تاكسی اینترنتی اسنپ به كیش می رود

تاكسی اینترنتی اسنپ به كیش می رود

تاكسی اینترنتی اسنپ به كیش می رود

جزیره كیش بعنوان تازه ترین مقصد تاكسی اینترنتی اسنپ برگزیده شد. شركت اسنپ و شركت عمران، آب و خدمات كیش جهت راه اندازی تاكسی اینترنتی در جزیره كیش تفاهم نامه همكاری امضا كردند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، درباره امضای این تفاهم نامه و ورود این تاکسی اینترنتی به کیش می گوید: «برای اسنپ سبب افتخار است که بعنوان نخستین تاکسی اینترنتی ایران فعالیت خویش را در قطب گردشگری کشور آغاز کند و شروع کننده حمل و نقل هوشمند در جزیره کیش باشیم.»
ابوالفضل طیبی، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، درباره امضای این تفاهم نامه می گوید: «پس از سال ها مطالبه شهروندان و گردشگران جزیره کیش، سرانجام قرارداد همکاری با شرکت عرضه دهنده خدمات هوشمند حمل و نقل عمومی منعقد شد و خوشحالیم که نوید عرضه خدمات شایسته حمل و نقلی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.»
طیبی، همکاری با اسنپ را آغاز مسیر حمل و نقل اینترنتی در جزیره کیش عنوان می کند و می گوید: «تاکسی اینترنتی، رقیب تاکسی تلفنی نیست بلکه معتقدیم این دو مدل حمل و نقل عمومی مکمل یکدیگرند و می توانند ما را در عرضه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان یاری کنند. همینطور به واسطه اعلام موقعیت جغرافیایی و وضعیت زمانی و مکانی سفر، خدمات دهی تسریع و بهتر می شود. شهروندان و گردشگران هم می توانند در صورت دریافت خدمات مطلوب با امتیازدهی به راننده های تاکسی، ضمن تشویق رانندگان خدوم، زمینه ساز افزایش کارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی کیش شوند.»
حدود ۶ سال از آغاز فعالیت اسنپ، بعنوان نخستین سامانه هوشمند حمل و نقل، در ایران می گذرد و این سامانه امروز با خدمات رسانی در حدود ۱۷۰ شهر بزرگ و کوچک از تمام ۳۱ استان ایران عنوان بزرگترین سرویس آنلاین حمل و نقل در کشور را در اختیار دارد. بزودی این تاکسی اینترنتی فعالیت خویش را در جزیزه کیش آغاز خواهد نمود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
 

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~