با هدف حذف واسطه ها انجام گرفت؛ افتتاح و راه اندازی نخستین بازارچه قطعات یدكی كشور توسط گروه سایپا

با هدف حذف واسطه ها انجام گرفت؛ افتتاح و راه اندازی نخستین بازارچه قطعات یدكی كشور توسط گروه سایپا

با هدف حذف واسطه ها انجام گرفت؛ افتتاح و راه اندازی نخستین بازارچه قطعات یدكی كشور توسط گروه سایپا

مدل کودک: نخستین بازارچه قطعات یدکی محصولات سایپا با هدف حذف واسطه ها و تامین قطعات مورد نیاز مشتریان در ساختمان تاریخی جیپ واقع در خیابان اکباتان تهران افتتاح شد.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم افتتاح نخستین بازارچه قطعات یدکی در کشور، اظهار داشت: حدود ۵۰ درصد از خودروهایی که در سطح کشور در حال تردد هستند، متعلق به گروه خودروسازی سایپا است، بدین جهت ضرورت داشت که شرکت سایپایدک در امتداد ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم، سطح کیفی خدمات بعد از فروش خودرا ارتقا دهد.
وی با اعلان اینکه جدی ترین مشکل در ارائه خدمات بعد از فروش، تامین قطعه است، اظهارداشت: تا پیش از راه اندازی بازارچه قطعات یدکی، تامین قطعات از منابع مختلف انجام می شد ولی با شروع به کار این بازارچه، مشکل مذکور به انتها خواهد رسید و مجموعه های مختلف می توانند بصورت مستقیم و بدون واسطه قطعات مورد نیاز را خریداری کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: هدف از ایجاد بازارچه قطعات یدکی محصولات سایپا این بود که دسترسی مشتریان به قطعات اصلی به آسانی صورت گیرد.
وی با اعلان اینکه با ایجاد بازارچه قطعات یدکی مشتری ها می توانند قطعات را مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند، اشاره کرد: از آنجائیکه در این بازارچه قطعات از منابع اصلی تامین می شود و کیفیت مناسبی دارد، این امر سبب خواهد شد تا میزان رضایت مردم از خودرو های مجموعه سایپا افزایش پیدا کند.
سلیمانی با اشاره به این که سایپا یدک، قطعات عرضه شده در بازارچه را از منابع اصلی و معتبر تهیه خواهد کرد، اظهار داشت: امیدوار هستم پروسه ایجاد بازارچه قطعات یدکی که در خیابان اکباتان تهران افتتاح شد در سایر شهرهای بزرگ هم دنبال شود تا همه به آسانی برای تامین قطعه اقدام نمایند و مجبور نباشند برای خرید قطعه به تهران بیایند.
گفتنی است نخستین بازارچه قطعات یدکی سایپایدک که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح شد با هدف دسترسی سهل به قطعات اصلی و با قیمت مصوب در محل فروشگاه سایپایدک در خیابان اکباتان تهران است و فعالان بازار قطعات یدکی می توانند با مراجعه به این بازارچه قطعات مورد نیاز خودرا تهیه کنند. بدین جهت در فاز اول مغازه داران سطح شهر می توانند از بازارچه به وجود آمده قطعات را خریداری کنند و در فاز بعدی مقرر است این فرصت برای تمام مشتریان محصولات سایپا برقرار شود.
در راه اندازی این بازارچه شرکت های ایندامین سایپا، رینگ سایپا، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، فنرسازی زر گلپایگان، پلاسکوکار سایپا، صنایع لنت پارسیان پیشرو، بهران موتور گلپایگان، ایدکو پرس، زامیاد، طیف سایپا، سنان شیمی، سایپاپرس، سایپا آذین، سایپا شیشه، سایپا پلوس و سایپا آذربایجان با شرکت سایپایدک همکاری کرده اند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~