صفر تا صد چاپ كتاب بدون دغدغه با انتشارات امید سخن

صفر تا صد چاپ كتاب بدون دغدغه با انتشارات امید سخن

صفر تا صد چاپ كتاب بدون دغدغه با انتشارات امید سخن

انتشارات امید سخن پشتوانه ای محکم برای نویسندگان جدید است و با آغوشی باز از آنها استقبال می کند و در همه مراحل با حرفه ای ترین نیروها از صفر تا صد چاپ کتاب در کنارشان است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، امروزه کتاب به علت علاقه عموم مردم به یادگیری و آگاهی یافتن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، همینطور نویسندگان جوان و تازه نفسی برای نوشتن کتاب وارد عرصه نویسندگی شده اند. همین مساله مهم سبب می شود تا نویسندگان نورسیده به عرصه نویسندگی به دنبال انتشاراتی باشند که صفر تا صد چاپ کتاب آنها را به خوبی برایشان انجام دهد.
چاپ کتاب به هزاران دلیل که به اختصار بعضی از این علتها را شرح می دهیم از اهمیت و البته حساسیت خاص و بالایی برخوردار می باشد.
صفر تا صد چاپ کتاب بدون دغدغه با انتشارات امید سخن
برای نویسندگان بخصوص نویسندگان جوان و تازه نفس بسیار مهم می باشد که با مرکز چاپ کتاب و انتشارات خوبی که بتواند صفر تا صد چاپ کتاب آنها را بدون دغدغه و نگرانی انجام دهد، قرارداد؛ ببندند.
از مهم ترین علل حساسیت چاپ کتاب، اعتماد ین هر دو طرف قرارداد است، یعنی اعتماد بین انتشارات و نویسندگانی که محتوای نوشته شده خویش را برای چاپ کتاب در اختیار انتشارات قرار می دهند.
این اعتماد یعنی اینکه؛ همه محتوا در همه مراحل چاپ کتاب از ویراستاری، انتشار و توزیع به مراکز فروش کتاب و کتاب فروشی ها بعنوان یک راز سر به مهر تنها بین نویسنده و انتشارات باقی بماند و هیچگونه تغییری در محتوا به جز با اطلاع نویسنده صورت نگیرد.
نویسندگان در زمینه های مختلف کار نوشتن را انجام می دهند و نمی توان آنها محدود به یک مبحث خاص کرد، بلکه نویسندگان در جهت مباحثی که وجود دارد میتوان دسته بندی کرد.
کتاب ها با عنایت به مباحثی که دارند؛ از قبیل، علمی آموزشی، تخیلی، فرهنگی، داستانی و… دسته بندی می شوند. با عنایت به نیاز جامعه امروز علاقه کودکان و نوجوانان بیشتر به سمت کتاب های داستانی است.
اعتماد به انتشاراتی که بتواند چاپ کتاب داستان را بدون هیچ تحریفی از قلم نویسنده انجام دهد کار ساده ای نیست، چونکه که کتاب های داستان ضمیر ناخودآگاه و ذهن کودکان و نوجوانان را در اختیار دارد و مانند یک خمیر بازی که به آن فرم دهیم، ذهن آنها را به همان سمت می کشاند و فرم می دهد.
انتشارات امید سخن حرف های زیادی در زمینه چاپ کتاب دارد، البته حرف تنها کافی نیست؛ بلکه سابقه درخشان و رضایتمندی نویسندگان مهم می باشد که خوشبختانه همه این خصوصیت ها را انتشارات امید سخن دارد.
انتشارات امید سخن با سابقه درخشانی که در زمینه انتشارات دارد، به نویسندگان برای سهولت چاپ کتاب کمک می نماید تا در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه بتوانند نوشته های خویش را در معرض دید مشتاقان کتاب بگذارند.
این انتشارات نویسندگان را را در جریان همه مراحل چاپ کتاب می گذارد و به نویسندگان این اطمینان خاطر را می دهد که؛ اگر قرار باشد تغییری از صفر تا صد چاپ کتاب ایجاد شود، آنها را در جریان بگذارد.
بسیاری از نویسندگان جوان که در زمینه کتاب های داستان قلم می زنند؛ اما دلهره این دارند که آیا داستان آن برای چاپ مناسب می باشد یا خیر و اینکه آگاهی خاصی در زمینه چاپ کتاب داستان ندارند، می توانند به انتشارت امید سخن رجوع کنند و با آسودگی خاطر نوشته خویش را به آنها بسپارند.

صفر تا صد چاپ کتاب

انتشارات امید سخن پشتوانه محکم نویسندگان جدید
انتشارات امید سخن پشتوانه ای محکم برای نویسندگان جدید است؛ که با آغوشی باز از آنها استقبال می کند و در همه مراحل که حرفه ای ترین نیروها را در زمینه چاپ کتاب شامل ویراستاری، انتخاب نوع کاغذ و فونت، شروع و نوشتن مقدمه و… دارد، تا یاری گر آنها است.
انتشارات امید سخن ساده ترین چاره ها را در اختیار نویسندگان گذاشته است؛ تا آنها بدون هیچ ترس و دلهره ای و با اشتیاق تمام گام های استواری برای چاپ کتاب خود بردارند.
انتشارات امید سخن چاره هایی همچون اینکه، لازم نیست نویسندگان نوشته های خویش را با نظم و ترتیب خاصی ارسال کنند، بلکه می توانند نوشته های خویش را به صورت دست نویس خام برای انتشار ارسال کنند، بعد از تایید متن داده شده؛ تا دراسرع وقت اقدامات لازم برای مراحل چاپ کتاب صورت گیرد.
از دیگر راهکارهای خوب که شاید جزو مهم ترین و بهترین راه ها باشد، تعداد کتابی است که نویسندگان تمایل دارند چاپ شود، است، چونکه خیلی از انتشارات عده ای خاصی را تعیین می کنند، در صورتیکه انتشارات امید سخن هر تعدادی را که نویسنده تمایل داشته باشد؛ حتی اگر یک عدد باشد را هم چاپ می کنند.
نکته قابل ذکر دیگر که شاید خیلی از نویسندگان به علت مراحل سخت صفر تا صد چاپ کتاب از انتشار کتاب خود باز می دارد، است، خوشبختانه انتشارات امید سخن پیمودن همه این مراحل را بر عهده می گیرد.
همه مراحل همچون ارزیابی کتاب، ویرایش کتاب، دریافت شابک و فیپا، طراحی جلد، دریافت و… را خود انجام می هد و همین سبب می شود تا نویسندگان با اشتیاق و آسودگی خاطر نسبت به این مراحل سخت برای چاپ کتاب خود رجوع کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~