انتصاب مشاور وزیر ارشاد در بازسازی ساختارهای حقوقی عرصه فرهنگ

انتصاب مشاور وزیر ارشاد در بازسازی ساختارهای حقوقی عرصه فرهنگ

انتصاب مشاور وزیر ارشاد در بازسازی ساختارهای حقوقی عرصه فرهنگ

مدل کودک: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سعید کرمی را بعنوان مشاور وزیر در بازسازی ساختارهای حقوقی عرصه فرهنگ منصوب نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی خطاب به سعید کرمی آمده است:
«بسمه تعالی
جناب آقای دکتر سعید کرمی
با توجه به شناخت عمیقی که از توانمندی، دانایی و تجربه متراکم شما به مسائل و موضوعات حقوقی و فرهنگی و ساختار اجرائی کشور سراغ دارم، جناب عالی را بعنوان «مشاور وزیر در بازسازی انقلابی ساختارهای حقوقی عرصه فرهنگ» در وزارت متبوع منصوب می کنم.
همفکری و همیاری و مشورت با صاحب نظران و نخبگان حقوقی و مدیران باتجربه و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر از اولویت های موردنظر است.
توفیقات بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند قادر متعال خواستارم.»
سعید کرمی دارای دکترای حقوق خصوصی، علاوه بر سوابق نویسندگی، آموزشی، پژوهشی و مسئولیت های حقوقی و اجرائی در شهرداری و مراکز فرهنگی و علمی، مدیرعاملی موسسه انتشارات سروش و معاونت فرهنگی و تولید موسسه انتشاراتی امیرکبیر را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~