خدمات ساختمانی آنلاین

خدمات ساختمانی آنلاین

خدمات ساختمانی آنلاین

مدل كودك: مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس یك مجموعه كاربردی خدمات آنلاین برای ساختمان و ساكنان آن شمرده می شود.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، حفظ و اداره ساختمان عنوان كلی وظایف مدیر یا هیأت مدیره است به عبارتی تمام اقدامات مدیر یا مدیران صرفاً جهت حفظ ساختمان از هرگونه لطمه و خرابی و انجام امور جاری مربوط به آن است. موضوع بیمه نامه عبارت است از بیمه مسئولیت بیمه گذار در قبال ساكنین و اشخاص ثالث.
خدمات این مجموعه شامل اموری مانند سرویس آسانسور و بیمه آسانسور، سرویس سیستم اعلام و اطفا حریق، فروش و شارژ كپسول های آتش نشانی و همین طور تامین نیروهای حراستی و لابی من و غیره می باشد.
سایت مجموعه آس ۲۴ ساعته در اختیار شماست و بعد از دریافت مشخصات كلی ساختمان قادر به عقد قرارداد و قیمت دهی خواهد بود و انجام خدمات ساختمانی و كلیه خدمات از ۸ بامداد تا ۸ شب می باشد. در موارد اورژانسی مانند خرابی موتورخانه یا آسانسور و نظیر آننیز به صورت شبانه روزی قادر به همكاری با شما هستیم.
سرویس موتورخانه
با فرا رسیدن فصل پاییز روزهای سرد سال شروع شده و بدین جهت نیاز است كه پیش از راه اندازی سیستم گرمایشی، سرویس موتورخانه و تأسیسات گرمایشی آپارتمان صورت گیرد. شركت آس با بهره گیری از نیروی های مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیرات موتورخانه و تأسیسات مكانیكی ساختمان ها، اهتمام بر این دارد تا با خدمات دوره ای الگویی مناسب جهت بهینه سازی مصرف سوخت و برطرف نمودن ایرادات جزئی و كلی ایجاد كند و بدین جهت موجب بهینه سازی و صرفه جویی ۲۰ الی ۵۰ درصدی انرژی شده و بازدهی تأسیسات را بالا برده و عمر كاركرد تأسیسات و موتورخانه مجموعه های ساختمانی تحت پوشش نگهداری خودرا تا دو برابر افزایش دهد.
رایج ترین خدمات سرویس موتورخانه شركت آس
· بازدید مشعل
· بازدید پمپ سیركوله شوفاژ
· بازدید پمپ سیركوله آبگرم
· بازدید شیر فلكه ها
· بازدید آكوستات ها
· بازدید شیر اطمینان
· بازدید درجه آبگرم مصرفی
· بازدید درجه آبگرم شوفاژ
· بازدید منبع انبساط
· روغن كاری پمپ ها
· بازدید سیستم الكتریكی
· تست شلنگ گاز و اتصالات مربوطه
· تست دودكش
· بازدید تهویه هوای موتورخانه

