اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درباره تمدید دفترچه های بیمه

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درباره تمدید دفترچه های بیمه

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درباره تمدید دفترچه های بیمه

مدل كودك: با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد از روز شنبه، ۲۴ خردادماه دفترچه بیمه درمانی اعضای صندوق اعتباری هنر تا اختتام مرداد امسال تمدید شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در این رابطه به اطلاع اعضای صندوق اعتباری هنر می رساند:
۱- ضمن قدردانی از اعضایی که به فراخوان های قبلی صندوق اعتماد داشته و هیچ اقدامی (اعم از ستاندن فیش و یا پرداخت حق بیمه) نکردند، حق بیمه و سرانه درمان فروردین، اردیبهشت و خرداد آنها از طرف صندوق مستقیما به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز می شود.
۲- آن دسته از اعضایی که اقدام به دریافت فیش پرداخت از سازمان تامین اجتماعی کرده اما وجهی بابت سهم بیمه خود (به حساب سازمان) پرداخت نکرده اند (این امر سبب شده تا فقط با همان فیش پرداخت حق بیمه امکان پذیر باشد) باید برابر مبلغ درج شده در فیش دریافتی (که متناسب با ماه های تعیین شده از طرف بیمه شده متفاوت است) نسبت به پرداخت مستقیم به حساب آن سازمان (در مهلت قانونی) اقدام نمایند. مقرر شد تا به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تامین اجتماعی، صندوق نسبت به استرداد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال به این دسته از اعضا اقدام نماید.
۳- آن گروه از اعضایی که با وجود اطلاع رسانی های مکرر، اقدام به پرداخت سهم بیمه خود به حساب سازمان کرده اند، برابر مصوبه هیئت مدیره مقرر شد به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تامین اجتماعی، وجه پرداختی آنها (حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال) در ماه های آتی به حساب شبای اعلامی از طرف عضو (که در سامانه عضویت صندوق اعلام و ثبت شده است) و یا بوسیله هنر کارت اختصاصی عضو (که به زودی برای آنها ارسال خواهد شد) مسترد شود.
۴- از آنجایی که پرداخت حق بیمه سهم عضو (توسط صندوق) مختص سه ماهه اول سال جاری است پس از شروع تیرماه، دریافت برگ پرداخت حق بیمه و واریز آن به حساب سازمان (توسط بیمه شده) به روال عادی برگشته و بیمه شده موظف به پرداخت سهم خود در موعد قانونی اعلام شده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~