راهنمای خرید كاتر آسفالت بر

راهنمای خرید كاتر آسفالت بر

راهنمای خرید كاتر آسفالت بر

مدل کودک: کاتر آسفالت بُر یک ماشین قدرتمند و کاملا تخصصی است که برای خرید آن بهتر است از تجارب اهل فن مانند مجموعه پارس موتور بهره مند شوید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، برای برش سطوح سخت عمرانی شامل سطح آسفالتی معابر تا فضاهایی که با بتن پوشیده شده اند، باید دست به کار باشید و دستگاه کاتر آسفالت بُر را تهیه کنید. سطوح آسفالت و یا بتن بسیار سرسختانه در مقابل ابزارهای کم توان دستی مقاومت می کنند. اگر بخواهید با کلنگی ساده در تکاپوی حذف چنین سطوحی اقدام کنید، بطور قطع خسته از عملیاتی بی نتیجه، نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. اما کاتر آسفالت بر دستگاهی قدرتمند است که توانمندی بالایی در برش سطوح سخت عمرانی دارد.

در انجام عملیات هایی مانند نصب تأسیسات برقی و یا لوله های آب و گاز و البته فاضلاب های شهری، ترمیم بخش های لطمه دیده معابر آسفالته و یا فضاهای بتن ریزی شده و … باید از انواع کاتر آسفالت بر استفاده کنید. اما آیا میتوان به صرف تهیه کردن کاتر آسفالت بر در تمام عملیات های برش زنی سطوح عمرانی موفق شد؟ در کار با دستگاه کاتر آسفالت بر الزاماتی حاکم است. الزاماتی که ما را مجاب به انتخابی مناسب خواهد نمود. بدین سان توجه به راهنمای خرید کاتر آسفالت بر نیازی حرفه ای است.
برای خرید یک کاتر آسفالت بر توانمند و مناسب چندان مسیر دشواری پیش روی شما نمی باشد. کافی است دست به کار باشید و از تجربه حرفه ای های بازار مانند مجموعه پارس موتور استفاده کنید. مجموعه فروشگاهی پارس موتور به شکل تخصصی همراه با مشاوره های لازم در امر تأمین ماشین آلات ساختمان سازی فعالیت گسترده ای را تدارک دیده است. متخصصین این مجموعه به خوبی می توانند انواع ماشین آلات مناسب برای نیازهای شما را تأمین نمایند. با این وجود اگر می خواهید درک بهتری در اصول انتخاب درست کاتر آسفالت بر داشته باشید، در ادامه به نکاتی کلی اما کلیدی برای انتخابی شایسته اشاره می نماییم.
گام اول: انتخاب نوع مولد کاتر آسفالت بر، مهم ترین گام در خریدی مناسب می باشد. دستگاه کاتر آسفالت بر ماشینی است که از قدرت انواع موتورهای الکتریکی و یا بنزینی و دیزلی برای به گردش انداختن انواع تیغه کاترآسفالت بر استفاده می نماید. اسلوب تمام کاترها یکسان است. در تمام آنها تیغه کاتر آسفالت بُر دیسکی شکل پهنی وظیفه برش زنی را بر عهده دارد. در این بین بخش کلیدی کار در نوع موتور به کار رفته برای تأمین این قدرت می باشد. از موتورهای برقی تا نمونه های بنزینی و دیزلی در الگوی ساخت انواع کاتر آسفالت بر مورد استفاده قرار می گیرند.
* کاتر آسفالت بر با موتور برقی: موتورهای برقی ساده، ارزان و کم حجم هستند. این موتورها به سادگی راه اندازی می شوند و در صورت کاتر زنی اصولی طول عمر مفید بالایی دارند. اما به هیچ حالت نمی توانند قدرت موتورهای احتراق داخلی مانند بنزینی و دیزلی را تأمین نمایند.
* کاتر آسفالت بر با موتورهای احتراق داخلی: موتورهای احتراق داخلی در مدلهای بنزینی و دیزلی به مراتب قدرتمندتر از موتورهای برقی هستند. این موتورها با اینکه سنگین وزن، گران قیمت و به مراتب پیچیده تر از نمونه های برقی هستند، اما کاملاً متداول و شناخته شده می باشند. دلیل این محبوبیت در تأمین قدرت بالا و همینطور مستقل بودن در راه اندازی است.
گام دوم: در راهنمای خرید کاتر آسفالت بر توجه به هماهنگی میان قدرت موتوری و ابعاد هر تیغه کاتر بسیار مهم می باشد. به صرف تأمین موتورهای بنزینی قادر به گردش هر نوع تیغه کاتر آسفالت بر نیستید. برش های عمیق، تیغ کاترهای پهن با قطر زیاد می خواهند. این تیغ کاترهای پهن را باید با موتورهای قدرتمند راه اندازی کنید. در سطح بازار که باشید، انواع موتورهای بنزینی ۱۳، ۱۵ و ۱۶ اسب بخار از برندهای گوناگون، مناسب برای نصب شدن بر کاتر آسفالت بر موجود است.
گام سوم: به برند سازنده موتور در دستگاه کاتر آسفالت بر توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات در راهنمای خرید کاتر آسفالت بر، دقت در اصالت کالای خریداری شده است. برندهای مطرح جهانی در امر تولید موتورهای خوش ساخت که کیفیت بالایی دارند، شهره هستند. اگر کاتر آسفالت بر شما مجهز به یکی از این موتورهای خوش ساخت باشد، بطور قطع کارایی سطح بالایی را تأمین می نماید. اما متأسفانه سطح بازار پر است از موتورهای کپی شده که اهتمام دارند جا پای نمونه های اصلی بگذارند. پس در راهنمای خرید کاتر آسفالت بر، توجه به موتور و اطمینان از اصل بودن آن حائز اهمیت می باشد.

گام چهارم: شاسی را فراموش نکنید. موتور قدرتمند بنزینی و یا دیزلی با نصب شدن بر شاسی است که شرایط تأمین گردش تیغه دیسکی شکل را دارد. شاسی تجهیز بسیار مهمی است. برای اینکه محل تلاقی موتور و تیغه کاتر است و باید در مقابل این انتقال قدرت سطح بالا، حداکثر مقاومت را داشته باشد. در راهنمای خرید کاتر آسفالت بر اهتمام داریم تا توجه کاملی به نوع شاسی و طراحی آن داشته باشیم. یکی از مهم ترین بخش های به کار رفته در هر شاسی، ورق های کف آن می باشد. این ورق ها دائماً در معرض پرتاب ذرات ناشی از برش آسفالت و بتن هستند. در یک عملیات برش زنی، ذرات خرده سنگ ناشی از برش با قدرت و سرعتی بالا به حالتی پرتابی بر صفحه زیرین شاسی برخورد می کنند. شاسی های بی کیفیت که در آنها از صفحه با ضخامت نازک استفاده شده است، تاب مقاومت در مقابل این ضربات کوبنده را ندارند و به سرعت مستهلک می شوند.
کاتر آسفالت بر یک ماشین قدرتمند و کاملاً تخصصی است که باید با نگاهی هوشمندانه تهیه شود. در این بین در کنار مهارت هایی که دارید، بطور قطع مفید می باشد که از تجارب اهل فن مانند مجموعه پارس موتور بهره مند باشید و به یک خرید مناسب دست پیدا کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~