دستگاه ضدعفونی كننده آرامش لذت آرامش در سلامتی

دستگاه ضدعفونی كننده آرامش لذت آرامش در سلامتی

دستگاه ضدعفونی كننده آرامش لذت آرامش در سلامتی

مدل كودك: در این مطلب یكی از بهترین دستگاه های ضدعفونی كننده دست و محیط در ایران را به شما معرفی خواهیم كرد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، امروزه متوجه شده ایم که نظافت و ضدعفونی دست و یا محیط اطراف ما بخشی جدایی ناپذیر و اساسی از زندگی ما است. آرامش با تولید دستگاه های ضدعفونی کننده باکیفیت برای هر مکان و هر نوع نیازی برای کمک به سلامت جامعه در این دوران سخت همه گیری کرونا می کوشد.
مه پاش اتوماتیک؛ دستگاه ضدعفونی کننده دست
همانطور که می دانیم ویروس کرونا ماندگاری بسیار بالا بر روی سطوح مختلف دارد و طبق سفارش های سازمان بهداشت جهانی تنها راه مبارزه ما با این معضل ضدعفونی کردن مداوم دست ها است تا از این طریق وقتی کسی با دست خود به دهان، چشم یا بینی خودرا لمس می کند مانع ورود ویروس کرونا به بدنش شود. حال برای راحتی حال مردم در سراسر جهان و در اماکن مختلف دستگاه هایی تعبیه شده اند که الکل یا مایع ضدعفونی را روی دست های فرد پخش می کنند تا شخص با راحتی و سرعت بالا عمل ضدعفونی کردن دست خودرا انجام دهد.
دستگاه ضدعفونی کننده ی دست اتوماتیک شرکت آرامش با نام «مه پاش اتوماتیک» عرضه شده است. آرامش با بهره گیری از پاشش اتوماتیک، دستگاهی مطلوب جهت استفاده شخصی در خانه و یا در محل کار و مکان های عبور و مرور است.
این دستگاه بدون دخالت دست و فقط با نزدیک کردن دست به سنسور پاششی عمل پاشش الکل و ضدعفونی کردن دست را به خوبی انجام می دهد.

امروزه با وجود ویروس کرونا وقتی که فردی ناقل این ویروس باشد و برای ضدعفونی کردن دست خود بخواهد از دستگاه های ضدعفونی کننده دست معمولی استفاده نماید بایستی حتما دستگاه و یا دکمه مخصوص پاشش آنرا لمس کند و همین لمس کردن موجب می شود که ویروس در آن محل تجمع کند و فرد دیگری که سالم می باشد با بهره گیری از آن دستگاه و لمس دکمه مخصوص پاشش ویروس به او منتقل شود؛ بدین سبب باتوجه به استاندارهای روز دنیا و علم موجود و هدفی که همه ما انسان ها در جهت شکست این ویروس ناشناخته داریم بهتر است که برای ضدعفونی دست از دستگاه های اتوماتیک دارای سنسور استفاده نمائیم.
یکی از مزایای این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های ضدعفونی کننده در این است که عمل پاشش مایع ضدعفونی کننده را بدون دخالت دست و فقط با نزدیک کردن دست به حسگر انجام می دهد. مزیت دیگر دستگاه ضدعفونی کننده دست آرامش این است که مایع ضدعفونی کننده را به صورت پودری به تمام سطح دست شما می پاشد و به سبب پودری بودن عمل پاشش هم سطح بیشتری را پوشش می دهد و هم از اتلاف مایع ضدعفونی کننده جلوگیری می کند و بدین سبب می توان دفعات بیشتری نسبت سایر دستگاه ها از مایع درون مخزن ۴ لیتری آن استفاده نمود.
این دستگاه دارای مخزن ۴ لیتری وابعاد ۴۵x۲۱x۲۷ است که می توان هر بار با خالی شدن به آسانی آنرا باردیگر از مایع ضدعفونی کننده پر کرد. این دستگاه قابل حمل است و می توان آنرا بر دیوار نصب کرد و یا آنرا روی میز قرار داد.
نکات مهم درباره دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک داریک؛
* استفاده آسان بدون نیاز به تماس دست
* مخزن ۴ لیتری و قابل پر شدن
* سیستم پاششی پودری (اسپری)
* سبک
* طراحی زیبا
* قابل استفاده در هر مکانی
* ۶ ماه ضمانت بعد از فروش
دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست آرامش، که با نام اسپری آرامش هم شناخته می شود، اخیرا در شرکت داریک تولید شده است و با طراحی شکیل، جذاب، خاص و سبک و قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا، توانسته است رضایت مشتریان خودرا جلب نماید و قدمی در جهت حفظ سلامت جامعه بردارد.
مدل شارژی و مدل برقی
بسته به محل قرارگیری و استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده، آرامش دو مدل دستگاه شارژی و برقی را جهت استفاده کنندگان آماده کرده است. برخی افراد قصد خرید این دستگاه را برای مکان های پرتردد و شلوغ مانند هایپر مارکت و … دارند که روزانه صدها نفر در آنجا در حال تردد هستند. برخی اشخاص دیگر آنرا برای یک مکان خلوت تر مانند یک سوپر مارکت کوچک با تعداد مشتری کمتر در طول روز نیاز دارند و یا برخی هم برای منازل خود آنرا تهیه می کنند. پس هر کسی می تواند به صلاحدید خود یا مدل شارژی و یا مدل برقی را جهت استفاده خود تهیه نماید.

