چگونه بازدیدكنندگان سایت رابه مشتركان خبرنامه ایمیلی تبدیل نماییم

چگونه بازدیدكنندگان سایت رابه مشتركان خبرنامه ایمیلی تبدیل نماییم

چگونه بازدیدكنندگان سایت رابه مشتركان خبرنامه ایمیلی تبدیل نماییم

مدل کودک: در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه با ترفندهای ساده افراد بیشتری را ترغیب کنید تا مشترک خبرنامه ایمیلی شوند.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، هر روز کاربران جدیدی از سایت شما بازدید می کنند، پست های وبلاگ شما را می خوانند و مطالب شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. این خیلی عالی است ولی یک مشکل کوچک اینجا وجود دارد، فهرست اعضای خبرنامه ایمیلی شما عضو زیادی ندارد. اگر کاربری از سایت شما بازدید کند، چند پست را بخواند و سایت را ترک کند، ممکنست شما این مشتری بالقوه را برای همیشه از دست بدهید. این کاربران می توانستند مشتری آینده شما باشند، اما بدون داشتن ایمیل این کاربران، می توان گفت شما این فرصت طلایی را از دست داده اید. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه با ترفندهای ساده افراد بیشتری را ترغیب کنید تا مشترک خبرنامه ایمیلی شوند.
چرا داشتن فهرست ایمیل بسیار مهم است؟
لیست ایمیل کاربران یکی از با ارزش ترین ابزارهایی است که می توانید برای کسب وکار خود داشته باشید. داشتن این فهرست به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که بخواهید مستقیماً با گروه بزرگی از مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. آیا می دانید چیزی حدود ۸۲ درصد از خریداران محصولات هر روز ایمیل های شخصی خودرا چک می کنند؟ این آمار تعجب آور است! پس وقت را تلف نکنید و دست به کار شوید. اگر ایمیل کاربران را داشته باشید هنگامی که بخواهید پست جدیدی برای وبلاگ منتشر کنید، فروش یک محصول جدید را اعلام کنید، با آخرین اخبار برندتان را به اشتراک بگذارید کار بسیار راحتی خواهید داشت. مشترکان ایمیل شما به احتمال زیاد خریداران محصول شما هستند.
بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ حرفه ای
قرار دادن فرم ثبت نام داخل پست های وبلاگ
بسیاری از افرادی که شما را بوسیله شبکه های اجتماعی یا با جستجو بوسیله تلفن های همراه پیدا می کنند، اصلاً صفحه اصلی سایت شما را نمی بینند. آنها فقط روی مقاله سایت شما کلیک می کنند، آنرا می خوانند و سایت را ترک می کنند. شما با قرار دادن فرم های ثبت نام ایمیل در پست های وبلاگ، کار عضویت در فهرست ایمیل را برای آنها آسان می کنید. فقط دقت داشته باشید که طراحی این فرم برای گوشیهای موبایل بهینه شده باشد.
طراحی ظاهر فرم ثبت نام
به طور متوسط بازدید کنندگان سایت حداقل ۷ بار به پیشنهاد شما مراجعه می کنند تا در مورد آن تصمیم نهایی را بگیرند. بنا بر این طراحی اصولی و جذاب فرم های ثبت نام سایت برای ترغیب کردن کاربر بسیار مهم می باشد. چند افزونه وردپرس پرکاربرد برای ایجاد این فرم ها وجود دارند که می توانید از آنها به آسانی استفاده کنید.
پیشنهادات متفاوت برای کاربر
شعارها و جملات تکراری و کلیشه ای برای جذب کاربر جدید دیگر کارایی ندارند. شخصی کردن فرم های ثبت نام با انواع عکس ها و محتواهای جذاب نرخ تبدیل بالاتری را برای شما به همراه خواهد داشت. برای مثال شما می توانید برای هر دسته بندی از محصولات سایت یک فرم ثبت نام متمایز داشته باشید.
محتوای انحصاری
انحصاری کردن محتوای سایت یکی از ارکان موفقیت بازاریابی محتوا است. قفل کردن محتوا به این شکل است که کاربر تا زمانی که فرم ثبت نام که شامل فیلدهایی مانند نام و ایمیل می شود را پر نکند، به نسخه کامل آن دسترسی نخواهد داشت. البته این کار موافقان و مخالفان خاص خودش را نیز دارد. بطور کل در مورد قفل کردن یا انحصاری کردن محتوای یک سایت هیچ وقت نظر صفر یا صدی وجود ندارد و شما باید باتوجه به نوع محتوایی که به کاربر ارائه می کنید در این مورد تصمیم گیری کنید.
