مدیرعامل بانك ملت در حاشیه بازدید از سایپا خبر داد: آمادگی بانك ملت جهت همكاری با سایپا

مدیرعامل بانك ملت در حاشیه بازدید از سایپا خبر داد: آمادگی بانك ملت جهت همكاری با سایپا

مدیرعامل بانك ملت در حاشیه بازدید از سایپا خبر داد: آمادگی بانك ملت جهت همكاری با سایپا

مدل كودك: مدیرعامل بانك ملت اظهار داشت: اقدامات مناسبی در حوزه طراحی و توسعه محصول در سایپا انجام شده كه موجب ایجاد شرایط بسیار خوبی در این گروه خودروسازی خواهد شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از سایپا، مدیرعامل بانک ملت به همراه تعدادی از مدیران ارشد این بانک از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید شرکت سایپا بازدید نمود.
در این بازدید محمد بیگدلی اظهار داشت: استراتژی قبلی گروه سایپا در عرصه تولید محصولات اقتصادی و ارزان قیمت بوده ولی با شرایط موجود و تغییر استراتژی این شرکت، شاهد تولید محصولات متنوعی در رده های مختلف خواهیم بود که به زودی وارد بازار خواهد شد و این اقدامات بسیار باارزش است.
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: این چنین اقداماتی در شرایط عادی جزو برنامه های معمول شرکت های تولیدی است ولی در شرایطی که کشور تحت تحریم و فشارهای شدید اقتصادیست و هیچ گونه همکاریهای بین المللی صورت نمی گیرد انجام برنامه های نوآورانه و توسعه ای در عرصه تولید نشان از تخصص نیروها و توان مدیریتی بالا دارد که در سایپا در حال انجام می باشد.
وی اضافه کرد: سایپا یکی از شرکت های بزرگ در حوزه اشتغال و تولید در کشور است که توانسته با شرایط موجود دراین زمینه ها رشد کند و شرایطش روز به روز بهتر می شود، به همین دلیل به زودی سایپا در داخل کشور از جنبه های مختلف به خودروساز اول تبدیل خواهد شد.
بیگدلی با اشاره به توان مناسب بانک ملت در حوزه مالی و بانکی اظهار داشت: در سال جهش تولید این بانک با تمام قدرت در کنار صنایع بزرگی چون سایپا حضور خواهد داشت تا بتواند با تامین منابع مالی کمکی در جهت اقدام عملی این شعار داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه بانک ملت تعامل بسیار خوبی با گروه سایپا داشته و دارد، اظهار داشت: آمادگی داریم در کنار سایپا در جهت جهش تولید و ایجاد اشتغال جدید کمک های مالی خوبی را به این گروه خودروساز ارائه دهیم.
مدیرعامل بانک ملت درباب انجام پروژه ها و طرح هایی که در شرکت های قطعه سازی سایپا در حال انجام می باشد، اظهار داشت: باتوجه به شرایط مناسب مالی این گروه خودروساز، می توانیم با شرکت های قطعه ساز گروه سایپا هم که در حال تولید قطعات جدید با رویکرد داخلی سازی، خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور هستند، در چارچوب انعقاد تفاهم نامه ای در کنارشان باشیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~