در آستانه نوروز، چطور از كارمندان سازمان خود قدردانی كنیم؟

در آستانه نوروز، چطور از كارمندان سازمان خود قدردانی كنیم؟

در آستانه نوروز، چطور از كارمندان سازمان خود قدردانی كنیم؟

به گزارش مدل کودک هدیه سال نو یک راه معمول و البته موثر برای ارتقای فرهنگ سازمانی شماست، اما حتما تجربه اش را دارید که سخت ترین کار در این مورد، انتخاب هدیه برای گروه بزرگی از افراد با سلایق متفاوت می باشد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، محدودیت هایی مثل بودجه، تنوع علایق کارمندان و نیازهای متفاوت هر یک از آنها، انتخاب را پیچیده و سخت تر می کند.
فروشگاه تیمچه با تنوعی بالغ بر ۶۰ هزار کالا در دسته بندی های متفاوت همچون کالاهای دیجیتال، سوپرمارکتی، لوازم خانگی و … یک پیشنهاد ویژه برای سازمان ها و مدیران کسب و کارها دارد: کارت هدیه تیمچه این امکان را می دهد که حق انتخاب برای کارکنان تان قائل شوید. مزیت اصلی این کارت های هدیه نسبت به کارت هدیه بانکی چیست:
۱. طراحی کارت ها با برند شما و به سلیقه شما صورت خواهد گرفت.
۲. ۲٪ تخفیف روی مبلغ خریدتان تخفیف خواهید داشت.
کارت هدیه تیمچه، تمامی این محدودیت ها را از میان برداشته و با مزایایی مثل تخفیف، عرضه تسهیلات ویژه و امکان موجود کردن کالای موردنظر کارمندان سازمان، هدیه ای متفاوت در شروع سال جدید خواهد بود. این کارت می تواند مزین به لوگوی مجموعه شما باشد و امکان خرید هدیه ای متناسب با سلیقه و نیاز همکارانتان را فراهم آورد.

مزایای خرید سازمانی کارت هدیه تیمچه
کارت هدیه تیمچه با هر میزان بودجه ای که برای هدیه سال نوی کارمندان در نظر گرفته اید، قابل خریداری است و با دو درصد تخفیف، به صرفه جویی در بودجه تان هم کمک می نماید. همینطور می توانید مبلغ خرید سازمانی کارت های هدیه را به صورت اقساطی بپردازید.
کارت های هدیه به همکاران شما این امکان را می دهد که از میان ۶۰ هزار کالای موجود در فروشگاه اینترنتی تیمچه دست به انتخاب بزنند. حتی اگر کالایی را مد نظر دارند که در تیمچه موجود نیست، می توانند آنرا سفارش دهند! تفاوتی ندارد که این سفارش یک خودکار، گوشی موبایل، لپ تاپ و حتی لوازم برقی خانگی یا لوازم آرایشی بهداشتی باشد. کارمندان می توانند هر کالایی را در تیمچه سفارش دهند.
کارت هدیه تیمچه هیچ محدودیتی برای خرید کالاهای تخفیف دار روی وبسایت ندارد.

ارسال سریع تر و پشتیبانی ویژه برای مشتریان سازمانی
مشتریان سازمانی کارت های هدیه تیمچه، مشمول خدمات ویژه پشتیبانی مثل صدور فاکتور رسمی، پیگیری موجودی کالاهای درخواستی و پاسخگویی اختصاصی کارشناس خریدهای سازمانی می شوند. همینطور با خدمات ارسال مجانی و سریع تر از سایر کالاهای فروشگاه به دست مشتریان سازمانی می رسند.
بنابراین قبل از آن که مشغله های کاری فرصت را از شما بگیرند، نگاهی به بودجه هدیه سال نوی سال جاری بیندازید و مبلغ روی کارت هدیه تیمچه را انتخاب کنید. بعد از آن دیگر کار سختی در پیش ندارید و با انتخاب طرح مورد پسندتان از میان تنوع کارت های هدیه تیمچه، بقیه کار را به تیمچه می سپارید.
برای اطلاعات بیشتر درباره سفارش سازمانی با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۲۱۰ تماس بگیرید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~