تأثیر كرونا بر روند كاری سامسونگ

تأثیر كرونا بر روند كاری سامسونگ

تأثیر كرونا بر روند كاری سامسونگ

به گزارش مدل كودك به نظر می آید بسته شدن خیلی از خط تولیدهای كمپانی سامسونگ در اثر شیوع بیماری خطرناك كرونا نتوانسته جلودار موفقیت های این برند محبوب در سال ۲۰۲۰ شود.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، این كمپانی هفته پیش اعلام نمود كه در همین چند ماه اول سال ۲۰۲۰ شاهد رشد درآمدی ۲.۷ درصدی نسبت به سال قبل بوده است. یكی از بخش های اعظم درآمد سالیانه سامسونگ همواره در گرو فروش لوازم خانگی این برند همچون تجهیزاتی چون تلویزیون، یخچال، لباسشویی و ماشین های ظرفشویی می باشد. بر مبنای اعتقاد منتقدین و كارشناسان حوزه فناوری با وجود قرنطینه خانگی در اغلب نقاط جهان، تقاضا برای تهیه لوازم خانگی افزایش می یابد. اما سامسونگ می گوید انتظار دارد در نیمه بعدی سال ۲۰۲۰ در بخش فروش لوازم خانگی با ركود فروش مواجه شود. این مساله احتمالاً ریشه در عدم فعالیت كارخانه های ساخت تولیدات این برند و تاثیر كرونا بر روند كاری سامسونگ دارد.
كاهش فروش دستگاه های دیجیتال سامسونگ با وجود شیوع كرونا
تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ Q۹۵۰TS محصول جدیدی است كه از پردازنده قدرتمندی بهره می برد. این تلویزیون جدید دارای وضوح ۸k مدرنی می باشد كه جذابیت نمایش تصاویر و فیلم های مختلف را به شدت بالا می برد. تلویزیون Q۹۵۰TS سامسونگ، رسماً مهر تأییدی بر تصاویر در رابطه با نسل جدید تلویزیون هایی می زند كه در ماه های قبل فاش شدند و هیچكس از صحت آنها مطمئن نبود. سامسونگ Q۹۵۰TS، تلویزیون هوشمند بسیار پیشرفته ای است كه با خصوصیت های منحصر به فرد توجه خیلی از متقاضیان و كاربران برند سامسونگ را به خود جلب كرده است. اما متأسفانه سامسونگ مدت زمان زیادی برای عرضه فراوان این تلویزیون حرفه ای نداشته است. تاثیر كرونا بر روند كاری سامسونگ گریبانگیر فروش گلكسی های جدید این شركت هم شده است. گوشیهای سری Galaxy S۲۰ سامسونگ كه در اواخر ماه فوریه وارد بازار جهانی شدند، فروش اولیه كندتری نسبت به نسخه قبلی گلكسی ها یعنی S۱۰ داشتند. این روند شاید همچنان ادامه داشته باشد و سود فروش را كم كند.
تقاضا برای تولید دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ
به گفته كارشناسان، درآمد سالیانه سامسونگ و رشد ۲.۷ اقتصادی هم اكنون آن بر فروش دستگاه های خانگی خاص تری دلالت دارد. تاثیر كرونا بر روند كاری سامسونگ می تواند دارای جنبه های مثبت و منفی فراوانی باشد. چونكه این دفعه سامسونگ با فروش سیستم های مدرن تصفیه هوای خود درآمدزایی می كند. البته همواره گلكسی های متنوع این برند محبوب درآمد فراوانی برای كمپانی به ارمغان می آورد، اما شاید با وجود كرونا نوبت به فروش عمده سیستم های تصفیه رسیده باشد. چنین دستگاه هایی با قابلیت های مدرن و كاربردی خود آسودگی خاطر خیلی از كاربران سامسونگ را در جهت تصفیه هوای آلوده به وجود می آورد. دستگاه تصفیه هوای سامسونگ با طراحی زیبا و نوآوری های خاص در بهبود كیفیت هوای محیط، امكان پیشگیری از انتشار ویروس های متداول سرماخوردگی، آنفولانزا، باكتری و ذرات مضر را تا بیشتر از ۹۹.۹ درصد میسر می سازد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~