آغاز دور جدید روابط فرهنگی میان ایتالیا و ایران پس از كرونا

آغاز دور جدید روابط فرهنگی میان ایتالیا و ایران پس از كرونا

آغاز دور جدید روابط فرهنگی میان ایتالیا و ایران پس از كرونا

یاروسلاوا رومانووا، دبیر اول و رایزن بخش فرهنگی و مطبوعاتی سفارت ایتالیا در تهران در بازدید از فرهنگسرای نیاوران و یازدهمین نمایشگاه دوسالانه ملی سرامیك ایران اظهار داشت: از تعامل و همكاری در برگزاری رویدادهای هنری با فرهنگسرای نیاوران استقبال می نماییم.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، یاروسلاوا رومانووا، دبیر اول و رایزن بخش فرهنگی و مطبوعاتی سفارت ایتالیا در تهران طی بازدید از فرهنگسرای نیاوران و هم یازدهمین نمایشگاه دوسالانه ملی سرامیک، آثار عرضه شده در نمایشگاه را بسیار فاخر همراه با معانی انسانی و معرفت شناسی عنوان نمود.
در این بازدید که با مشایعت عبادرضا اسلامی کولایی (مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس فرهنگسرای نیاوران) و فربد همت آزاد (دبیر انجمن سفالگران) همراه بود رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا ضمن اشاره به سوابق روابط فرهنگی و هنری میان دو کشور و موثر بودن چنین روابطی در استقامت دوستی بین ایران و ایتالیا اظهار داشت: تلاش می نماییم تا با همکاری مجموعه های فرهنگی و هنری فعال با پیشینه تاریخی چون فرهنگسرای نیاوران در ایران، دوره ی جدید روابط هنری و فرهنگی میان دو کشور پس از بیماری منحوس کرونا شکل بگیرد.
عبادرضا اسلامی کولایی هم در این بازدید ضمن اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای میان دو کشور ایران وایتالیا در سخنانی با تکیه بر تعاملات هنری بخصوص برنامه های مشترک فرهنگی و هنری دو کشور که باعث شناخت و تعالی بیشتر می شود، با تاکیدبر ضرورت ارتباط موثر و کارآمد میان کشورهای اروپایی با ایران اظهار داشت: بسیار مشتاقم تا میان فرهنگسرای نیاوران و یکی از مراکز مهم و تاریخی کشور ایتالیا تفاهم نامه همکاری منعقد شود. اتفاقی که ماحصل آن می تواند نهایتا به همکاری و تعامل سازنده میان هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دو کشور ختم شود.
یازدهمین دوسالانه سرامیک آبان و آذر ماه سالجاری در ایام عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در ایام تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری شماره یک و دو و هم محوطه فرهنگسرای نیاوران میزبان تمامی علاقه مندان به هنرهای تجسمی است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~