خدمات مشاوره ازدواج آنلاین در ویكی روان

خدمات مشاوره ازدواج آنلاین در ویكی روان

خدمات مشاوره ازدواج آنلاین در ویكی روان

به گزارش مدل كودك مشاوره ازدواج (مشاوره بعد ازدواج) یا همان زوج درمانی یكی از انواع مشاوره روانشناسی است كه تمركز آن بر روی موضوعات مربوط به ازدواج و زندگی مشترك است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، شاید برایتان جالب باشد که تعریف مشاوره ازدواج چیست و چرا اینقدر روانشناس ها روی شرکت در جلسات مشاوره پس از ازدواج پافشاری می کنند، آیا پیش از ازدواج انجام می شود یا پس از آن، این نوع مشاوره چه کمکی به زوجین می کند، چند جلسه طول می کشد و بسیاری پرسش دیگر درباره مشاوره ازدواج آنلاین و رو در رو که ذهنمان را به خود مشغول کرده است.
مشاوره ازدواج (مشاوره بعد ازدواج) یا همان زوج درمانی یکی از انواع مشاوره روانشناسی است که تمرکز آن بر روی موضوعات مربوط به ازدواج و زندگی مشترک است و هدف اصلی یک مشاور ازدواج خوب، رفع مشکلات بین زن و شوهر و ایجاد رابطه ای رو به رشد و پایدار است.
در واقع بیشتر زوج ها به مشاوره ازدواج نیاز دارد و تمرکز آن بر بهبود روابط زناشویی و اصلاح رفتاری آنها در زندگی مشترک است. همگی ما پیشینه خانوادگی و محیط رشد منحصر به فردی داریم که در بیشتر موارد با همسرمان متفاوت می باشد.
وقتی دو نفر وارد زندگی مشترک می شوند، اختلافاتی به علت متفاوت بودن پیشینه شخصیتی و ساختار فکری پیش می اید. گاهی این مشکلات آنقدر پیچیده می شوند که زوجین چاره ای جز جدایی ندارند! بله زندگی های بسیاری هر ساله به علت همین تفاوت ها از هم متلاشی می شود، در صورتیکه می توان با کمک یک متخصص از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کرد.
هدف مشاوره ازدواج آنلاین یا حتی حضوری، ایجاد نقاط مشترک بیشتر بین زن و مرد و کم کردن اصطحکاک های اخلاقی و سلیقه ای موجود است. به زبان ساده تر، روانشناسان در جلسات مشاوره پس از ازدواج، صلح را بین زوجین ایجاد می کنند و پس از آن مشکلات موجود را مطالعه و برای درمان آن تلاش می کنند. البته این روند با همکاری و تلاش زن و شوهر امکان دارد و خواست واقعی آنهاست که نتیجه مثبت را به همراه خواهد داشت.
به طور معمول مشاوره بعد از ازدواج به دو صورت اینترنتی و حضوری (در دفتر مشاوره) برگزار می گردد. مشاوره آنلاین ازدواج سبکی از جلسات است که مراجعین و مشاور با استفاده از خطوط اینترنت با هم ارتباط برقرار می کنند. اما در جلسات مشاوره ازدواج حضوری، می بایست در دفاتر مشاوره روانشناسی حضور به عمل بیاورند.
مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

یکی دیگر از خدمات مشاوره در رابطه با ازدواج، جلسات مشاوره قبل از ازدواج می باشد. این جلسات مخصوص افرادی است که قصد ازدواج کردن دارند و قبل از انجام وصلت رسمی، از مشاوره پیش از ازدواج استفاده می نمایند.
بله، برخلاف جلسات مشاوره پس از ازدواج، در این نوع مشاوره روانشناسی، تمرکز بر پیدا کردن خصوصیت های شخصیتی زن و مرد و امکان سنجی ازدواج بین آنها توسط مشاور است.
اگر دنبال وصلت موفق هستید، هیچ شکی جهت شرکت در جلسات مشاوره قبل از ازدواج نداشته باشید. تعداد این جلسات معمولاً کم است و در چند جلسه ابتدایی مشاور روان شناس به نتیجه قطعی در مورد ازدواجتان پی خواهد برد.
مشاوره پیش از ازدواج نوعی تشخیص و درمان است که برای کمک به زوجین در جهت بالا بردن آمادگی آنها برای ازدواج طراحی شده است.
این کار از راه کمک به زوجین برای شناسایی مسائل مروبط به رابطه آنها و آموزش مهارت های مورد نیاز، برای کار بر روی اختلافات حال و آینده انجام می شود.
زوج ها نیازهای شخصی، اولویت ها، ترجیحات و انتظارات خود در ارتباط با ازدواج را بیان می کنند و یاد می گیرند که اختلافات خویش را بگونه ای حل کنند که متقابلاً راضی کننده باشد.
برای رزرو و خرید جلسه مشاوره قبل از ازدواج آنلاین به اینجا رجوع نمائید. https: //www.wikiravan.com/consultation/premarriage
از کجا مشاوره روانشناسی آنلاین بگیریم؟

پاسخ به این سؤال بستگی به شرایط شما دارد! اگر مشکلی بابت پیدا کردن مشاور روانشناس خوب و حضور در مرکز مشاوره ندارید می توانید از مشاوره ازدواج حضوری استفاده کنید. در غیر این صورت مشاوره روانشناسی اینترنتی می تواند گزینه جذابی باشد.
برای نمونه، در جلسه مشاوره آنلاین ازدواج، می توانید صوتی و یا تصویری از خانه، محل کار و هر جایی که دسترسی به اینترنت دارید، با مشاور آنلاین خود صحبت نمائید. این شیوه برقراری ارتباط این امکان را برای شما مهیا می کند تا به بهترین های مشاوره دسترسی داشته باشید. سایت ها و اپلیکیشن های زیادی خدمات مشاوره آنلاین عرضه می کنند که می توانید از بین آنها یک یا چند مورد را انتخاب کنید.
مشاوره آنلاین در ویکی روان
سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان، سال های متمادی خدمات مشاوره روانشناسی غیرحضوری با بهترین مشاورین برگزار می نماید. افراد در این سایت مشاور خویش را انتخاب و جلسه مشاوره آنلاین ازدواج یا هر مبحث مشاوره دیگری را انجام می دهند. به دلیل اینترنتی بودن جلسات، ویکی روان یک گزینه مناسب برای مشاوره روانشناسی خارج از کشور هم به حساب می آید.
بمنظور کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین به سایت ویکی روان ( wikiravan.com/consultation) رجوع نمایید و برای کسب اطلاعات تکمیلی از راه راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.
آدرس: استان تهران، سعادت آباد، کوچه کوهسار، پلاک ۲۰
شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۳۷۲۱۷۴
ایمیل: info@wikiravan.com این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~