معرفی شرکتهای عرضه دهنده خدمات فروش موبایل به صورت عمده

معرفی شرکتهای عرضه دهنده خدمات فروش موبایل به صورت عمده

معرفی شرکتهای عرضه دهنده خدمات فروش موبایل به صورت عمده

مدل کودک: در ادامه به معرفی برخی از معتبرترین شرکتهای عمده فروش گوشی موبایل می پردازیم.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، شرکتهای زیادی در بازار واردات تلفن های همراه فعالیت دارند اما برای مصرف کننده علاوه بر برند گوشی هوشمند و قابلیت های آن، گارانتی و خدمات بعد از فروش هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله به معرفی برخی از معتبرترین شرکتهای عمده فروش گوشی موبایل می پردازیم.
۱. شرکت کسری پارس
کسری پارس که حالا یکی از خوشنام ترین و معتبرترین شرکتهای فروش عمده موبایل در بازار ایران است که از اعتبار فراوانی برخوردار می باشد. اگر قبلاً برای خرید گوشی عمده از وارد کننده اقدام نموده باشید، حتما نام کسری پارس را شنیده اید. این شرکت فروش عمده موبایل تلاش می کند تا برای جلب نظر مشتریان بهترین برندهای بازار را وارد کند، به صورتی که بخش عمده ای از گوشیهای وارداتی کسری پارس به تلفن های سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، نوکیا و حتی وان پلاس و گوشیهای شرکت پوکو اختصاص دارد.
از سوی دیگر، کسری پارس شبکه ی توزیع و خدمات بعد از فروش منسجمی را هم در مراکز استانهای کشور راه اندازی نمود و علاوه برآن، مُهرِ ۱۸ ماه گارانتی را بر پیشانی محصولاتش زد تا مشتریان به هیچ عنوان نگران خدمات بعد از فروش گوشی خود نباشند. الان، یکی از بهترین و معتبرترین گارانتی های گوشیهای هوشمند که بالاترین میزان رضایت مشتریان را به دنبال داشته، متعلق به کسری پارس است.
یکی از مهم ترین نگرانی های خریداران در هنگام خرید گوشی میزان باقی مانده از مدت زمان گارانتی آن است، اما گارانتی کسری پارس یکی از معدود گارانتی هایی است که از مدت زمان طولانی برخوردار می باشد و تاریخ شروع گارانتی از هنگام خرید گوشی و فعال کردن آن محاسبه می شود.
کسری پارس برای اطمینان خاطر خریداران سامانه ی استعلام گارانتی را راه اندازی کرده است. در این سامانه خدمات بسیاری به مشتریان عرضه می شود. بعنوان مثال اگر گوشی شما تحت گارانتی این شرکت است می توانید به سایت آنها وارد شوید و سپس صفحه ی «اطلاع رسانی گارانتی» را باز کنید. در این صفحه می توانید لیستی از خدمات را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هرکدام به صفحه ی در ارتباط با آن راهنمایی می شوید. علاوه بر آن می توانید به خدماتی از قبیل «پیگیری و استعلام وضعیت دستگاه در تعمیرگاه»، «اطلاع رسانی مرسولات»، «استعلام گارانتی کسری پارس»، «اطلاع رسانی شبکه نمایندگان خدمات»، «اشتراک خدمات»، «سرویس امداد موبایل»، «ثبت درخواست سرویس امداد»، «ثبت پرونده شکایات و پیشنهادات»، «پیگیری پرونده ثبت شده»، «مرکز پذیرش نمایندگان خدمات بعد از فروش» و «نظرسنجی» در زیر آدرس http: //service.kasrapars.ir دسترسی داشته باشید.

اطلاع از این مورد که آیا گارانتی گوشی شما معتبر است یا خیر و همینطور اطلاع از مقدار زمان باقی مانده ی گارانتی بسیار ساده است. بعنوان مثال، اگر گوشی شما از گارانتی کسری پارس بهره می برد کافی است تا بعد از خرید گوشی، بلافاصه وارد سایت شرکت کسری پارس شوید و در صفحه ی «اطلاع رسانی گارانتی»، شماره سریال گوشی خویش را در کادر «شماره سریال» وارد کنید و سپس روی دکمه ی جستجو کلیک کنید. در این صورت، وضعیت گارانتی گوشی هوشمند به اطلاع شما خواهد رسید.
با نگاهی به فهرست نمایندگان خدمات بعد از فروش شرکت کسری پارس میتوان مشاهده کرد که این شرکت در شهرهای مختلف و به طور عمده مراکز استان، ۱۷ نمایندگی خدمات بعد از فروش دایر کرده است که می توانید با رفتن به سایت کسری پارس نام نمایندگی، آدرس و شماره تماس آنها را مشاهده کنید و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را به عمل آورید.
در مراکز خدمات بعد از فروش کسری پارس، بالاترین استانداردهای لازم برای احترام به حقوق مشتری رعایت می شود، ضمن آنکه بعد از پذیرش کالا حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام می کنند. کسری پارس حتی برای اطلاع از نحوه ی برخورد کارکنان این مراکز، صفحه ای را برای «نظرسنجی» از مشتریان اختصاص داده و جهت اعلام شکایت هم شماره ی تماس اعلام نموده است. به همین علل است که کسری پارس همچون یاقوتی درخشان بر تارک بازار پخش عمده موبایل و خدمات بعد از فروش آن در ایران می درخشد.

۲. داریا همراه
این شرکت که در زمینه ی واردات عمده گوشیهای هوشمند فعالیت می کند، دارای مراکزی برای خدمات بعد از فروش است و دارای سابقه ی فعالیت چند ساله است.
۳. شرکت مدیا پردازش
این شرکت در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد و فعالیت خود در بازار ICT ایران را با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی موبایل، لپ تاپ و تبلت به بازار ایران و توزیع آن در سرتاسر کشور، شروع کرد. این شرکت، نتایج فعالیت خویش را در این عرصه بسیار درخشان توصیف می کند، به صورتی که موفق شده ظرف ۲ سال سهم بزرگی از بازار را در زمینه ی فروش لپ تاپ به دست آورد.
۴. تسک میران
این شرکت مدعی است که تمامی مراحل تأمین کالا از مبداء را مدیریت کرده و محصولات را از طرق مختلف زمینی، هوایی و دریایی وارد ایران می کند و در سیستم توزیع بازار قرار می دهد تا به دست مصرف کننده برسد. ضمن این که برای کالاهای خود برگ گارانتی هم صادر می کند.
۵. شرکت بازرگانی کشکا مسافر
این شرکت تنها به واردات کالا می پردازد اما فعلا شعب اختصاصی برای خدمات گارانتی و خدمات بعد از فروش ندارد بلکه گارانتی کالاهایی راکه وارد می کند، شرکتهای گارانتی کننده ی دیگر انجام می دهند.
جمع بندی
شرکت های مختلفی در ایران واردکننده عمده گوشیهای موبایل هستند که تلاش کردیم در این مطلب اسامی و رده بندی آنها از نظر اعتبار و کیفیت خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این شرکت ها اکثراً در شهرهای مختلف ایران نمایندگی دارند و همچون شرکتهای فروش عمده موبایل هستند که به صورت رسمی در سایت همتا و سامانه جامع گارانتی قابل استعلام است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~