خرید نهال گردو بعلاوه فهرست قیمت انواع نهال گردو

خرید نهال گردو بعلاوه فهرست قیمت انواع نهال گردو

خرید نهال گردو بعلاوه فهرست قیمت انواع نهال گردو

خرید نهال گردو با داشتن فهرست قیمت انواع نهال گردو فرایند خریدن نهال گردو را ساده تر و سریع تر می کند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، فهرست قیمت هنگام خرید هر کالایی انتخاب و خرید را ساده تر می کند. اگر شما هم به فکر خرید نهال گردو و توسعه کسب و کار خود بعنوان یک کشاورز و یا سرمایه گذار در حوزه نهال و گردو می باشید؛ این مطلب را دنبال کنید تا فهرست قیمت ۱۴ نوع نهال گردو را برای شما عرضه نماییم.

خرید نهال گردو + فهرست قیمت انواع نهال گردو

دانلود فهرست قیمت انواع نهال
۱. قیمت خرید نهال گردو چندلر، گونه ای بی نظیر در باردهی و کیفیت
قیمت خرید نهال گردو چندلر دوساله ۱۳۰ هزار تومان و قیمت نهال گردو چندلر سه ساله ۱۵۰ هزار تومان است.
بهترین منطقه برای کاشت نهال گردو چندلر، مناطق معتدل و نسبتاً سردسیر است. برای عملکرد بهتر نهال نیاز است ارتفاع از سطح دریای ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ باشد. نهال گردو چندلر بعد از بلوغ تا حدود ۵۰ سالگی به محصول دهی خود ادامه می دهد.
۲. قیمت نهال گردو فرنور، مقاوم در مقابل سرما و باکیفیت
قیمت نهال گردو فرنور دوساله ۱۳۰ هزار تومان و قیمت نهال گردو فرنور سه ساله ۱۵۰ هزار تومان است.
نهال گردو فرنور زود محصول می دهد و انتظار کمی برای رسیدن به تولید و سودآوری آن نیاز است! نهال گردو فرنرو تقریباً پس از ۳ یا ۴ سال آغاز به تولید محصول گردو می کند. (یکی از علل بالا بودن قیمت نهال گردو فرنور شاید همین مبحث باشد).
۳. قیمت خرید نهال گردو خوشه ای، قیمت مناسب و کیفیت بالا
قیمت نهال گردو خوشه ای ۷۰ هزار تومان است. منشا بهترین نهال های گردو خوشه ای، فرانسه است که کیفیت بالایی دارند، در صورتیکه ارقام دیگر نهال گردو خوشه ای گردوی ریز و باردهی متوسطی دارند.
۴. قیمت خرید نهال گردو فرانکت فرانسوی، رشد و کیفیت بالا
قیمت نهال گردو خوشه ای ۱۳۰ هزار تومان است. فقط نکته مهمی که باید توجه کنید این است که گیاه در مقابل کم آبی حساس است و باید به صورت مداوم آبیاری کنید. ارتفاع ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ مناسب کشت این نهال است و با افزایش ارتفاع عملکرد نهال کاسته می شود.
۵. قیمت نهال گردو پدرو، عمر اقتصادی بالا
قیمت نهال گردو پدرو در دسته ارقام متوسط قرار می گیرد و قیمت نهال آن در حدود ۱۳۰ هزار تومان است.
نهال گردو پدرو در مناطق سردسیر بهترین عملکرد را دارد. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این نهال اصلاً برای مناطق گرمسیر مناسب نمی باشد.
۶. قیمت نهال گردو ژنوتیپ برتر، مقاومت بالا
قیمت نهال گردو ژنوتیپ برتر در حدود قیمت ۷۰ هزار تومان است. نهال گردو ژنوتیپ برتر نسبت به بیماری ها و آفات مقاومت بالایی دارد. گردو ژنوتیپ برتر پوست نازکی دارد و مغز آن به سادگی جدا می شود. این نهال دیر گل ده است و از سال اول به باردهی خوبی می رسد.
