معاون وزیر راه: واردات کالاهای اساسی در نیمه دوم سال افزایش می یابد

معاون وزیر راه: واردات کالاهای اساسی در نیمه دوم سال افزایش می یابد

معاون وزیر راه: واردات کالاهای اساسی در نیمه دوم سال افزایش می یابد

به گزارش مدل کودک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: پیشبینی می شود در نیمه دوم سال با حجم انبوهی از ورود کالاهای اساسی در بنادر مواجه باشیم.

به گزارش مدل کودک به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در همایش سراسری مدیران این سازمان ضمن اشاره به ایفای دقیق وظایف نظارتی بر کلیه قراردادها در بنادر، اضافه کرد: وظیفه ما بعنوان کارفرما این است که به دقت جزئیات قراردادها با سرمایه گذاران و اپراتورها را کنترل نماییم و نقش هدایت گری داشته باشیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به ضرورت سلامت اداری و نظارت دقیق بر خدمات اداری و عملکرد کارکنان، عنوان کرد: با عنایت به تصویب طرح جامع بنادر بازرگانی و تعهدات ما به این طرح کاربردی و دقیق، لازم است تمامی مدیران در بنادر و ستاد، هر طرح و برنامه ای را فقط در جهت طرح جامع بنادر دنبال کنند.
وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت بر تسهیل و ساده سازی امور است، افزود: فرآیندهای سازمانی باید برای ذی نفعان و مشتریان، تسریع و تسهیل شود تا سرمایه گذاران انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری پیدا کنند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تکیه بر ارتقا و توجه ویژه به مبحث ایمنی دریایی و دریانوردی، اضافه کرد: به واسطه این که همواره با ریسک های منجر به حوادث غیرقابل جبران مواجه هستیم، لازم است که بی کم وکاست به ایمنی در دریا و عملیات بندری دقت نماییم.
راستاد با اشاره به اینکه مدیران باید در دسترس مراجعان باشند، اظهار داشت: تمامی مدیران لازم است با اختصاص وقت و تنظیم برنامه، همواره در دسترس ارباب رجوع، مراجعان، مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان باشند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~