تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فرفره

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فرفره

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فرفره

مدل کودک: مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید گردید.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره فرهنگی هنری فرفره بیان کرد: درپی تقاضای علاقه مندان شرکت در این جشنواره و استقبال از این رویداد فرهنگی هنری و همین طور تماسهای شفاهی و مکتوب برای تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاست گذاری جشنواره «فرفره» با تمدید مهلت ثبت نام و ارائه آثار تا ۲۰ فروردین ماه موافقت نمود.
او افزود: شورای سیاست گذاری جشنواره «فرفره» با بررسی علل مطرح شدن این تقاضاها که تقارن مهلت تحویل آثار با امتحانات مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و حضور هنرمندان و نویسندگان در جشنواره های گوناگون و همین طور استقبال متقاضیان بیان شده، با تمدید مهلت تحویل آثار تا ۲۰ فروردین ماه موافقت نمود تا شرکت کنندگان بتوانند از فرصت تعطیلات نوروز نیز بهره برده و آثارشان را در چهار بخش عکاسی، نقاشی، شعر و داستان برای جشنواره ارسال نمایند.
کاظمی دینان در ادامه اشاره کرد: امید است جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» که با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» و با حمایت و همکاری موسسات فرهنگی و اقتصادی برگزار می شود، راهی باشد برای توجه و اثرگذاری بیشتر بر تاثیرات ویروس کرونا در جامعه، خصوصاً زندگی و رشد اجتماعی کودکان و نوجوانان.
رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره «فرفره» در آخر اظهار داشت: بدین منظور باردیگر از تمامی هنرمندان، اولیای تربیتی، مربیان، پژوهشگران و همین طور تمامی خانواده ها، کودکان و نوجوانان در هر سطح و حرفه ای دعوت می شود تا در این جشنواره شرکت نمایند و آثار و مطالعات شان با موضوع محوری «کرونا» را برای دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند.
داوری نخستین دوره این رویداد را فریدون عموزاده خلیلی، معصومه یزدانی، علی خانجانی، علیرضا کریمی صارمی، زهرا موسوی و هدی حدادی می سازند.
سیدغلامرضا کاظمی دینان (مشاور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو)، محمود ترابیان (مدرس علوم ارتباطات، نویسنده و مدیر روابط عمومی)، محسن حموله (مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های کامپیوتری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و بهنام تقی پور (مدیرمسئول ماهنامه قلک) اعضای شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» را می سازند.
شرکت کنندگان می توانند آثار خودرا به ایمیل دبیرخانه جشنواره به آدرس modir@capf.ir ارسال نمایند. همین طور برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به سایت این جشنواره به آدرس WWW.CAPF.IR مراجعه کنید یا با دبیرخانه به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۱۲۰ تماس بگیرید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~