اضافه کردن فرم ثبت نام به صفحه های وبسایت
بهترین جا برای اضافه کردن فرم ثبت نام، صفحه هایی است که بیشترین بازدید را برای سایت شما دارند. با بهره گیری از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس ۵ الی ۶ صفحه پربازدید سایت را در ماه های گذشته استخراج کنید. این صفحه ها بهترین مکان برای قرار دادن فرم ثبت نام خبرنامه ایمیلی هستند.
برگزاری مسابقات و قرعه کشی
همه ما برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی را دوست داریم. برگزاری مسابقه و قرعه کشی بین کابران سایت یکی از بهترین راه ها برای جمع آوری ایمیل کاربران است. افزایش کاربران خبرنامه باید یکی از اولویت های کسب وکار شما باشد. هرچه تعداد این کاربران بیشتر باشد، می توانید با ارسال هر ایمیل به افراد این فهرست، فروش بیشتری را هم تجربه کنید.
چرایی اهمیت ایمیل مارکتینگ
دنیا در حال آنلاین شدن است! در دنیای امروز برقراری ارتباط، آموزش، سررمی و حتی خرید از کانال های دیجیتال انجام می شود. و دنیای آنلاین بعنوان بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل گشته است. به جهت اینکه بتوانید مخاطبان خودرا در معرض تبلیغات و خدمات شرکت خود قرار دهید باید بتوانید به درستی از کانال های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از موثرترین و سود آورترین کانال های مارکتینگ به شمار می آید. مطالعات نشان می دهد به ازای هر یک دلار هزینه کردن در بازاریابی ایمیلی، معادل ۳۸ دلار درآمد نصیب شرکت شده است و این آمار فوق العاده با هیچ کانال دیگری قابل قیاس نیست.
نکته قابل توجه در مورد بازاریابی ایمیلی این است که این محتوایی که برای مخاطب ارسال می نماییم می تواند تا جای ممکن شخصی سازی شود، این کار تقریباً برای سایر کانال های مارکتینگ کار نا ممکن و یا به شدت سخت و پر هزینه خواهد بود. برای این کار باید بوسیله فرم های مختلف نظرسنجی و یا جستجو و علاقه مندی های کاربر محتوای مرتبط را تهیه و به وی ارائه کنید. بدین سان با هزینه بسیار اندک شانس فروش و افزایش آگاهی از برند خودرا به شدت بالا خواهید برد.
علت اینکه استفاده از سندر ( sender) را به شما سفارش می نماییم این است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و هم افراد حرفه ای و هم بازاریاب های تازه کار می توانند از تمام خدمات آن استفاده کنند. سندر اکنون بیش از ۱۰۰ هزار مشتری فعال در سراسر جهان دارد و روزانه بیش از ۳۰ میلیون ایمیل به کمک این پلت فرم ارسال می شود. همین طور کارکرد ساده و وجود افزونه های مختلف برای سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، پرستا شاپ، ووکامرس و مجنتو این امکان را برای شما فراهم می آورد که بدون داشتن دانش برنامه نویسی بسادگی از خدمات آن استفاده کنید. پس برای ساخت خبرنامه ایمیلی کافیست چند کلیک و درگ اند دراپ انجام دهید.
سرویس ایمیل مارکتینگ سندر به شما کمک می نماید تا علاوه بر ارتقای برند، میزان فروش و ارتباط با مشتریان را افزایش دهید. افزایش هزینه های بازاریابی سبب شده است خیلی از بازاریابان به فکر روش های مقرون به صرفه تر بروند. بدون شک ایمیل مارکتینگ یکی از این روش هاست. با یکپارچه سازی این ابزار با اتوماسیون به آسانی می توانید کارهای خودرا بصورت خودکار درآورید. نکته قابل تامل بعدی در مورد بازاریابی ایمیل، بحث بازگشت سرمایه است که تقریباً نسبت به سایر کانال های بازاریابی موفق تر بوده است. در صورتیکه خیلی از ترندهای بازاریابی می ایند و می روند بازاریابی ایمیلی سال هاست که توانسته است بعنوان ابزاری کارآمد در دستان بازاریابان و شرکتها و استارتاپ ها باشد و از این نظر نیز پیشتاز است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~