معاون وزیر صمت: مشكلی در زمینه تحویل و توزیع كالاهای اساسی در كشور وجود ندارد

معاون وزیر صمت: مشكلی در زمینه تحویل و توزیع كالاهای اساسی در كشور وجود ندارد

معاون وزیر صمت: مشكلی در زمینه تحویل و توزیع كالاهای اساسی در كشور وجود ندارد

به گزارش مدل کودک معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به این که مشکلی در زمینه تحویل و توزیع کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد، اظهار داشت: ذخیره کالاهای استراتژیک کشور در شرایط مطلوب است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، عباس قبادی ظهر روز پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام در محل استاندار ایلام عنوان کرد: تحویل و توزیع کالاهای اساسی به صورت منظم انجام می شود و مشکلاتی در این حوزه وجود ندارد.
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: کالای اساسی و استراتژیک کشور با وجود تمامی مشکلات نظیر کرونا، تحریم و خشکسالی تابحال تأمین شده و ذخیره این دسته از کالاها در شرایط مطلوب قرار دارد.
وی اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار ایلام از لحاظ نظم در برگزاری، ابلاغ و اجرای قیمت مصوب و…جزو پنج استان اول کشور است.
معاون بازرگانی وزارت صمت خاطرنشان کرد: در جهت رفع مشکلات مرغداران، نهاده های ذخیره شده بین واحدهایی که با کمبود جدی مواجهند توزیع تا سبب کاهش جوجه ریزی نشوند.
وی بیان داشت: هماهنگی دستگاههای سیاسی، امنیتی ایلام در جهت رفع کمبود کالاهای اساسی بین مردم قابل تقدیر است.
قبادی افزود: مسؤلان حوزه صنعت باید به نحوی بر قیمت گذاری کالاهای اساسی نظارت داشته باشند که مردم در تأمین با مشکل مواجهه نشوند.
معاون بازرگانی وزارت بیان نمود: با توجه این که ایلام جز استانهای محروم کشور به حساب می آید در بحث تأمین کالاهای اساسی مورد توجه ویژه سازمان صمت است.
وی، در مورد تأمین شکر به اصناف و صنعت هم اضافه کرد: هر صنف و صنعتی نظیر قنادی ها و سایر صنایع با عرضه پروانه کسب می تواند از اداره غله با قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شکر تحویل بگیرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~