خرید کتاب های کمک درسی و کنکوری با تخفیف ویژه از کتابانه

خرید کتاب های کمک درسی و کنکوری با تخفیف ویژه از کتابانه

خرید کتاب های کمک درسی و کنکوری با تخفیف ویژه از کتابانه

موفقیت تحصیلی در نظام آموزشی کنونی اساسا بدون استفاده از کتاب های کمک درسی امری دور از انتظار و بعید به نظر می رسد؛ ازاین رو دانش آموزان به سراغ خرید کتب کمک درسی می رود.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، موفقیت تحصیلی در نظام آموزشی کنونی اساسا بدون استفاده از کتاب های کمک درسی امری دور از انتظار و بعید به نظر می رسد؛ ازاین رو هر دانش آموز طالب موفقیت و جویای علم، به سراغ خرید کتب کمک درسی می رود.
اهمیت کتاب های کمک درسی
آموزش امریست که نقشی تعیین کننده در سرنوشت جوانان و نوجوانان هر کشور دارد؛ به وضوح می توانید تاثیر نوع آموزش را در پیشرفت کشورهای جهان اول و پیشرفته دنیا ببینید؛ به عبارت دیگر در مراجع علمی مانند مدارس، چیزی که سبب پیشرفت و ارتقا سطح علمی خواهد شد، چگونگی آموزش و تدریس به دانش آموزان است و این چگونگی با ابزارهایی نظیر کتاب ها، DVDهای آموزشی و… تعریف می گردد. در واقع خرید کتاب کمک درسی که مکمل کتاب های درسی مدرسه هستند، سبب یادگیری بهتر و کامل تر و تسلط بر مطالب علمی و ارتقای سطح دانش آموزان می گردد. تأثیر کتاب های کمک درسی بر دانش آموزان
کتاب های کمک درسی الان در اختیار دانش آموزان پایه های مختلف می باشد و و در دسته های متعدد برای رشته های مجزا تعریف می شوند. دسته بندی هایی نظیر کتاب کار، کتاب تست، کتاب های درسنامه و…
درسنامه ها، کتاب هایی هستند که هدف از نگارش آنها آموزش بهینه تر و ساده تر به محصلان است؛ درحقیقت در این نوع کتب کمک درسی، مطالب با مثال های متعدد در اختیار فراگیرندگان قرار می گیرد و روند آموزش مرحله به مرحله یا گام به گام را دنبال می کنند.
در کتاب های کار کمی شیوه متفاوت تر می شود؛ این کتاب ها صرفا مختص آموزش نیستند بلکه هدف از انتشار آنها کمک به تثبیت مطالب آموخته شده در ذهن با استفاده از حل سوالات و مسائل مختلف است. این سوالات در کتب کار بعد از عرضه توضیخات کوتاه و مختصر، در اختیار دانش آموز قرار می گیرند.
ناشران مختلف کتب گوناگونی را در این دسته عرضه کرده اند که در بعضی از آنها خلاقیت های جالب توجهی وجود دارد؛ مثلا سوالات درجه سختی مشخصی دارند و از این طریق دانش آموز تلاش می کند با حل سوالات مشکل تر، اطلاعات و آموخته های خویش را بیشتر محک بزند.
خلاقیت دیگر، طرح سوالات تیزهوشی و خیلی سخت برای دانش آموزان مستعد است که با نشان ها و علامت های خاص در کتاب مشخص می شوند. در واقع این سوالات مطالب گسترده تری را در برمی گیرند و برای حل آنها احتیاج به تلاش و مطالعه فراتری از حد معمول می باشد. بهترین ناشران کتاب های کمک درسی
موفقیت کتاب های کمک درسی از انتشارات های مختلف وابسته به چندین عامل است: نوع آموزش و میزان روان بودن آن، تنوع سوالات، میزان غنی و آموزنده بودن درسنامه ها، درصد خطای پایین و….
در میان ناشران موجود در ایران، بعنوان مثال «انتشارات خیلی سبز» به دلیل داشتن درسنامه های پرمحتوا و کامل، روان توضیح دادن مطالب و خطای کم در عرضه سوالات و مباحث گوناگون، از ناشران تحسین شده کمک درسی است.
از دیگر ناشران میتوان به گروه آموزشی جوکار یا همان «انتشارات گاج» اشاره نمود که به نوبه ی خود در عرضه ی کتب متنوع باکیفیت قابل توجه، به خوبی عمل کرده است و کتاب هایی نظیر میکرو نقره ای، میکرو طلایی، سیر تا پیاز، ای کیو، آی کیو و پرسمان را به بازار عرضه کرده که هرکدام به نحوی خاص، آموزش و یاددهی را در پیش گرفته اند.
«انتشارات مهروماه» ناشر دیگریست که در بازار کتب کمک درسی کنونی مطرح شده و طرفداران خویش را پیدا کرده است. این انتشارات از ناشران برتر چاپ کتاب های تیزهوشان و تستی در مقطع متوسطه دوم است.
ناشران فعال در عرصه ی کتاب های کمک درسی بسیارند؛ همچون ی آنها میتوان از «انتشارات قلم چی»، «انتشارات مبتکران»، «نشر الگو»، «انتشارات فارآزمون»، «انتشارات خوشخوان»، «نشر تخته سیاه»، «نشر گل واژه»، «انتشارات واله»، «انتشارات گامی تا فرزانگان»، «انتشارات جویا مجد»، «انتشارات منتشران» و … نام برد.