مه پاش صنعتی؛ نخستین ضدعفونی کننده ی محیط در ایران
شرکت آرامش برای نخستین بار در ایران دستگاهی طراحی و ساخته است که همه ی ویروس ها همچون ویروس کرونا را در هوا و روی سطوح در مکان های در بسته از بین می برد. دستگاه “ مه پاش صنعتی آرامش” محصول جدید شرکت آرامش است. این دستگاه با مصرف اندک محلول ضد عفونی کننده و پاشش آن کل فضای مورد نظر را به صورت اتوماتیک ضدعفونی می کند. این دستگاه تنها دستگاه موجود برای ضدعفونی کامل فضای اتاق، منزل، محل کار، اماکن عمومی و … است. مه پاش صنعتی آرامش با پاشش محلول ضدعفونی به شکل مه تمام فضا شامل سطوح، دیوارها، پنجره ها، میز، صندلی و… در بر می گیرد و به صورت اتوماتیک و در زمان اندک کل فضا را از ویروس می زداید. استفاده کنندگان از این دستگاه می توانند با نصب شلنگ مخصوص از این دستگاه به صورت دستی برای ضدعفونی کردن سطوح استفاده کنند.
مه پاش صنعتی آرامش مجهز به تایمر است یعنی می توان مشخص کرد که در زمانی مشخص ضدعفونی را شروع و تمام کند. این دستگاه که در ابعاد ۴۰*۱۶*۲۶ سانتی متر عرضه شده است دارای مخزنی ۳ لیتری است که در صورت ثابت بودن دستگاه نصب مخزن با گنجایش ۲۰ لیتر و بیشتر امکان پذیر می باشد و می تواند در عرض ۴ دقیقه ۲۵۰ میلی لیتر محلول ضدعفونی را به صورت مه در فضا پخش کند و در عرض ۱ دقیقه می تواند ۱۰۰ متر مربع فضا را ضدعفونی کامل کند.
لازم به ذکر است نصب ریموت کنترل، حسگر چشمی و کنترل با تلفن همراه به خواست کارفرما بر روی دستگاه امکان پذیر است.
نحوه خرید از آرامش
آرامش برای شما راه های مختلفی برای آشنایی با محصولات و خرید آماده کرده است؛ شما می توانید با ورود به سایت آرامش، به آسانی و در زمانی خیلی کم خرید خودرا آنلاین انجام دهید. راه دیگر خرید بوسیله دیجی کالاست، خریداران می توانند با ورود به سایت دیجی کالا و تایپ عبارت “دستگاه ضدعفونی کننده آرامش” در قسمت جستجوی سایت به محصولات ما برسند و یا بوسیله پیج اینستاگرام و یا شماره های تماسی که در انتهای متن معرفی شده اند مبادرت به خرید کنند.
با آرامش باشید
آرامش در تلاش است تا با نوآوری و طراحی دستگاه های ضدعفونی کننده و تجهیزات مختلف پزشکی که در آینده معرفی خواهند شد، همراه باکیفیت بسیار بالا و درخور مصرف کننده ایرانی بتواند کمکی به سلامت جامعه بکند.
اطلاعات بیشتر:
وبسایت:
www.aaramesh.com
دیجی کالا:
https: //b۲n.ir/۹۷۵۳۳۳
پیج اینستاگرام:
instagram.com/aaramesh۳۶۵
شماره های تماس:
۰۲۱-۸۸۴۰۶۰۹۰
۰۹۳۵۴۴۱۹۵۴۸ آقای داعی
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~