خرید درب ضد سرقت با بهترین قیمت

خرید درب ضد سرقت با بهترین قیمت

خرید درب ضد سرقت با بهترین قیمت

با پیشرفت تکنولوژی، علاوه بر قفل‌های درب ضد سرقت ترک کلیدی، قفل درب ضد سرقت لوکس هوشمند نیز تولید شده است که دارای منبع تغذیه درون درب و مجزا از برق ساختمان هستند.

اهمیت افزایش امنیت محل زندگی و کار بر کسی پوشیده نیست، به همین دلیل استفاده از درب ضد سرقت، نقش مهمی در تامین امنیت خانه و محل کار شما، در برابر سرقت و ورود اجباری دارد.

برخلاف درب‌های چوبی معمولی، درب‌های امنیتی، ضخیم‌تر و سنگین‌تر بوده و از ورق‌های فلزی، با اتصالات محکم جانبی ساخته شده‌اند.

روی این درب‌ها، روکش‌های چوبی یا فلزی به کار رفته است و در مقابل سرقت و شکستن بسیار مقاوم هستند.

 

انواع درب‌های امنیتی

درب‌های امنیتی، براساس جنس رویه، به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

 

  • روکش فلزی
  • روکش چوبی MDF
  • روکش چوب طبیعی

 

انواع روکش

روکش‌های مختلفی که در تولید این محصول استفاده می‌شود که عبارتند از:

  • روکش راش طبیعی
  • روکش گردو
  • روکش بلوط
  • روکش PVC
  • روکش لمینت
  • روکش ملامینه

 

 در میان انواع ذکر شده، روکش‌های راش و گردو، سهم بیشتری در بازار ایران دارند.

روکش PVC از لایه‌های ضخیم ۸ میلی‌متری MDF، تحت حرارت بالا تولید می‌شود. این نوع روکش در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد اما در برابر ساییدگی مقاومت کم‌تری نسبت به انواع دیگر روکش دارد.

روکش لمینت، از الیاف چوب فشرده شده تولید می‌شود. این روکش در برابر تغییر رنگ مقاوم بوده و شباهت زیادی به چوب طبیعی دارد.

و در آخر، روکش‌های ملامینه هستند که از کاغذهای آغشته به رزین ملامین تولید می‌شوند و در برابر سایش، رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارند.

 

انواع قفل درب ضد سرقت

 

قفل این نوع درب‌ها، برخلاف درب‌های چوبی معمولی که تنها از یک جهت در را قفل می‌کنند، دارای زبانه‌های محکم در چهار طرف بدنه بوده و کل در را در چارچوب قفل می‌کنند.

علاوه بر این، با پیشرفت تکنولوژی، علاوه بر قفل‌های درب ضد سرقت ترک کلیدی، قفل درب ضد سرقت لوکس هوشمند نیز تولید شده است که دارای منبع تغذیه درون درب و مجزا از برق ساختمان هستند. بنابراین حتی در صورت قطعی برق، سارقین نمی‌توانند درب را باز کنند.

درب‌های ضد سرقت، براساس کشور سازنده (ترکی، ایرانی و چینی)، از قفل‌هایی با کیفیت متفاوت استفاده می‌کنند که قفل‌های نصب شده روی دربهای ترکی، دارای بالاترین استانداردهای کیفی اروپا بوده و امنیت و طول عمر بالاتری دارد.

 

قیمت درب ضد سرقت

این محصول، براساس کیفیت و متریال، انواع مختلفی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن اعلام کرد.

محصولاتی که در بازار ایران وجود دارند، توسط کشورهای ترکیه، چین و ایران تولید شده‌اند که محکم‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع آن، تولید ترکیه بوده که در آن از متریال بسیار باکیفیت استفاده شده است. به همین دلیل درب‌های امنیتی ترکی، قیمت گران‌تری نسبت به نوع ایرانی و چینی دارند.

خرید درب ضد سرقت ایرانی، از نظر قیمت و کیفیت در رتبه دوم قرار دارد و تا حدودی مشابه نوع ترکی است. از مزایای خرید این نوع محصول، داشتن امکان تولید سفارشی آن است.

فروش درب ضد سرقت چینی، از نظر قیمت و کیفیت در رده پایین‌تر قرار دارد و برای کسانی قصد خرید با بودجه کم‌تری دارند، مناسب است.

 

کلام آخر

 

ایساتیس، در زمره معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در ایران است.

پس از دریافت سفارش، خدمات تحویل و نصب درب ضد حریق و ضد سرقت توسط کارشناسان ایساتیس، با دقت بالا و کم‌ترین زمان انجام می‌شود.

برای سفارش این محصول با ما تماس بگیرید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~