تندیس اجلاس رضایتمندی مشتری به ایران كیش رسید

تندیس اجلاس رضایتمندی مشتری به ایران كیش رسید

تندیس اجلاس رضایتمندی مشتری به ایران كیش رسید

تندیس اجلاس رضایتمندی مشتری با عنوان رهبر مشتری مدار به ایران كیش رسید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، ایران کیش در اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا موفق به دریافت این عنوان و تندیس شد.
گفتنی است در هنگام اهدای تندیس با نام بردن از پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش بعنوان معمار ایران کیش نوین و با اشاره به رشد مثبت این شرکت در سال قبل اعلام شد: در شرایط سخت کرونایی که شاید بسیاری از کسب و کارها گرفتار تعدیل نیرو شده بودند این شرکت با مدیریت و رهبری صحیح نقش شایان توجهی در اشتغال زایی داشته است و توسعه و پیشرفت در شرایط سخت را طبق آمار به منصه ظهور گذاشته است.

در متن این تندیس آمده است؛ «ایران امروز هرچه بیشتر نیازمند اجرای اصول باارزش رضایتمندی مشتری در سازمان ها و برندهایی است که بر پایه اعتماد متقابل شکل می گیرند. باتوجه به اهمیت موضوع و اتکال جنابعالی به خداوند متعال که با عمل خالصانه و بهره گیری از دانش تخصص و تعهد گامی مؤثر در اقتصاد کشور نهاده اید، دبیرخانه دائمی انتخاب شما بعنوان رهبر مشتری مدار در اجلاس رضایتمندی مشتری که برگ زرین و درخشان دیگری در کارنامه افتخارات کشور عزیزمان به ارمغان آورده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق بیش از پیش آن مجموعه محترم را مسئلت می داریم». رضا محمدی معاون توسعه بازار به نیابت از مدیر عامل ایران کیش تندیس را دریافت کرد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~