فرصت استثنایی تسهیلات ۸، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ریالی جهت راه اندازی كسب و كار

فرصت استثنایی تسهیلات ۸، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ریالی جهت راه اندازی كسب و كار

فرصت استثنایی تسهیلات ۸، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ریالی جهت راه اندازی كسب و كار

به گزارش مدل كودك برای نخستین بار متقاضیان دریافت نمایندگی افق كوروش می توانند از تسهیلات هشت میلیارد ریالی بدون بهره با بازپرداخت پنج ساله جهت راه اندازی شعبه بهره مند شوند!

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، این فرصت به مناسبت بزرگداشت آغاز هشتمین سال خدمت رسانی مجموعه افق کوروش به هموطنان عزیز، به مدت محدود فراهم خواهد بود.
شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیشتر از ۲۲۰۰ فروشگاه در سرتاسر کشور، برای نخستین بار به طور گسترده مبادرت به اعلام فراخوان اعطای نمایندگی به متقاضیان واجد شرایط نموده است. این فراخوان به مناسبت آغاز هشتمین سال فعالیت این شرکت و به منظور کارآفرینی و افزایش دامنه خدمت رسانی به هموطنان عزیز انجام می شود.
شایان ذکر است با گذشت حدود سه سال از شروع به کار نخستین نمایندگی افق کوروش، الان بیشتر از ۱۰۰۰ شعبه نمایندگی در ۳۱ استان کشور مشغول به فعالیت هستند.
علاقه مندان می توانند با رفتن به سایت افق کوروش به آدرس اینترنتی http: //okcs.ir/fch (یا اینجا کلیک کنید)، از جزئیات شرایط دریافت نمایندگی اطلاع حاصل و در صورت تمایل درخواست خویش را ثبت نمایند. همینطور در صورت ثبت شماره موبایل، کارشناسان شرکت به منظور راهنمایی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
شرایط حداقلی ملک فروشگاه عبارت است از: ۱- کاربری تجاری؛ ۲- یکصد متر مربع سطح مفید فروش؛ ۳- بیست متر مربع انباری.
جهت درخواست دریافت نمایندگی شعب فروشگاه های افق کوروش اینجا کلیک کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~