۷. قیمت نهال گردو لارا، بسیار حساس
قیمت نهال گردو لارا ۱۳۰ هزار تومان است. نهال گردو لارا برای مناطق معتدل مناسب می باشد چون که زود گل می دهد و تحمل سرمای بهار را ندارد. به آب و هوای سرد و یا گرم حساس است و اگر شرایط مناسبی داشته باشد نهال پربازده ای است و می توانید تجربه تجارت خوبی را با آن داشته باشید.
۸. قیمت خرید نهال گردو تویسرکان، ارزش غذایی و شهرت خیلی بالا
قیمت نهال گردو تویسرکان ۵۰ هزار تومان است.. نهال گردو تویسرکان به آب زیادی نیاز دارد و باید به شرایط آب و هوایی منطقه دقت زیادی شود. امگا ۳ موجود در گردو تویسرکان از ماهی و تخم مرغ هم بالاتر است که به بهبود سلامتی کمک بسزایی می کند.
۹. قیمت نهال گردو کانادایی، مرغوبیت مغز و عملکرد بالا
قیمت نهال گردو کانادایی در حدود ۷۰ هزار تومان است. نهال گردو کانادایی جزو نهال های دیرگل و زود بازده است که با رعایت اصول و رسیدگی درخت بالغ آن، قابلیت برداشت ۱۵ تن گردو در هر هکتار را دارد. مرغوبیت مغز و عملکرد بالا از خصوصیت های بارز این نهال است که آنرا جزو برترین نهال ها قرار می دهد.
۱۰. قیمت نهال گردو روند
قیمت نهال گردو روند ۱۳۰ هزار تومان است. منشا این نهال گردو کشور ایتالیا است. این نهال زود بازده است و رشد سریعی دارد. این نهال یکی از دیربرگده ترین ارقام در فصل بهار است که پس از ۲۱ روز از گردوهای بذری آغاز به برگ دهی می کند. عمر اقتصادی این نهال بیشتر از ۱۰۰ سال است.
۱۱. قیمت نهال گردو پکان، مناسب مناطق گرمسیری
قیمت نهال گردو پکان ۱۳۰ هزار تومان است. این گردو برای مناطق گرمسیری مناب است و رشد خوبی دارد. منشا گردو پکان به آمریکا برمی گردد. میزان بالای اسید اولئیک در پکان این گیاه را متمایز کرده است. در بعضی از ارقام پکان، میزان اسید اولئیک حتی به بیشتر از دو برابر گردوی معمولی هم می رسد.
۱۲. قیمت خرید نهال گردو توسرخ، قرمز بودن مغز
قیمت نهال گردو توسرخ ۲۵۰ هزار تومان است.

یکی از نکات مهمی که این نهال را متفاوت از بقیه کرده است قرمز بودن مغز گردوی آن است، همینطور تنه نهال این گردو کمی مایل به قرمز است. این نهال دیر گل است و به همین علت برای مناطق سردسیر انتخاب مناسبی است.
۱۳. قیمت نهال گردو شیلی، کاغذی ترین گردو دنیا
قیمت نهال گردو شیلی ۱۳۰ هزار تومان است. لقب این گردو در دنیا کاغذی ترین گردو است طوری که مغز گردو حتی از پوشش گردو هم دیده می شود.
۱۴. قیمت خرید نهال گردو هاروارد، عملکرد بالا
قیمت نهال گردو هاروارد ۱۳۰ هزار تومان است.
تلاش ما در این مطلب آشنایی شما با قیمت انواع نهال گردو بود. در صورتیکه در مورد هر نوع نهال گردو سوالی داشتید، کارشناسان
ارغوان نهال https: //www.nahalarghavan.com آماده عرضه مشاوره مجانی و راهنمایی شما عزیزان در مورد انتخاب نوع نهال مناسب می باشند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~