شركت سالكو نماینده فعال فروش درب و پنجره جذب می كند

شركت سالكو نماینده فعال فروش درب و پنجره جذب می كند

شركت سالكو نماینده فعال فروش درب و پنجره جذب می كند

مدل کودک: مجموعه سالکو با سابقه خوبی که در اجرای انواع پروژه ها داشته، به دنبال گسترش سطح فعالیت خود و جذب عاملیت فروش انواع درب و پنجره دوجداره در نقاط مختلف ایران است تا خدمات گسترده ای عرضه نماید.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، شرکت سالکو تولیدکننده و بنگاه اقتصادی فعال در زمینه تولید درب و پنجره دو جداره، فعالیت خودرا از سال ۱۳۸۹ در تهران آغاز نموده و بعدها فعالیتش را به طراحی و اجرای نماهای شیشه ای گسترش داده است. سالکو مجموعه ای کامل از تولید درب و پنجره تا طراحی و تولید محصولات نمای ساختمان و طراحی و اجرای نمای شیشه ای ساختمان را به بازار ارائه می دهد.
سالکو شرکت فعال در تولید و تامین انواع درب و پنجره UPVC و پروفیل های دیگر
این شرکت حالا واحد ویژه ای برای تولید پروفیل آلومینیوم دارد که از طراحی تا اجرای درب و پنجره آلومینیومی را در آن واحد انجام می دهد. سالکو علاوه بر تولید در دو بخش تامین پروفیل آلومینیومی و پروفیل UPVC فعال است و الان در بخش پروفیل UPVC با شرکت سالاماندر از آلمان و پروفیل ویستابست و پروفیل های وین تک و هافمن کار می کند و همین طور در بخش پروفیل آلومینیوم با برندهای کلایکو ترکیه، رینرز بلژیک و برندهای داخلی همچون آکپا و برند اختصاصی خود سالکو محصولات ویژه ای برای درب و پنجره ارائه می دهد.
سالکو تا حالا موفق به انجام پروژه های بزرگی در سراسر کشور بوده است که همچون آنها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:
* اجرای ۳۲۰۰۰ متر مربع ورق کامپوزیت مجموعه تجاری آفتاب مشهد
* ۶۰۰ متر مربع اسکای لایت فیری فرم پروژه آتی سنتر مشهد
* ۵۰۰۰ متر مربع اجرای کرتین وال برج های شهید خرازی
* ۳۵۰۰ متر مربع ویندو وال هتل برج باران ۴
* همین طور نمای مجتمع آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران
* و برج های مختلفی در منطقه ۲۲ تهران

جایگاه سالکو در طراحی و اجرای نمای شیشه ای ساختمان
رضا دادستان، مدیر واحد نمایندگی فروش این شرکت در پاسخ به این پرسش که جایگاه مجموعه سالکو در بازار ایران چگونه است، اظهار داشت: اگر بخواهیم جایگاه سالکو را در تولید درب و پنجره یا اجرای پروژه های بنای ساختمان بگوییم باید در نظر داشته باشیم که حجم پروژه های نما و تولید پنجره در ایران به صورت مدون و مشخص نیست؛ این مساله به این علت است که سقف ساخت وسازهای شرکت های فعال در این عرصه بسته به نوع کارشان متفاوت می باشد مثلاً ما در سالکو بیشتر در اجرای پروژه های برندها یا برج های ساختمانی کار می نماییم، این در حالیست که برخی شرکت های دیگر در پروژه های کوچک تر کار می کنند. بدین سبب شاید بتوانیم بگوییم که حجم فعالیت سالکو در سطح کلی چیزی حدود ۲ تا ۳ درصد است اما در عین حال می توانیم ادعا نماییم سالکو در صنعت خودمان جزو ۵ شرکت اول این صنعت است و در اجرای نمای ساختمانی هم جزو ۳ شرکت برتر هستیم. از طرفی دیگر شرکت ما یعنی سالکو جز معدود شرکت های ایرانی است که خدمات کامل نمای خشک و متعلقات آنرا کار می کند، یعنی سالکو از تولید درب و پنجره گرفته تا نرده شیشه ای و سقف شیشه ای و ارائه انواع ورق کامپوزیت و مشاوره و طراحی و اجرا نماهای مختلف ساختمانی بسته کاملی به مشتریان خود ارائه می دهد.

