بررسی موقعیت های سرمایه گذاری

بررسی موقعیت های سرمایه گذاری

بررسی موقعیت های سرمایه گذاری

طبق امار بیش از ۹۰ درصد افراد تازه وارد در بازار فاركس در نهایت با ضرر مالی و روحی از بازار خارج میشوند ، دلیل این موضوع را عدم دانش كافی در زمینه های ذكر شده میتوان جست و جو كرد.

شرکت در کلاس هایی نظیر آموزش بازار فارکس ، آموزش پیشرفته بورس ، آموزش مدیریت ریسک ،  اموزش اکسپرت نویسی  ، اموزش بازارآتی در موسسه سهامیر  و بسیاری از موضوعات تخصصی و پیشرفته همچون استفاده از سیستم معاملات الگوریتمی ، اکسپرت فارکس بسیار برای عموم سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اهمیت دارد و میتواند وزنه های بسیار سنگین ریسک را از روی سرمایه ترزشمند خود برداشته و با اسودگی خاطر به انجام معاملات تجاری و سرمایه گذاری خود بپردازند .

اهمیت بازار فارکس و همچنین تاثیر اون بر سرمایه سپرده گذاران بر کسی پوشیده نبوده و نیست . طبق امار بیش از ۹۰ درصد افراد تازه وارد در بازار فارکس در نهایت با ضرر مالی و روحی از بازار خارج میشوند ،  دلیل این موضوع را عدم دانش کافی در زمینه های ذکر شده میتوان جست و جو کرد.

بدون تردید فعالیت در بزرگترین بازار سرمایه گذاری در جهان بدون داشتن تخصص و تجربه امکانپذیر نمیباشد ، چه بسیار افرادی که بدون علم و تجربه به این بازار وارد شدند و سرمایه خود را از دست دادند . بعبارتی این بازار برای مبتدیان و افراد بی تجربه قتلگاه سرمایه هاست !

معامله گران واقعی انگشت شمار است!

به ندرت میتوان یک معامله گر حرفه ای و واقعی را در کشور یافت ، توجه داشته باشید در فارکس بیش از ۹۸% افرادی که ادعای فعالیت در این بازار را دارند … تحلیلگر هستند نه معامله گر! این بدان معناست که بیش از ۹۸% افراد بصورت تئوریک با مباحث بازار فارکس آشنایی دارند اما نمیتوانند از این بازار سود کسب کنند .

معرفی ( سهامیر ) بهترین مرکز تخصصی اموزش فارکس در کشور :

اموزش فارکس از دو دید معامله گری و تحلیلگری بسیاز حائز اهمیت دارد ، بعنوان یکی از بهترین موسسات اموزش فارکس در کشور میتوان مرکز سهامیر را نام برد . سهامیر با داشتن بالغ بر ۳۰ سال تجربه و فعالیت در بازار جهانی فارکس بعنوان یکی از برترین موسسات اموزش فارکس در کشور شناخته میشود ، بدون شک این موسسه با داشتن بالاترین سطح علمی در کشور توانسته بهترین تحلیلگران و معامله گران حال حاضر در کشور را تربیت کند ، این موسسه با دارا بودن بیش از ۲۰ شعبه داخلی و خارجی یکی از بهترین اموزشگاه ها در حوزه بازار فارکس بشمار می آید .

شرایط برگزاری دوره های اموزشی سهامیر :

۱-      دوره اموزش حضوری و آکادمیک بازار فارکس

۲-      دوره اموزش آنلاین و غیر حضوری بازار فارکس

۳-      بسته های اموزشی و آفلاین فارکس

نحوه برگزاری دوره های اموزشی در مرکز سهامیر :

۱-     آموزش ترمیک و آکادمیک

۲-     آموزش کوتاه مدت و فشرده ( مختص دانشپذیران شهرستانی )

( در مرکز سهامیر اموزشها بصورت عمومی ۲۰ نفره و خصوصی ۳ نفره برگزار میشود همچنین از نظر زمانبندی کلاس ها در نوبت عصر و نوبت صبح بطور همزمان برکزار میشود )

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوان به سایت رسمی سهامیر به آدرس  sahamir-ac.com مراجعه نمایید .

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~