نمایش ۷۰۰ اثر در موزه هنر كودكان

نمایش ۷۰۰ اثر در موزه هنر كودكان

نمایش ۷۰۰ اثر در موزه هنر كودكان

مدل کودک: به مناسبت پنجمین سال روز افتتاح موزه ی مجازی بین المللی هنر کودکان، ۷۰۰ اثر از کودکان و نوجوانان در بخش اصلی نمایشگاه، در کاشان به نمایش درآمده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی موزه مجازی بین المللی هنر کودکان، آثار کودکان و نوجوانان در قالب های عکس، نقاشی، حجم و… در «خانه ی لوسی» کاشان به نمایش درآمده است. این آثار با اهدافی نظیر «ارتباط کودکان جهان با زبان مشترک هنر، برای بسط صلح در جهان»، «ارتباط معلمان و والدین کودک»، «ایجاد فرصت برای پژوهشگران هنر کودک» و «ثبت آثار و تجربه های کودکان از سنین پایین»، گردآوری شده اند.
در بخش جنبی این نمایشگاه، عروسک های «ماه پیشانی» که مدتی پیش در «کتابکده ی قصه و افسانه» به معرض نمایش گذاشته شده بودند نیز، برای بازدیدکنندگان نمایش داده می شوند. علاوه بر این موزه مجازی بین المللی هنر کودک با این هدف که موزه جایی برای ارائه آثار تمامی کودکان ایران و جهان باشد، آثاری از کودکان کار، کودکان کم برخوردار سیستان و بلوچستان و حتی کودکانی از کشورهایی چون فرانسه را نیز به معرض نمایش گذاشته است.
این نمایشگاه از ۲۴ تیرماه شروع شده و تا یک ماه ادامه دارد. تمامی علاقمندان می توانند از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، که متشکل از آثار انتشار یافته روی سایت موزه مجازی هنر کودک به آدرس ir.childrenartsmuseum.com و آثار اختصاصیِ جمع آوری شده برای پنجمین سالگرد موزه، هستند، بازدید کنند.
موزه مجازی بین المللی هنر کودکان، مجموعه ای از کارهای هنری کودکان است. این موزه می خواهد تا فرصتی برای دیدار کودکان از نمونه کارهای هنری یکدیگر در سرتاسر دنیا باشد. آثار مربوط به کودکان تا سن ۱۷ سالگی، در موزه ثبت خواهد شد. این آثار شامل تصویرهای نقاشی، عکس، حجم، کولاژ و… می تواند باشد که توسط خانواده یا مربیانی کودکان و نوجوانان در اختیار موزه قرار می گیرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~