جذب نمایندگی فعال و عاملیت فروش سالکو
این مجموعه در امتداد کارآفرینی و کمک به صنعت ساختمان در نظر دارد به فعالان این حوزه همچون فروشندگان درب و پنجره و حتی تولیدکنندگان درب و پنجره در سطح کشور عاملیت فروش محصولات خودرا بدهد تا آنها بتوانند در وضعیت سخت اقتصادی که اخیراً برای این صنعتگران به وجود آمده بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و بجای تعطیل کردن واحدهای تولیدی و مغازه های فروش خود از این فرصت برای همکاری با سالکو بعنوان نماینده این شرکت در شهر خود استفاده کنند.
مدیر واحد نمایندگی های سالکو با اشاره به این نکته که شرکت سالکو همیشه تلاش نموده رهبر بازار خود باشد اظهار داشت: تلاش سالکو در ضمن سالهای فعالیتش همیشه بر این اصل بوده است که در بتواند در سطح کشور حضوری پررنگ و مثبت در حوزه های مختلف نمای ساختمانی داشته باشند. سالکو تا حالا فقط با مشتریان خاصی کار کرده اما هم اکنون می خواهد تمرکز اصلی را بر روی ارائه درب و پنجره به نقاط مختلف ایران بگذارد و بدین سان از کلیه فعالان حوزه دعوت کرده بعنوان عامل فروش سالکو در شهرهای خود باشند تا بدین سان سالکو گسترده فعالیت خودرا از سطح فروش و اجرای نماهای ساختمانی برج ها و ساختمان های مرتفع به سمت بازارهای کوچک تر ببرد.
رضا دادستان که خود مهندس معمار است و سابقه سال ها مشاوره، طراحی و تولید در صنعت ساختمان و بویژه درب و پنجره و اجرای نمای ساختمانی را دارد درباب معضلات صنعت ساختمان و درب و پنجره می گوید: یکی از معضلات صنایع ایرانی و بویژه صنعت درب و پنجره ایران این است که هیچ گاه تمام اصناف یا جامعه صنعتگران در کنار هم به تشکیل حلقه مناسبی از بستر تولید تا توزیع و فروش اقدامی نکرده اند تا هر کدام یک حلقه از این پروسه را به عهده بگیرند و موجب رشد این صنعت شوند. این صنعت و کلیه صنایع برای رشد نیاز دارند صنعتگران برحسب توانمندی خود در آن فعالیت کنند برخی باید تولید کنند برخی دیگر محصولات تولیدی دیگری را عرضه و بفروشند و برخی دیگر از صنعتگران به ارائه خدمات بپردازند.
وی در ادامه اضافه کرد: سالکو همیشه تلاش نموده نوآور باشد و به حفظ و ارتقای صنعت کمک نماید بدین سبب در این راستا اخیراً فراخوانی به درب و پنجره فروش ها و درب و پنجره سازها در نقاط مختلف ایران داده است که بتوانند با کمک سالکو عاملیت فروش محصولات درب و پنجره سالکو در شهرهای خود باشند.
مدیر واحد نمایندگی های سالکو در آخر ضمن دعوت از همه علاقه مندان و فعالان به عاملیت فروش درب و پنجره سالکو با اشاره به اهمیت تعریف جایگاه برای هر شرکت و هر فعال صنعتی اضافه کرد: صنعت ما باید به سمتی جلو برود که خدمات و فروش در حوزه ما بیشتر به مصرف کننده و نیازهای او دقت کند. هدف اصلی نباید فقط سود باشد و باید تلاش شود این صنعت شبکه ای بهتر از شرکتها و فعالانی را داشته باشد که هر کدام در جایگاه خود کار می کنند و در عین حال هم به همدیگر کمک می کنند.
علاقه مندان به ستاندن نمایندگی فروش محصولات سالکو می توانند با مراجعه به لینک جذب عاملیت فروش سالکو مشخصات خودرا برای شرکت سالکو ارسال کرده یا با شماره ۴۰۸۸۰۷۶۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~