برای چاپ كارت هدیه بانكی استفاده می شود. لازم به ذكر است كه مبلغ كارت های هدیه بانكی قابل انتخاب توسط خریداران كارت هدیه است. این نوع كارت هدیه دارای یك نوار مغناطیسی روی خود هستند كه به صورت نوار مشكی رنگ پشت كارت تعبیه شده و محل ذخیره كردن اطلاعات است.
طراحی كارت هدیه
طراحی كارت هدیه بسیار مهم می باشد، چونكه این كارت نشان دهنده اعتبار و برند مجموعه ارائه دهنده كارت است، پس در طراحی كارت هدیه و چاپ آن باید دقت نظر بالایی به خرج داد. برای این كارت ها معمولاً از طرح های بسیار ساده و شكیل استفاده می شودو طرح های شلوغ كاربرد ندارند. بهتر است در طرح كارت هدیه نام مجموعه ارائه دهنده كارت، رنگ سازمانی و لوگوی فروشگاه لحاظ گردد.
چاپ كارت هدیه PVC

امكان چاپ كارت هدیه در رنگ و طرح دلخواه وجود دارد ولی باتوجه به تجربه https: //printim.ir/ چاپ كارت هدیه طلایی و چاپ كارت هدیه نقره ای از موارد مرسوم هستند. چاپ كارت هدیه پی وی سی بوسیله تكنیك های مختلف قابل انجام است اما متداول ترین آنها چاپ افست و چاپ دیجیتال است كه به صورت لبه به لبه انجام می گیرد. در صورتیكه تیراژ كمتر از ۱۰۰۰ عدد باشد از چاپ دیجیتال استفاده می شود ولی اگر تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد باشد كارت ها به صورت افست چاپ می شوند. در روش چاپ دیجیتال مستقیم هد روی ریبون و كارت قرار گرفته و تصویر به وسیله حرارت به كارت می چسبد. اما در روش غیرمستقیم تصویر روی فیلم چاپ شده و سپس به كارت می چسبد. وجود لایه محافظ در این روش، مقاومت، ماندگاری و كیفیت كارت را بیشتر می كند. همین طور هزینه چاپ به روش دیجیتال غیرمستقیم بیشتر است.
نكاتی درباره كارت هدیه PVC
· كارت هدیه PVC كارتی بی نامو قابل انتقال به غیر است.
· با استفاده از كارت هدیه می توان از كلیه دستگاه های عابر بانك و پایانه های فروش مبادرت به خرید كالا و خدمات نمود.
· اعتبار كارت هدیه پی وی سی از زمان صدور آن به مدت ۱۲ ماه است.
· چاپ كارت هدیه PVC در طرح های مختلف بر حسب سلیقه مشتری انجام می شود.
چاپ و صدور كارت هدیه از جانب بانك ها و شركت هایی مانند پرینتیم كه خدمات چاپ كارت پی وی سی را به صورت تخصصی ارائه می دهند انجام می گیرد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~