انواع کتاب های کنکوری
تنوع در بازار کتاب های کمک درسی بسیار بالاست و ناشران مختلف در عرضه کتب کاربردی مدام درحال رقابت اند. در این میان تقسیم بندی های متعدد و خوبی برای این کتاب ها صورت گرفته که انتخاب را با عنایت به هدف مد نظر دانش آموز آسان تر می نماید.
امروزه که خرید اینترنتی انواع کتاب رواج پیدا کرده، کتاب های کنکور را هم میتوان به صورت آنلاین سفارش داد. خرید کتاب های کنکوری با تخفیف از کتابانه دسته بندی های مختلف در اختیار شما دوستان قرار گرفته اند که در زیر به بررسی برخی از این دسته بندی ها خواهیم پرداخت:
کتاب های تست کنکور
تجربی، یکی از مشکل ترین رشته های نظری در دبیرستان است که هر ساله داوطلبین زیادی در انتخاب رشته، آنرا برمی گزینند. همین تعداد بالای داوطلبین، پذیرش دانشجویان را از میان داوطلبین کنکور تجربی دشوار می نماید؛ اما اساسا یکی از رموز موفقیت در آزمون کنکور تجربی بررسی تست های طراحی شده برای دروس اختصاصی این رشته است. تحقق این امر با استفاده از کتاب های تست کنکور تجربی امکان پذیر است. این کتاب ها عموماً متشکل از درسنامه، تست های تألیفی و تست های کنکورهای دوره های گذشته می باشند که با استفاده از آنها به قطع، تسلط دانش آموزان و داوطلبین کنکور بر دروس افزایش خواهد یافت.
کتاب های آموزش کنکوری
در میان کتاب های کمک درسی، کتاب های کمک آموزشی از آن دسته بندی های پرطرفدار و پرفروش هستند که همان گونه که از نام شان پیداست، برای آموزش بهتر به دانش آموزان در مقاطع متعدد تدوین و تهیه شده اند.
روند پیش گرفته شده در کتاب های آموزشی، یاددهی کامل، عمیق و پله به پله مفاهیم درسی درسی است؛ در واقع این محصولات جهت استفاده دانش آموزان دبیرستان در مقاطع کنکور یا در پایه های دهم و یازدهم مناسب و کارا خواهد بود.
کتاب های موضوعی کنکور
کتاب های موضوعی از قدمت کمتری نسبت به سایر کتاب ها برخوردار می باشند ولی، استقبال بی نظیری از آنها در بین محصلان صورت گرفت که سبب موفقیت قابل توجهی برای این آثار شد. کتاب های موضوعی به مباحث مختلف از یک درس در جلدهای مجزا پرداخته شده است.
کتاب های جمع بندی کنکور
هر دانش آموز در نظام آموزشی موجود در کشور ما، امروزه، متوجه شده است که یکی از عوامل موفقیت در آزمون سراسری، جمع بندی صحیح و بموقع مطالب آموخته شده و مرور آنهاست؛ این مهم با استفاده از کتاب های جمع بندی کنکور محقق می شود که انواع آن در بازار موجود می باشد. این کتاب ها کم حجم و شامل نکات مهم و بولد در دروس هستند که بلد بودن آنها نقش تعیین کننده ای در موفقیت کنکور ایفا می کند.

خرید آنلاین کتاب کمک درسی و کنکوری در کتابانه
خرید آنلاین کتاب با تخفیف از کتابانه یکی از طریق های به صرفه و راحت می باشد که بسیار رواج یافته است؛ بنابراین فروشگاه آنلاین کتابانه، کتاب های کمک درسی موجود در بازار را به صورت کامل در سایت فروشگاه معرفی نموده و امکان خرید اینترنتی این محصولات را برای شما دوستان فراهم نموده است. شما می توانید با بازدید از سایت کتابانه و مطالعه خصوصیت های کتاب مورد نظرتان، آنرا سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا درب منزل تحویل بگیرید.
قیمت کتاب های کمک درسی و کنکوری
قیمت کتب کمک درسی به عوامل گوناگونی وابسته است که همچون ی این عوامل میتوان به حجم کتاب، نوع متحوای آن، تعداد مجلدهای کتاب، نوع کاغذ و جلد استفاده شده و… اشاره نمود. کتابانه فروشگاهی است که تلاش نموده است با عرضه کتاب هایی که تناسب درستی بین کیفیت و قیمت شان وجود دارد، خدمات شایسته ای را به مشتریان خود عرضه نماید.
شما می توانید با رفتن به سایت کتابانه و جستوجوی کتاب مورد نظر خود از قیمت و خصوصیات دیگر آن آگاه شوید و در صورت تمایل آنرا به صورت آنلاین سفارش دهید. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~