معرفی معاون فرهنگی كمیسیون ملی یونسكو ایران

معرفی معاون فرهنگی كمیسیون ملی یونسكو ایران

معرفی معاون فرهنگی كمیسیون ملی یونسكو ایران

به گزارش مدل کودک با حکم «حجت الله ایوبی» دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران، «محمدرسول صادقی» بعنوان معاون فرهنگی این کمیسیون انتخاب شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ایران، در متن حکم دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران آمده است: «نظر به توان و تجربه و جایگاه والای تان در عرصه فرهنگ و رسانه به باعث این حکم به سمت «معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو ایران» منصوب می شوید. پیوستن مدیری خوش ذوق، کاردان و خوش نام به کمیسیون ملی یونسکو، بی شک رشد و بالندگی این نهاد کهن سال و موثر را به ارمغان خواهد آورد. از خداوند متعال موفقیت های روز افزون تان را در انجام این مسئولیت مهم خواستارم.»

«محمدرسول صادقی» متولد سال ۱۳۵۶ در شهر تهران است که هم اکنون بعنوان دانشجوی مقطع دکترا در رشته فرهنگ و ارتباطات مشغول به تحصیل است. صادقی پیشتر بعنوان مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی، مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی، مدیر روابط عمومی و بین الملل بنیاد رودکی، مدیر روابط عمومی و بین الملل خانه هنرمندان ایران (در دو مقطع) و… فعالیت داشته است.
علاوه بر این صادقی از سال ۱۳۷۵ تا کنون در طیفی از روزنامه ها و نشریات همچون: اخبار، انتخاب، همشهری، جام جم و… مشغول به کار بوده و در سالهای اخیر سردبیری ماهنامه پاراگراف را به عهده داشت. او هم اکنون رئیس هیأت مدیره انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~