سرویس كولرگازی
تكنسین های آموزش دیده و با تجربه شركت خدماتی آس طیف وسیعی از خدمات مربوط به سیستم های تهویه را انجام می دهند. با شروع فصل گرما بهتر است عملیات سرویس و نگهداری مناسب از كولرهای گازی را انجام دهیم، برای اینكه این امر سبب كاهش مصرف برق نیز می شود. در صورتیكه در سرویس كولر گازی كوتاهی كنید، عملكرد كولر گرفتار افت و كاهش مداوم شده و این به معنای افزایش انرژی بطور پیوسته است.
خدمات سرویس كولرگازی شركت آس شستشوی یونیت داخلی
· شستن رادیاتور با مواد مخصوص
· تعویض فیلتر ضد قارچ
· شستشوی وان
· شستشوی درین كولر شستشوی یونیت خارجی
· شستن رادیاتور با مواد مخصوص
· چك كردن تمامی قطعات
· رگلاژ فن و پروانه
· چك كردن سیم پیچی
رایج ترین مشكلات كولرهای گازی
برخی از رایج ترین مشكلات سیستم های تهویه كه نشان دهنده فرا رسیدن زمان سرویس كولر گازی می باشد، عبارتند از:
· نشتی سیستم خنك كننده (سرد كن)
· نگهداری نادرست
· خرابی سیستم كنترل الكتریكی
· مشكلات حسگر
· مشكلات زهكشی
هر زمان كه احساس می كنید كولر گازی شما نیاز به تعمیر، نگهداری و سرویس منظم دارد با تكنسین ها و سرویس كارهای كولر شركت خدماتی آس تماس بگیرید. تكنسین های شركت آس هر یك از موارد ذكر شده در فهرست زیر را بررسی می كنند:
· بررسی سرد كن (خنك كن)
· بررسی نشتی سیستم سردكن با استفاده از ردیاب های مخصوص
· بررسی نشتی آب بند مجرای سیستم مركزی
· اندازه گیری جریان هوا در كویل تبخیر
· بررسی دنباله كنترل الكتریكی صحیح (اطمینان حاصل شود كه سیستم خنك كننده و سیستم گرمایشی بطور همزمان كار نمی كنند)
· بررسی پایانه های برق، تمیز و سفت كردن اتصالات و به كار بردن پوشش غیر-رسانا در صورت ضرورت
· بررسی سفتی و عدم ساییدگی روغن موتور و تسمه
· بررسی دقت ترموستات
سرویس آسانسور
همانند سایر تجهیزات مدرن، آسانسورها نیز تكامل یافته و تكنولوژی آنها رو به پیشرفت است. آسانسورها در طول عمر خود نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. تكنسین های شركت خدماتی آس امكان سرویس آسانسور، سرویس و نگهداری، مدرن سازی و بازرسی و سایر خدمات آسانسورهای مسكونی را برای شما فراهم می كنند.
تكنسین های شركت خدماتی آس دانش و مهارت لازم جهت سرویس آسانسور و همین طور تشخیص هرگونه مشكل احتمالی را دارند. انواع خدمات سرویس آسانسور شركت آس
· بازرسی: بازرسی از آسانسور در مقاطع زمانی برنامه ریزی شده صورت می پذیرد تا معلوم شود كه آیا آسانسور به سرویس نیاز دارد یا به تعمیرات پیشگیرانه؟!
· سرویس: در صورتیكه هنگام بازرسی نیاز به سرویس حس گردد، سرویس دهی برای قسمتهای متحرك و ثابت شامل الكتریكی و مكانیكی صورت می پذیرد. همین طور هر آسانسور باید مطابق ” چك فهرست سرویس و نگهداری آسانسور” ماهیانه حداقل یكبار مورد سرویس قرارگیرد.
· تعمیرات پیشگیرانه: این تعمیرات زمانی صورت می گیرد كه هنوز امكانات وسایل نصب شده در حال كار بوده و گرفتار خرابی نشده است. هدف از تعمیرات پیشگیرانه آن است كه خرابی سیستم به تعویق افتد و یا جلوی خرابی های احتمالی گرفته شود.
· تعمیرات خرابی: این تعمیرات مربوط به موارد از كار افتاده ای است كه نمی توانند به وظایف پیش بینی شده خود عمل كنند. با انجام تعمیرات لازمه، آسانسور مجدداً راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرارمی گیرد.
· نداشتن قرار تعمیر و نگهداری: حفظ و اداره ساختمان بطور كلی وظیفه مدیر ساختمان یا هیئت مدیره می باشد و مدیر هر ساختمانی موظف می باشد جهت سرویس و نگهداری آسانسور با یك شركت معتبر دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن قرارداد بسته باشد. بدیهی است چنانچه به سبب نداشتن مسئول تعمیر و نگهداری ساختمان خسارت یا حادثه ای رخ دهد مسئولیت به عهده مدیر ساختمان است.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~