صدرنشینی خدمات بعد از فروش ایران خودرو یازده ساله شد

صدرنشینی خدمات بعد از فروش ایران خودرو یازده ساله شد

صدرنشینی خدمات بعد از فروش ایران خودرو یازده ساله شد

شركت خدمات بعد از فروش ایران خودرو در سال جهش تولید با كسب بالاترین امتیاز در میان شركت های ارائه دهنده خدمات بعد از فروش خودرویی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول این حوزه را به دست آورد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکت های خدمات بعد از فروش خودرو در سال ۹۸، شرکت ایساکو بالاترین امتیاز خدمات بعد از فروش را در میان تمامی شرکت های خودروساز شامل تولید کننده و عرضه کننده، به دست آورد و مقام اول این حوزه را به خود اختصاص داد؛ این مهم در حالی رقم می خورد که خدمات بعد از فروش ایران خودرو نه تنها در خلال یازده سال گذشته نسبت به سایرین صدرنشین بوده، بلکه همواره به نسبت سال پیشینِ خود هم رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.
مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات بعد از فروش ایران خودرو در اینباره اظهار داشت: در این دوره از ارزیابی ها ۴۸ شرکت خودرویی داخلی و خارجی و در مجموع ۲۳۸۵ نمایندگی مجاز، مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت و شرکت ایساکو با دارا بودن نزدیک به ۷۰۰ نمایندگی در سرتاسر کشور توانست با کسب امتیاز ۸۳.۹ در این ارزیابی ها در صدر شرکت های خدمات بعد از فروش کشور قرار گیرد و با احتساب این امتیاز، نسبت به سال قبل ۱.۲ امتیاز رشد را در عرضه خدمات بعد از فروش تجربه کند.

مدیر عامل ایساکو افزود: سال های اخیر به علت مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، از بحرانی ترین سال های صنعت کشور بوده است، اما شرکت ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با استفاده از تکنولوژی روز و بهره مندی از سامانه هایی همچون یاصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در راه موفقیت به راه خود ادامه داد؛ همینطور اجرای طرح هایی همچون اتوکلیک، سامانه هوش تجاری (BI)، پروژه های نگهداری نظام موفقیت پایدار، استقرار چرخه بهره وری و مدیریت کیفیت، داخلی سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و … سبب بهبود روز افزون خدمات ایساکو به هموطنان شد.
مونسان اضافه کرد: افزون بر تحریم ها، شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط اقتصادی نمایندگی ها از اواخر سال گذشته، موانع بسیار بزرگ تری در راه ایجاد کرد، اما این مجموعه به رغم این مشکلات، همچنان توانست در تمام شاخصهای ارزیابی رشد قابل ملاحظه ای را شاهد باشد.

ایشان در ادامه اظهار داشت: کسب این جایگاه به علت سخت گیرانه تر شدن سالیانه معیارهای پایش شرکت بازرسی، آن هم در شرایط خاص موجود، برای خدمات بعد از فروش گروه صنعتی ایران خودرو دستاورد بسیار مهمی محسوب می شود؛ چون که برای کسب هر امتیاز در این عرصه، با عنایت به گستردگی شبکه خدمات این مجموعه بایستی اقدام های وسیع و بسیطی صورت گیرد.
وی این موفقیت را حاصل حمایت های مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه ریزی های دقیق در ستاد و کوشش کارکنان مجموعه و نمایندگی ها دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات آتی که هماهنگ با شرایط روز، همچون وجود بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی می باشد، همچنان کیفیت عرضه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همواره در راه افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~