ضدعفونی معابر عمومی توسط گروه جهادی موسسه خیریه رمضان سایپا

ضدعفونی معابر عمومی توسط گروه جهادی موسسه خیریه رمضان سایپا

ضدعفونی معابر عمومی توسط گروه جهادی موسسه خیریه رمضان سایپا

به گزارش مدل كودك گروه خودروسازی سایپا سومین اقدام جهادی خویش را در جهت مسئولیت اجتماعی و مبارزه با شیوع كرونا با سازماندهی اكیپ های جهادی ضدعفونی معابر شهری صورت داد.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا پس از طریق اندازی خط تولید ماسك بهداشتی در شركت سایپا آذین و خط تولید محلول های ضدعفونی در شركت طیف سایپا و توزیع مجانی آنها در سطح كشور سومین اقدام جهادی خویش را در جهت مسئولیت اجتماعی و مبارزه با شیوع كرونا با سازماندهی اكیپ های جهادی ضدعفونی معابر شهری صورت داد. تعدادی از اعضای فعال مؤسسه خیریه رمضان وابسته به گروه خودروسازی سایپا در یك حركت و اقدام جهادی، هر شب مبادرت به ضدعفونی و پاكسازی معابر عمومی شهرهای استان تهران می كنند.
به گزارش سایپانیوز، گروه جهادی مؤسسه خیریه رمضان وابسته به گروه خودروسازی سایپا، به صورت شبانه با حضور در معابر شهری و مكان های عمومی سطح شهرهای تهران، ورامین، اسلامشهر و … نظیر ایستگاه های اتوبوس و تاكسی، پایگاه های خودپرداز عابربانك ها، پیاده روها و درب منازل و فروشگاه ها نسبت به ضدعفونی و پاكسازی این مكان ها اقدام می كنند. این اقدام جهادی در جهت تعهد ملی و مسئولیت اجتماعی گروه سایپا و با هدف پیشگیری از گسترش ویروس در سطح شهر و كمك به شبكه بهداشت و سلامت كشور و به صورت داوطلبانه صورت می گیرد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~