آموزش های حرف آخر آغازی بر سبك نوین آموزشی

آموزش های حرف آخر آغازی بر سبك نوین آموزشی

آموزش های حرف آخر آغازی بر سبك نوین آموزشی

برای خواندن این مقاله ۵ دقیقه از وقت گرانبهای خود اختصاص دهید و در روند مطالعه و آموزش خود یا فرزندان كنكوری خود تغییر چشمگیری ایجاد كنید.

موسسه حرف آخر ، موسسه ای با نام شناخته شده در بین داوطلبان کنکور است ، که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با هدایت استاد عبدالرضا منتظری آغاز کرد و محبوبیت زیادی در بین داوطلبان کنکوری پیدا کرد. اما راز محبوبیت این نهاد نوپا چیست؟ امروز ، در یک گزارش خبری ، به دنیای کنکور خواهیم پرداخت و این موسسه را به طور کامل به داوطلبان کنکور معرفی خواهیم کرد ، که برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون خوب مطالعه نکرده اند یا به هر دلیلی نتوانسته اند به درستی درس بخوانند. ؛ با کمک این موسسه ، این گروه از داوطلبان می توانند تمام درس های کنکور را فقط در مدت ۲ ماه مطالعه کرده و کل دروس را در مدت ۴۰ روز بیست بار مطالعه کنند. برای خواندن این مقاله ۵ دقیقه از وقت گرانبهای خود اختصاص دهید و در روند مطالعه و آموزش خود یا فرزندان کنکوری خود تغییر چشمگیری ایجاد کنید. همچنین برای اطلاعات کامل تر می توانید مقاله با موسسه حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!  را نیز مطالعه کنید.

موسسه استاد منتظری در زمینه کنکور به سبک کاملاً جدیدی تدریس می کرد. این آموزش شامل دو مفهوم اساسی شهود و الگو سازی است. بارها برای شما اتفاق افتاده است که هنوز داستان و صحنه هایی از فیلم را که به مرور زمان دیده اید به یاد می آورید ، اما با خواندن کتاب ، با گذشت زمان ، مطالبی که خوانده اید کمتر می شود و دلیل این تفاوت آموزش بصری است. با استفاده از این امکان ، موسسه حرف اخر به کلیه موضوعات ، از جمله دروس مانند آموزش ، استفاده از تصویرگری و انیمیشن آموزش می دهد و چنین سبکی یادگیری و درک مطلب را تسهیل می کند. مواد بصری به نیمکره راست مغز منتقل می شوند که چندین برابر بیشتر از نیمکره چپ مغز دوام می آورد. همین حالا می توانید به حرف آخر و معرفی جدیدترین تکنولوژی آموزش دروس کنکور و دبیرستان تا با آموزش شهودی کامل آشنا شوید.

الگوسازی های بی نظیر حرف آخر

اما بیایید به لایه دوم یا همان الگو برویم. الگوی چیست؟ چرا اساتید حرف آخر از الگو استفاده می کنند؟ در آموزش معمول از فرمول ها برای حل سوالات استفاده می شود ، اما مشکل از زمانی شروع می شود که حجم فرمول ها افزایش می یابد و به خصوص در فراخوان کنکور ، با استرس زیاد ، داوطلب در به خاطر سپردن آنها مشکل دارد. به همین دلیل است که در حرف آخر دیگر هیچ فرمولی وجود ندارد و همه چیز با الگو آموزش داده می شود. الگو مانند یک کلید اصلی است که می تواند برای حل تمام سوالات یک موضوع مورد استفاده قرار گیرد و شما دیگر نیازی به یادگیری فرمولی برای هر سوال ندارید ، و قدرت و سرعت داوطلب را برای حل سوالات افزایش می دهید. اما این دو لایه آموزش در حرف آخر این مجموعه را به یکی از بزرگترین و محبوب ترین موسسات آموزشی تبدیل کرده است. به عنوان مثال در زیست دهم حرف آخر مبحث سنگین قلب را فقط با الگوی ۶۱۷۰ به سادگی می توانید یاد بگیرید.

این دو لایه  را می توان در حرف آخر در یک پروژه جدید به نام ۶۰۴۰ حرف آخر مشاهده کرد که از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول پروژه ۶۰ ، که ارائه کلیه درس ها در ۶۰ روز را نشان می دهد. با کمک اساتید این گروه می توانید طی ۲ ماه صفر تا صد دوره را بگذرانید. ممکن است شگفت انگیز باشد ، اما این به دلیل آموزش بصری و استفاده از الگو سازی است که درک آن برای داوطلب آسان تر است و همچنین آموزش را سرعت می بخشد. قسمت دوم این پروژه ، ۴۰ ، همچنین بیست بار مرور کل دوره در ۴۰ روز با کمک آزمونهای حرف آخر را نشان می دهد. این بدان معنی است که داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند خود را برای کنکور آماده کنند ، فقط در ۱۰۰ روز طلایی کل کنکور خود را به پایان می رسانند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و دیدن رتبه برترهایی که  با استفاده از آن توانستند نتیجه بگیرند ، به صفحه بسته ۶۰۴۰ حرف اخر مراجعه کنید.

معرفی افرادی که با حرف آخر موفق شدند

اما بیایید برخی از بهترین رتبه های حرف آخر را معرفی کنیم. در سال ۱۳۹۸ ، این موسسه بالاترین عملکرد را در بین موسسات آموزشی داشت و محبوبیت آن با ۵۱ رتبه زیر ۳۰۰ چند برابر شد. علاوه بر این ، داوطلبان این موسسه دارای آماری قابل توجه در کسب درصد ۱۰۰٪ در درس های خود بودند ، به عنوان مثال فقط دردرس دین و زندگی و با تدریس استاد یوسفیان پور ، ۱۵ داوطلب موفق شدن به درصد ۱۰۰٪ برسند. در درس فیزیک ، ۵ نفر از داوطلبان این مجموعه ۱۰۰٪ کسب کردند. اما حرف آخر همچنین برای آن دسته از داوطلبانی که می خواهند با این مجموعه آشنا شوند یک هدیه ویژه دارد و ۲۰٪ از آموزش را به صورت رایگان ارائه می دهد.

این ۲۰٪ ۵ روز  با حرف آخر  نیز نامیده می شود ، ۳۰ ساعت تدریس دروس را به داوطلب ارائه می دهد ، در این مدت داوطلب آماده پاسخگویی به ۴۰ تست قطعی کنکور خواهد بود و برای تسلط بر آن کافی خواهد بود. هر روز ۵ ساعت طول می کشد. در پایان هر روز ، داوطلب برای امتحان آموخته های خود آزمونی را حل می کند و در پایان روز پنجم ، یک آزمون ۱۵۰ سوالی را انجام می دهد ، که به وضوح تغییر در سرعت و قدرت آزمون خود را نشان می دهد. این اولین باری است که یک موسسه قبل از خرید محصولات ، ۳۰ ساعت آموزش به داوطلبان ارائه می دهد و بسته ۵ روزه حرف آخر نشان دهنده اعتماد این موسسه به منابع آموزشی خود است. برای اطلاعات بیشتر و پاسخ سوالاتی از جمله تا رتبه چند پزشکی قبول میشه می توانید وارد سایت حرف آخر شوید.

برای ارتباط مستقیم با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و دریافت محصولات با تخفیف ویژه می توانید عبارت "تخفیف ویژه" را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱۶۶۵۷۲۱۴۸

۰۲۱۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱۶۶۵۶۶۶۲۳

منبع: harfeakharpub.com

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~