بلومبرگ اعلام كرد؛ مذاكره برای ارسال طلا با پروازهای چارتری

بلومبرگ اعلام كرد؛ مذاكره برای ارسال طلا با پروازهای چارتری

بلومبرگ اعلام كرد؛ مذاكره برای ارسال طلا با پروازهای چارتری

مدل كودك: تامین كنندگان طلا به دنبال شیوع ویروس كرونا در جهان كه به توقف سفرهای هوایی منجر گردیده است، سرگرم مذاكره هستند تا محموله ها بوسیله پروازهای چارتری یا باری ارسال شوند.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، بلومبرگ نوشت: بازار جهانی طلا با شیوع ویروس كرونا گرفتار تغییرات و نوسانات زیادی شده است. مسائل لجستیكی بی نهایت دشوار شده اند و در شرایطی كه تقاضا برای طلا بالا رفته است، بعضی از پالایشگاه های بزرگ طلا مجبور شده اند فعالیتشان را متوقف كنند. یك پالایشگر بزرگ آفریقای جنوبی پنج شنبه گذشته اعلام نمود ناچار است ارسال طلا به لندن را متوقف نماید.
انجمن بازار طلای لندن كه نماینده فعالان بازار طلا است، اعلام نمود ظرفیت پالایش مشكلی نیست و پالایشگر به حد كافی وجود دارد تا تقاضا را تامین كند اما این گروه به دنبال راهی برای حل مشكلات لجستیكی بوده و سرگرم تحقیق درباره امكان اجازه حمل جهانی خارج از لندن است.
پالایشگرها و سایر فعالان بازار سرگرم تعامل با شركت های لجستیكی هستند تا مشكل محدودیت های سفر را رفع كرده و امكان حمل فیزیكی طلا بوسیله پروازهای باری یا چارتری را فراهم آورند.
اختلالات در زنجیره تامین طلا به همراه افزایش شدید تقاضا برای این دارایی مطمئن سبب شده است قیمت طلا بالاتر رود. قیمت طلا هفته گذشته تحت تأثیر ابهامات درباب وجود طلای كافی در نیویورك برای تحویل قراردادهای آتی، بزرگترین رشد هفتگی در ۱۱ سال اخیر را ثبت نمود و قیمت هر اونس طلا آخرین بار در بالای مرز ۱۶۰۰ دلار بسته شد.
برخی از خرده فروشان و عمده فروشان طلا اعلام نموده اند كه موجودیشان در حال اتمام است و شركت “راند ریفاینری” آفریقای جنوبی به دنبال توقف پروازهای تجاری، سرگرم بررسی گزینه های دیگر برای عمل به تعهداتش و تحویل طلا به بازار لندن است.
شركت ” آر بی سی كپیتال” در این زمینه اظهار داشت: اخبار نگرانی ها درباره امكان خرید و تحویل طلای فیزیكی را بزرگ كرده اند اما اگر تعطیلی های بیشتری در زنجیره تامین روی دهد، در این صورت نگرانی های مذكور منطقی خواهد بود.
انجمن بازار شمش لندن اعلام نموده كه باتوجه به بیش از ۸۰۰۰ تن آمار موجودی كه اخیرا پخش شده، موجودی طلای لندن از وضعیت مطلوبی برخوردارست. این گروه درباره مكان های دیگر خارج از لندن كه ممكنست طلا تحویل داده شود، توضیح نداد اما نیویورك یك گزینه احتمالی محسوب می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~