فاضل نظری رفتن از كانون را تایید نمود

فاضل نظری رفتن از كانون را تایید نمود

فاضل نظری رفتن از كانون را تایید نمود

به گزارش مدل کودک فاضل نظری با تایید خبر رفتنش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره این مجموعه تاکید نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار کانون در گفتگو با رسانه ها به اخباری که در زمینه تغییرات مدیریتی در کانون در رسانه های مختلف انتشار یافته پاسخ داد و اظهار داشت: باید این سوال را از اعضای هیأت امنای کانون پرسید اما بخشی از آن خبر که به من مربوط می شود صحت دارد و شایعه نیست و در هفته پایانی سال ۱۳۹۹ از جانب وزارت آموزش و پرورش به ما هم ابلاغ گردید. قرار بود ظرف یکی دو روز، در همان هفته پایانی سال این تغییرات صورت گیرد که متاسفانه هنوز این اتفاق روی نداده و به روزهای شروع سال جدید موکول شد و تابحال هم محقق نشده است.
او با بیان اینکه “فرهنگ و هنر و ادبیات برای بنده به مثابه سرزمین مادری است و خویش را سرباز این عرصه می دانم و هم اکنون به لحاظ اخلاقی، شرعی و قانونی وظیفه خود می دانم تا انتخاب مدیرعامل جدید برای کانون در این مجموعه ایفای نقش کنم تا حاشیه ای ایجاد نشود”، به اوضاع نابسامان هیات مدیره کانون هم اشاره و اظهار نمود: هم اکنون بیشتر از چند ماه است که تکلیف هیات مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم نامشخص است و اقدامی برای تمدید یا انتصاب افراد جدید در هیات مدیره صورت نگرفته است.
فاضل نظری همینطور اظهار داشت: امیدوارم در سالی که از جانب مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری شده است شاهد رفع موانع خودساخته حوزه فرهنگ و هنر باشیم، چون که اعتقاد دارم هرچه فرهنگ از سیاست فاصله بگیرد به اهداف و جایگاه واقعی خود نزدیک تر می شود و هرچه سریعتر وضعیت مدیرعامل جدید کانون هم مشخص شود و هر فردی در این حوزه پا می گذارد تلاش کند از فرهنگ و هنر این مرز و بوم حفاظت کند.
رییس هیأت مدیره کانون در انتها اظهار داشت: امیدوارم به بنای باشکوه فرهنگ و هنر ما و زیست بوم فرهنگی ما از جانب گردشگران سیاسی خدشه ای وارد نشود و از ساکنان این سرزمین هم انتظار داریم بعنوان مستاجران این بنای شکوهمند، امانت دار باشند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~