جشنواره مجازی كو كو ۱۹

جشنواره مجازی كو كو ۱۹

جشنواره مجازی كو كو ۱۹

جشنواره «کو. کو ۱۹» در امتداد پروژه آگاهی افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ در دو بخش کودک و خانواده انجام می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از امور رسانه ای جشنواره، کانون آشنایی با حیات وحش و موسسه فرهنگی هنری ودود در امتداد پروژه آگاهی افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ و با محوریت مراقبت های فردی و گروهی در دوران همه گیری کووید ۱۹، تجربه های دوران قرنطینه، احساسات نسبت به وضع موجود، شناسایی قهرمانانی که با کووید ۱۹ مبارزه می کنند، تقویت روحیه همدلی و ایجاد نشاط در مبتلایان، امید به زندگی و… جشنواره فرهنگی هنری «کو. کو ۱۹» را در دو بخش کودک و خانواده به دبیری شهره لرستانی برگزار می کنند.
این جشنواره که از حمایت مالی و معنوی برنامه کمک های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی، برنامه توسعه ملل متحد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برخوردار است، برای هر بخش (کودک و خانواده) موضوعات متنوعی را تعریف کرده است تا شرکت کنندگان بتوانند در زمینه دلخواه خود آثاری را ارسال نمایند.

جشنواره «کو. کو ۱۹» علاوه بر جوایز برگزیدگان (نفرات اول هر رشته کودک تبلت و هدفون، نفرات دوم هر رشته کودک تبلت و نفرات سوم هر رشته کودک هدفون و به ۳ خانواده برگزیده گوشی موبایل) به آثار برگزیده منتخب مردمی نیز جوایز ویژه ای اهدا می کند.
کودکان ۷ تا ۱۵ سال با ارسال استنداپ کمدی، شعر، داستان نویسی و نقاشی و خانواده ها با ارسال فیلم کوتاه از مشارکت اعضای خانواده در خواندن شعر، بازی و هر نوع سرگرمی خلاقانه در محیط خانه در دوران همه گیری کووید ۱۹ می توانند حداکثر با ارسال دو اثر در این جشنواره شرکت نمایند.
علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خودرا از ۱۲ تیرماه تا اختتام ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ به آدرس پست الکترونیکی جشنواره: info@coco19.i ارسال و همین طور سئوالات خودرا با تلفن دبیرخانه ۰۹۱۲۳۷۷۷۹۱۸ مطرح کنند. اختتامیه جشنواره اول شهریورماه سال جاری برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~